Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Ah. Tenkte ikke på at dere må ha BME/extreme medlemskap for å se bildet. =/

Jeg kan fint se bildet, det var bare særs irriterende at den login-ruta spratt opp hele tida.

Uansett, den spretter ikke opp nå, selv om bildet tydeligvis ligger på samme plass som i stad.

Jaja, syke ører var det uansett. :p

Lenke til kommentar
kaenha: Jeg er dessverre ikke akkurat en mester når det kommer til å tegne, spesielt ikke når jeg ikke aner hvilket motiv du skal ha, men hva med å snakke med tatovøren din?

Det er litt krongelete å komme seg til tattovøren, så hadde vært greit om jeg hadde hatt ett ferdig motiv til jeg kommer dit :) var det jeg gjorde sist :)

Lenke til kommentar
Motivet ble fint og vellykket det

Pics or it didnt happen.

Edit: Lalaluz.

Oh, it happened allright :!:

post-68079-1207139736_thumb.jpg

Nå, 5 dager senere ser det faktisk ganske strøkent ut, må si jeg er overrasket selv :p

Men litt seriøst/konkret, er det stor fare for komplikasjoner/infeksjon?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor stor faren er i prosent. Det kommer an på mange ting. Var dere flinke til å sterilisere utstyr og hud først f.eks.?

Det eneste jeg vet er at jeg har sett både staff'er og strepto'er IRL og det er ikke et pent syn for å si det sånn. Derfor tenker jeg at det er bedre å være på den sikre siden og få noen med erfaring og rett utstyr til å gjøre slike ting.

Så klart. Alt av bodymods er gjort i hundrevis eller tusenvis av år. Men det har da også vært varierende resultater.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor stor faren er i prosent. Det kommer an på mange ting. Var dere flinke til å sterilisere utstyr og hud først f.eks.?

Det eneste jeg vet er at jeg har sett både staff'er og strepto'er IRL og det er ikke et pent syn for å si det sånn. Derfor tenker jeg at det er bedre å være på den sikre siden og få noen med erfaring og rett utstyr til å gjøre slike ting.

Så klart. Alt av bodymods er gjort i hundrevis eller tusenvis av år. Men det har da også vært varierende resultater.

Vr litt det jeg og tenkte, at opprinnelige tattiser ble vel og blir vel fortsatt gjort av urinnvånere rundt omkring med primitivt utstyr. Men de bruker vel gjerne naturblekk fra planter osv..

Nålen ble rødglødet med lighter med jevne mellomrom, så den tror jeg ikke blir noe problem, og huden ble vasket. Så evt. problem vil nok komme fra blekket vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Blekk inneholder, som tidligere nevnt, ingenting farlig.

Vel, Osse-man sa det samme som deg, og linket hit: http://en.wikipedia.org/wiki/Anisidine

Nå står det ingenting om at blekk inneholder Anisdine, men om det gjør det:

"It has an aromatic smell and is well absorbed by inhalation, oral ingestion and skin contact. 2-Anisidine is a very toxic agent that causes blood, enzyme and nerve damage with cyanosis"

"but still causes blood damages upon oral ingestion, inhalation or skin contact. "

Hvorfor han linket dit var litt uklart for meg.

Men jeg ser ikke for meg at det er lov å putte meget giftige ting i blekk jeg heller, mtp fare for at barn putter penner og tusjer osv i munnen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...