Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke nødvendigvis gamlehjemmet, men hvis man skal ha seg en annen jobb en kassa på Rimi, eller kjøre langtransport, bør man ikke ha et alt for avvikende utseende.

Er det nå jeg skal nevne at jeg mener å huske at Psilo jobbet i barnehage tidligere?

Det er ikke hva slags jobb man har som avgjør, men hva slags arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis gamlehjemmet, men hvis man skal ha seg en annen jobb en kassa på Rimi, eller kjøre langtransport, bør man ikke ha et alt for avvikende utseende.

Er det nå jeg skal nevne at jeg mener å huske at Psilo jobbet i barnehage tidligere?

Det er ikke hva slags jobb man har som avgjør, men hva slags arbeidsgiver.

Er det ikke bare spennende for ungene med en litt spesiell "onkel"?

 

Dersom man har en høy lederstilling eller på en eller annen måte skal være et selskaps ansikt utad, er det jo viktig å fremstå som presentabel og seriøs. Noe et tatovert ansikt med 40mm plugger antakeligvis ikke vil gjøre for en konservativ forretningsmann

Lenke til kommentar

tok en tatoveringen for en stund siden. Jeg hadde egentlig tenkt å ha den i farge, men feiget ut i siste sekund, og nå angrer jeg selvølgelig :hrm: Klarer ikke å legge til bildet her, men det er en pil og noen stjerner i gråvask. Noen som tror det går ann å fylle på litt farge?

Lenke til kommentar

Jeg gikk rett fra friøsr hull til 3mm, burd eha dusja først og brukt vannbasert glidemiddel :p Ble halveis inn, dro på trening, kom hjem, dusja og den ged rett inn. Verka noe jævlig i to uker thou. Men men. Ny utvider til helga, 3-4 men sirkel forma, ikke en stygg U som den jeg har nå :D

Lenke til kommentar
Det er jækla viktig å ikke stresse med strekking. Jeg har stort sett strukket en og en mm, og det har funka bra. Blowouts og dritt vil jeg spare meg for.

Den guiden jeg linka til viste noen rimelig nasty bilder av hva som kan skje. Jeg vil unngå å ende opp sånn. Hvor lenge venter du for hver mm da, Penis?

Lenke til kommentar
Den guiden jeg linka til viste noen rimelig nasty bilder av hva som kan skje. Jeg vil unngå å ende opp sånn. Hvor lenge venter du for hver mm da, Penis?

Nå har jeg gått over til skjæring, men før strakk jeg 1-1,5 mm max og venta hvertfall 3 uker. Hjelper å massere flippene litt også. Nå sover jeg uten plugger om nettene. Blitt så store.

Virker som du kan en del om dette. Hva synes du om rådet med å vente 5-6 måneder med å strekke etter å ha stikki hull? Har fint lite lyst til å luske rundt med 2mm i en evighet, men vil heller ikke stresse om det fører til dårlig resultat.

 

Krymper ikke hullene litt etter en hel natt uten motstand?

Lenke til kommentar
Virker som du kan en del om dette. Hva synes du om rådet med å vente 5-6 måneder med å strekke etter å ha stikki hull? Har fint lite lyst til å luske rundt med 2mm i en evighet, men vil heller ikke stresse om det fører til dårlig resultat.

 

Krymper ikke hullene litt etter en hel natt uten motstand?

Hender de er litt trange, men har aldri hatt noe særlig problemer med å sette de inn igjen. Men etter jeg skjærte de nå ventet jeg en god uke før jeg sov uten.

 

Du kan jo stikke 4 mm med en gang? Er litt usikker på grotiden på øreflipper, men du burde hvertfall vente til det har grodd. 3 mnd høres ikke usannynlig ut, men et halvt år tviler jeg sterkt på at du trenger å vente.

Lenke til kommentar
Virker som du kan en del om dette. Hva synes du om rådet med å vente 5-6 måneder med å strekke etter å ha stikki hull? Har fint lite lyst til å luske rundt med 2mm i en evighet, men vil heller ikke stresse om det fører til dårlig resultat.

 

Krymper ikke hullene litt etter en hel natt uten motstand?

Hender de er litt trange, men har aldri hatt noe særlig problemer med å sette de inn igjen. Men etter jeg skjærte de nå ventet jeg en god uke før jeg sov uten.

 

Du kan jo stikke 4 mm med en gang? Er litt usikker på grotiden på øreflipper, men du burde hvertfall vente til det har grodd. 3 mnd høres ikke usannynlig ut, men et halvt år tviler jeg sterkt på at du trenger å vente.

Nope. Finner ingen her som vil stikke større enn 2mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...