Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Nå utvider jeg med tapers, jeg da.

Men du har helt rett i at organiske smykker helst skal i grodde piercinger etc.

Grodde piercinger? Altså at det er leeenge siden du sist strakk, eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå utvider jeg med tapers, jeg da.

Men du har helt rett i at organiske smykker helst skal i grodde piercinger etc.

Grodde piercinger? Altså at det er leeenge siden du sist strakk, eller? :dontgetit:

Ikke gjengrodde. Bare ikke røde, ømme, hovne og blødendeisj. Nå har jeg bare blødd en gang, da. Det holder. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ikke gjengrodde. Bare ikke røde, ømme, hovne og blødendeisj. Nå har jeg bare blødd en gang, da. Det holder. :p

Det var jo egentlig det jeg mente, at du har gått med samme smykke såpass lenge at du ikke er sår eller noe.

Jeg er muligens dårlig til å formulere meg noen ganger da, men pytt pytt. :p

Lenke til kommentar

Spørsmål:(trenger ingen flaming om hvor tett det er med hjemmetattis, var ikke min kropp eller avgjørelse)

En kamerat var veldig oppsatt på å teste ut hjemmelagd tattis, så penn og synål ble funnet frem.

Utfra merkene på nåla så det ut til at vi stakk 0,5-1mm dypt. Motivet ble fint og vellykket det, men jeg lurer på om det er noen bekymringer her?

Kan vanlig penneblekk fucke opp noe?

Om man ikke stikker dypt nok, vil den fade og forsvinne etterhvert går jeg utfra? stakk såpass at det blødde noe her og der, men absolutt ikke mye.

Vil vanlig blekk flyte ut/bli mer "ødelagt" enn skikkelig tattooblekk?

 

Er det i det hele tatt noen større bekymringer med hjemmetattis, bortsett fra den vanlige eventuelle angeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...