Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gikk fra frisørhull til 1,2mm til 2mm, så til 3 så til 5 så til 8 så til 10 men måtte opp i litt over 11 for å få inn den på 10. neste blir 12-14-16. Eller om du skal gå big så kappe kappe om du har dårlig tid.

Men det er vel en grunn til at de anbefaler dette? Selv om det er drastisk forskjell fra hva folk her anbefaler.

Er vel for at du ikke skal strekke for mye om gangen så det sier poff.

Lenke til kommentar

Er det lite med plugger med utskjærte hull i i 6/8mm? Tenker på noe ala dette: p1186729574864lce04%20.jpg

Skulle gjerne hatt noe snøkrystall/flammelignende av denne tpen i sølv/halvblankt metall og svart, men det er mulig jeg er en smuuule for kravstor. x) Har prøvd å kikke litt rundt, men det er jo et virvar av butikker, og mye og gå igjennom. Så, hvi noen ser noe sånt må de rope. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke revning er den største grunnen til at de anbefaler å strekke forsiktig. Det er vel mer arrdannelse, skade på vevet osv. Kanskje det kan påvirke hvor bra det vil gro igjen om man av en eller annen grunn skulle ha lyst til å fjerne pluggene en dag?

Lenke til kommentar

Man forandrer seg hele tiden. Det er ikke sikkert at smaken min er lik om 30 år. Derfor vil jeg ha muligheten til å gå tilbake dersom det skulle bli aktuelt. Og om det gjør det vanskelig å få jobb når jeg er ferdigutdannet, må de nok dessverre ut.

 

Har dere noen kilder på det dere sier, eller har dere kun deres egen erfaring og at dere overlevde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...