Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ene pierceren min mente jeg egentlig burde vente 2 mnd før jeg strakk mellom hver gang, fordi huden på innsiden skulle være ordentlig grodd. Den kunne visst vrenge seg hvis ikke. (elns). Jeg gikk vel fra ca. frisørhull til 1,6 til 2,3 til 3 mm til 4mm tror jeg? Hm. akkurat nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har 3 eller 4 mm. Hum. Men jeg har vel stort sett bare venta ca. 1 mnd mellom hver gang. Eller tjaja. Jeg begynte vel i oktober med å utvide kanskje. Eller november :p Tiden flyr - jeg glemmer.

 

- sLins

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Den ene pierceren min mente jeg egentlig burde vente 2 mnd før jeg strakk mellom hver gang, fordi huden på innsiden skulle være ordentlig grodd. Den kunne visst vrenge seg hvis ikke. (elns). Jeg gikk vel fra ca. frisørhull til 1,6 til 2,3 til 3 mm til 4mm tror jeg? Hm. akkurat nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har 3 eller 4 mm. Hum. Men jeg har vel stort sett bare venta ca. 1 mnd mellom hver gang. Eller tjaja. Jeg begynte vel i oktober med å utvide kanskje. Eller november :p Tiden flyr - jeg glemmer.

 

- sLins

Du gikk til piercer altså? Hvor mye kostet det? Og hvor i landet var det?

Lenke til kommentar
Den ene pierceren min mente jeg egentlig burde vente 2 mnd før jeg strakk mellom hver gang, fordi huden på innsiden skulle være ordentlig grodd. Den kunne visst vrenge seg hvis ikke. (elns). Jeg gikk vel fra ca. frisørhull til 1,6 til 2,3 til 3 mm til 4mm tror jeg? Hm. akkurat nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har 3 eller 4 mm. Hum. Men jeg har vel stort sett bare venta ca. 1 mnd mellom hver gang. Eller tjaja. Jeg begynte vel i oktober med å utvide kanskje. Eller november :p Tiden flyr - jeg glemmer.

 

- sLins

Du gikk til piercer altså? Hvor mye kostet det? Og hvor i landet var det?

 

Bergen, Witchy, kostet bare det som smykket kostet. Som du måtte kjøpe der. Som regel under en 100ings per smykket. Så går det jo an å ta et øret om gangen så du f.eks først tar 1,6mm på venstre øret, så flytter du smykket over til høyre øret, og begynner da på f.eks 2,3 mm på venstre øret. På den måten så blir det jo færre smykker :)

 

- sLins

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
På leading light tror jeg det koster 100 kroner å utvide inkludert smykker. Litt usikker, however, mener bare å ha sett det mens vi var på vei til akvariet i påsken (klarte ikke gå forbi uten å gå innom xD)

Dette var også i Bergen?

Lenke til kommentar

Korrekt, AgentP. Startet utvidingen min hos Witchy jeg og, sLins! x)

Nå er jeg mer DIY, gitt. Men er ganske ålreit å bare betale det smykket koster. Har ekstremt lyst på de søte rosa og hvite clawsene på 8mm nå når jeg skal videre. Men aff, tror jeg venter. Får tross alt 16 par med organiske smykker i alle størrelsene jeg skal ha oppover :wee:

Lenke til kommentar
Korrekt, AgentP. Startet utvidingen min hos Witchy jeg og, sLins! x)

Nå er jeg mer DIY, gitt. Men er ganske ålreit å bare betale det smykket koster. Har ekstremt lyst på de søte rosa og hvite clawsene på 8mm nå når jeg skal videre. Men aff, tror jeg venter. Får tross alt 16 par med organiske smykker i alle størrelsene jeg skal ha oppover :wee:

Er vel ikke anbefalt å utvide med organiske smykker?

Lenke til kommentar
I Trondheim

 

 

Hvor har du spurt?

På Tattoo World og Ragnaråkk

 

Prøvd purplepain da? Kan sende dem en mail jeg og sjekke

 

 

EDIT: Vurderer å finne meg piercing kurs. Men noen som har peiling på hvor mye dette koster sånn ca? Og noen idèer til hvor?

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...