Turtlis Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Tøft og fasinerende at folk i det hele tatt vil ha noe slikt på kroppen. Personlig syns jeg det er skjitstygt! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Det der var snasent Glint. Hadde aldri tatt det selv, men på deg var det jævelig kult. Hvor lang tid tok alt det der til sammen? Det der er ikke Glinter'n. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Åja, haha. Antok at det var deg, min feil. Uansett var den fet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg regner med at de tatoveringene ikke er veldig gamle. I så fall har de holdt seg bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg regner med at de tatoveringene ikke er veldig gamle. I så fall har de holdt seg bra.Begynte for halvannet år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Nå utvider jeg med tapers, jeg da.Men du har helt rett i at organiske smykker helst skal i grodde piercinger etc. Grodde piercinger? Altså at det er leeenge siden du sist strakk, eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Nå utvider jeg med tapers, jeg da.Men du har helt rett i at organiske smykker helst skal i grodde piercinger etc. Grodde piercinger? Altså at det er leeenge siden du sist strakk, eller? Ikke gjengrodde. Bare ikke røde, ømme, hovne og blødendeisj. Nå har jeg bare blødd en gang, da. Det holder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Ikke gjengrodde. Bare ikke røde, ømme, hovne og blødendeisj. Nå har jeg bare blødd en gang, da. Det holder. Det var jo egentlig det jeg mente, at du har gått med samme smykke såpass lenge at du ikke er sår eller noe. Jeg er muligens dårlig til å formulere meg noen ganger da, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Ja-a. Jeg venter på 8mm-smykkene mine sånn at jeg -kan- strekke, men etter det så skal jeg få opp farten igjen. xD Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Imponerende. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Har dere link til utdivelsesting? Jeg vil finne en rimelig sak som ikke er harry eller har dødningehoder(det går vel under harry!) Har jo en søt liten plugg liggende Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Spørsmål:(trenger ingen flaming om hvor tett det er med hjemmetattis, var ikke min kropp eller avgjørelse) En kamerat var veldig oppsatt på å teste ut hjemmelagd tattis, så penn og synål ble funnet frem. Utfra merkene på nåla så det ut til at vi stakk 0,5-1mm dypt. Motivet ble fint og vellykket det, men jeg lurer på om det er noen bekymringer her? Kan vanlig penneblekk fucke opp noe? Om man ikke stikker dypt nok, vil den fade og forsvinne etterhvert går jeg utfra? stakk såpass at det blødde noe her og der, men absolutt ikke mye. Vil vanlig blekk flyte ut/bli mer "ødelagt" enn skikkelig tattooblekk? Er det i det hele tatt noen større bekymringer med hjemmetattis, bortsett fra den vanlige eventuelle angeren? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg tror penneblekk kan fucke opp det meste. En kompis skrev et jentenavn med blekk på barneskolen, og han fikk en heftig betennelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Google stafylokokker og streptokokker. Et bildesøk vil vise deg hva man risikerer ved hjemmetattis og hjemmepiercinger. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 google galskap og du vil finne et bilde av han der. Hvor gammel er fyren? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Det er heldigvis ikke noen skumle ingredienser i blekk... http://en.wikipedia.org/wiki/Anisidine Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Motivet ble fint og vellykket det Pics or it didnt happen. Edit: Lalaluz. Endret 2. april 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 ser itj no bilde der:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Dette var rimelig irriterende... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ah. Tenkte ikke på at dere må ha BME/extreme medlemskap for å se bildet. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå