RaW_DeNiM Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 I Trondheim Hvor har du spurt? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 penis trygve: gror ikke slike veldig fort ut ? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 surface barbeller skal visstnok hjelpe litt på at det ikke gjør det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Surface bars og littegranne flaks. Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Den ene pierceren min mente jeg egentlig burde vente 2 mnd før jeg strakk mellom hver gang, fordi huden på innsiden skulle være ordentlig grodd. Den kunne visst vrenge seg hvis ikke. (elns). Jeg gikk vel fra ca. frisørhull til 1,6 til 2,3 til 3 mm til 4mm tror jeg? Hm. akkurat nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har 3 eller 4 mm. Hum. Men jeg har vel stort sett bare venta ca. 1 mnd mellom hver gang. Eller tjaja. Jeg begynte vel i oktober med å utvide kanskje. Eller november Tiden flyr - jeg glemmer. - sLins Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Den ene pierceren min mente jeg egentlig burde vente 2 mnd før jeg strakk mellom hver gang, fordi huden på innsiden skulle være ordentlig grodd. Den kunne visst vrenge seg hvis ikke. (elns). Jeg gikk vel fra ca. frisørhull til 1,6 til 2,3 til 3 mm til 4mm tror jeg? Hm. akkurat nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har 3 eller 4 mm. Hum. Men jeg har vel stort sett bare venta ca. 1 mnd mellom hver gang. Eller tjaja. Jeg begynte vel i oktober med å utvide kanskje. Eller november Tiden flyr - jeg glemmer. - sLins Du gikk til piercer altså? Hvor mye kostet det? Og hvor i landet var det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 På leading light tror jeg det koster 100 kroner å utvide inkludert smykker. Litt usikker, however, mener bare å ha sett det mens vi var på vei til akvariet i påsken (klarte ikke gå forbi uten å gå innom xD) Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Den ene pierceren min mente jeg egentlig burde vente 2 mnd før jeg strakk mellom hver gang, fordi huden på innsiden skulle være ordentlig grodd. Den kunne visst vrenge seg hvis ikke. (elns). Jeg gikk vel fra ca. frisørhull til 1,6 til 2,3 til 3 mm til 4mm tror jeg? Hm. akkurat nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har 3 eller 4 mm. Hum. Men jeg har vel stort sett bare venta ca. 1 mnd mellom hver gang. Eller tjaja. Jeg begynte vel i oktober med å utvide kanskje. Eller november Tiden flyr - jeg glemmer. - sLins Du gikk til piercer altså? Hvor mye kostet det? Og hvor i landet var det? Bergen, Witchy, kostet bare det som smykket kostet. Som du måtte kjøpe der. Som regel under en 100ings per smykket. Så går det jo an å ta et øret om gangen så du f.eks først tar 1,6mm på venstre øret, så flytter du smykket over til høyre øret, og begynner da på f.eks 2,3 mm på venstre øret. På den måten så blir det jo færre smykker - sLins Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 På leading light tror jeg det koster 100 kroner å utvide inkludert smykker. Litt usikker, however, mener bare å ha sett det mens vi var på vei til akvariet i påsken (klarte ikke gå forbi uten å gå innom xD) Dette var også i Bergen? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 I Trondheim Hvor har du spurt? På Tattoo World og Ragnaråkk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Korrekt, AgentP. Startet utvidingen min hos Witchy jeg og, sLins! x) Nå er jeg mer DIY, gitt. Men er ganske ålreit å bare betale det smykket koster. Har ekstremt lyst på de søte rosa og hvite clawsene på 8mm nå når jeg skal videre. Men aff, tror jeg venter. Får tross alt 16 par med organiske smykker i alle størrelsene jeg skal ha oppover Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Korrekt, AgentP. Startet utvidingen min hos Witchy jeg og, sLins! x)Nå er jeg mer DIY, gitt. Men er ganske ålreit å bare betale det smykket koster. Har ekstremt lyst på de søte rosa og hvite clawsene på 8mm nå når jeg skal videre. Men aff, tror jeg venter. Får tross alt 16 par med organiske smykker i alle størrelsene jeg skal ha oppover Er vel ikke anbefalt å utvide med organiske smykker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nå utvider jeg med tapers, jeg da. Men du har helt rett i at organiske smykker helst skal i grodde piercinger etc. Endret 1. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 *furte* åpningsdag og fyren på stigma (horten) hadde ikke tatt med annet enn tattis-utstyr, så han kunne ikke gi meg et hull i høyreflipp før 10. april... :/ teite Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Her er en tube med tolmodighet Let the innsmøring begin' --- Selv fikk min Kanji-tattis "Japanese seal of approval" i england nå i helgen Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) I Trondheim Hvor har du spurt? På Tattoo World og Ragnaråkk Prøvd purplepain da? Kan sende dem en mail jeg og sjekke EDIT: Vurderer å finne meg piercing kurs. Men noen som har peiling på hvor mye dette koster sånn ca? Og noen idèer til hvor? Endret 1. april 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Oi, rimelig heftig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Å i svarte. Babyene på magen fikk meg til å glise fra øret til øret. Liite heftig. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Det der var snasent Glint. Hadde aldri tatt det selv, men på deg var det jævelig kult. Hvor lang tid tok alt det der til sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå