Kleif Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Der mistet ørene mine jomfrudommen Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Vondt og godt på samme tid på en måte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Hvor mistet de jomfrudommen? Standard lobe eller whut? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Øreflippen, ja. 2mm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Funky saker. n_____n Edit: Skal utvide i kveld, tenkte jeg. Endret 3. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Funky saker. n_____nEdit: Skal utvide i kveld, tenkte jeg. Nice! Hvilken størrelse skal du opp i? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Nå i kveld blir det bare de minste som skal opp en størrelse. Men jeg skal opp i 18mm + 6mm. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 legg ut bilde når du er ferdig da Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Doh, var innom for å snakke med han som skal gjøre ferdig armen min, men han er sykmeldt i 3 uker til, ikke lyst til å skifte tattoo fyr, får bar håpe håndleddet hans blir bedre mot sommern. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Legger ut bilder etterhvert. Vurderer å legge ut en liten DIY-strekkingsguide her i tråden. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Denne var ikke dårlig, hvis den ikke er fake Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Denne står det respekt av!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Ligner skummelt mye på noe jeg har hatt lyst på de siste årene xD Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg leser på renseanvisningene i førstepost Fyll et egge- eller shot-glass med vannet, hold dette inntil piercingen i et par minutter. Dette gjør at skorpen blir myk og løsner fra huden/smykket. Fjern evt. sårvæske med en ren q-tip, og beveg så smykket gjennom såret. Er poenget å føre hele øreflippen (i mitt tilfelle) nedi vannet, eller er det dampen som skal gjøre susen? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Noen i Norge som behersker orientalske tattoveringer bra? Har sett litt på Solid Tattoo her i Stavanger (http://solidtattoo.com/), far min har en orientalsk tiger tatt av dem - og den ser bra ut, men jeg er jo ingen proff. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Kek, psilo, anyone. Plasten min har revna. 6-7 timar sidan den kom på. Kan eg berre ta den av, dusje og take it easy? Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Her er det like mange råd/oppskrifter som det er brukere på hw.no. Men sånn jeg har fått opplæring i det, ta av plasten, vask forsiktig med grønnsåpe og lunket vann. Smør på et tynt tynt lag med ikke parfymert fuktighetskrem og prøv å la det være i fred når du skal sove (enklere sagt enn gjort). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Smøring er oppskrytt. Har klart meg finifint før med sunt folkevett og personleg hyigene. Men såret brukar vel berre nokre timar på å lukke seg, så hvis eg berre tek av resten av plasten, dusjar og har på ein rein longsleeve i natt, så bør det gå fint, rait? Edit: Begynnar å bli mykje vaselinkliss i sofaen. I go showars. Edit2: Faen, opptatt. =( Endret 3. april 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Plasten er der for å hindre rusk å sette seg i såret, og hindre sårvæske, blekk og vaselin i å ødelegge/stivne i klær. Om du har noe plastfolie liggende, så bruk gjerne det. Om ikke, vask forsiktig med lunkent vann og sov i noe som ikke er tettsittende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå