RaW_DeNiM Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 aah derfor det poppa opp sånn vindu:p begynnte og lure her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ah. Tenkte ikke på at dere må ha BME/extreme medlemskap for å se bildet. =/ Jeg kan fint se bildet, det var bare særs irriterende at den login-ruta spratt opp hele tida. Uansett, den spretter ikke opp nå, selv om bildet tydeligvis ligger på samme plass som i stad. Jaja, syke ører var det uansett. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 kan se bilde nå i alle fall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Knis, jeg får ikke opp login-ting, for jeg -er- innlogget allerede. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ah. Tenkte ikke på at dere må ha BME/extreme medlemskap for å se bildet. =/ watwatwatwatwat få sjå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Tror de mener det bildet som er på det 4 innlegget på denne siden, Glint Men jeg bare tror det... Endret 2. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Er det alt? Skuffa. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Kan ikke si sikkert at det var det, beklager at du ble skuffa Men jeg kan alltids legge ut et naken-bilde av meg da vil du ihvertfall ikke se mer bilder i dag....hvis du ikke får varige skader da :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Glint bare later som at han ikke er entusiastisk, egentlig sitter han og oppdaterer febrilsk og venter på bilde nå, Fluesopp.n_n Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 noen her som er forholdsvis gode til og tegne ? kanskje sende meg en pm da, for har en tattoo jeg skal hatt en liten endring på, men vet ikke helt hva eller hvordan jeg skal gjøre det.. må gjøre den litt mer spesiell Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Eplefe: Jeg velger å spare han for den opplevelsen, man må jo være litt human av og til :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Tsk. Han vil det, sånn innerst inne! xD kaenha: Jeg er dessverre ikke akkurat en mester når det kommer til å tegne, spesielt ikke når jeg ikke aner hvilket motiv du skal ha, men hva med å snakke med tatovøren din? Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 kaenha: Jeg er dessverre ikke akkurat en mester når det kommer til å tegne, spesielt ikke når jeg ikke aner hvilket motiv du skal ha, men hva med å snakke med tatovøren din? Det er litt krongelete å komme seg til tattovøren, så hadde vært greit om jeg hadde hatt ett ferdig motiv til jeg kommer dit var det jeg gjorde sist Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Er det alt? Skuffa. Var bilde av en fyr med 2 x 4mm transdermals over navelen. Ikke spesielt "aiaiai", men jeg har aldri sett noe liknende før. Var ganske stilig, men kan ikke være noe kult å ha han humpe over seg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Motivet ble fint og vellykket det Pics or it didnt happen. Edit: Lalaluz. Oh, it happened allright :!: Nå, 5 dager senere ser det faktisk ganske strøkent ut, må si jeg er overrasket selv Men litt seriøst/konkret, er det stor fare for komplikasjoner/infeksjon? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Men litt seriøst/konkret, er det stor fare for komplikasjoner/infeksjon?Jeg vet ikke hvor stor faren er i prosent. Det kommer an på mange ting. Var dere flinke til å sterilisere utstyr og hud først f.eks.? Det eneste jeg vet er at jeg har sett både staff'er og strepto'er IRL og det er ikke et pent syn for å si det sånn. Derfor tenker jeg at det er bedre å være på den sikre siden og få noen med erfaring og rett utstyr til å gjøre slike ting. Så klart. Alt av bodymods er gjort i hundrevis eller tusenvis av år. Men det har da også vært varierende resultater. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Men litt seriøst/konkret, er det stor fare for komplikasjoner/infeksjon?Jeg vet ikke hvor stor faren er i prosent. Det kommer an på mange ting. Var dere flinke til å sterilisere utstyr og hud først f.eks.? Det eneste jeg vet er at jeg har sett både staff'er og strepto'er IRL og det er ikke et pent syn for å si det sånn. Derfor tenker jeg at det er bedre å være på den sikre siden og få noen med erfaring og rett utstyr til å gjøre slike ting. Så klart. Alt av bodymods er gjort i hundrevis eller tusenvis av år. Men det har da også vært varierende resultater. Vr litt det jeg og tenkte, at opprinnelige tattiser ble vel og blir vel fortsatt gjort av urinnvånere rundt omkring med primitivt utstyr. Men de bruker vel gjerne naturblekk fra planter osv.. Nålen ble rødglødet med lighter med jevne mellomrom, så den tror jeg ikke blir noe problem, og huden ble vasket. Så evt. problem vil nok komme fra blekket vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Blekk inneholder, som tidligere nevnt, ingenting farlig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Blekk inneholder, som tidligere nevnt, ingenting farlig. Vel, Osse-man sa det samme som deg, og linket hit: http://en.wikipedia.org/wiki/Anisidine Nå står det ingenting om at blekk inneholder Anisdine, men om det gjør det: "It has an aromatic smell and is well absorbed by inhalation, oral ingestion and skin contact. 2-Anisidine is a very toxic agent that causes blood, enzyme and nerve damage with cyanosis" "but still causes blood damages upon oral ingestion, inhalation or skin contact. " Hvorfor han linket dit var litt uklart for meg. Men jeg ser ikke for meg at det er lov å putte meget giftige ting i blekk jeg heller, mtp fare for at barn putter penner og tusjer osv i munnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå