pwned Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det standard at piercing-studioer strekker/skjærer (kom ikke på bedre ord) ører? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg gikk fra frisørhull til 1,2mm til 2mm, så til 3 så til 5 så til 8 så til 10 men måtte opp i litt over 11 for å få inn den på 10. neste blir 12-14-16. Eller om du skal gå big så kappe kappe om du har dårlig tid. Men det er vel en grunn til at de anbefaler dette? Selv om det er drastisk forskjell fra hva folk her anbefaler. Er vel for at du ikke skal strekke for mye om gangen så det sier poff. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tjaa. Kan vel strengt tatt ikke si poff på størrelser opp til 5mm. Dessuten er det ganske brutalt å måtte vente 3 mnder mellom to størrelser, kontra de to ukene det snakkes om her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er vel heller vi som bare er mega hardcore.. x) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tjaa. Kan vel strengt tatt ikke si poff på størrelser opp til 5mm. Dessuten er det ganske brutalt å måtte vente 3 mnder mellom to størrelser, kontra de to ukene det snakkes om her . Kan vel si poff om du kjører fra 0-5 om du er uheldig Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men man utvider selvsagt ikke 5 mm om gangen. Er en vesentlig forskjell på det, og det å vente over et år før man dytter inn en 5mm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg gikk frisørhull - 2,5 - 5. Siden november eller noe. Men det var bare pengemangel, ikke at ørene ikke taklet det. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men man utvider selvsagt ikke 5 mm om gangen. Er en vesentlig forskjell på det, og det å vente over et år før man dytter inn en 5mm Hehe ja. men nå tenkte jo jeg 5mm på en gang da:p Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 jeg gikk fra frisørhull til 4mm, en kompis på hver side dytta inn samtidig...joda, for et kick og hodepine en god stund etterpå. I tillegg så jeg ut som en tomat i trynet. Idiotisk gjort av meg, men jeg overlevde da...ikke noe poff eller bang. :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det lite med plugger med utskjærte hull i i 6/8mm? Tenker på noe ala dette: Skulle gjerne hatt noe snøkrystall/flammelignende av denne tpen i sølv/halvblankt metall og svart, men det er mulig jeg er en smuuule for kravstor. x) Har prøvd å kikke litt rundt, men det er jo et virvar av butikker, og mye og gå igjennom. Så, hvi noen ser noe sånt må de rope. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg sier: "Custom. Made." Herlige saker. Appropos det, jeg har nettopp bestilt meg organiske smykker i alle størrelsene jeg skal ha oppover. Pluss et par med dead sexy piratplugger til den "ferdige" størrelsen min. Mhh. Nam.. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror ikke revning er den største grunnen til at de anbefaler å strekke forsiktig. Det er vel mer arrdannelse, skade på vevet osv. Kanskje det kan påvirke hvor bra det vil gro igjen om man av en eller annen grunn skulle ha lyst til å fjerne pluggene en dag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Pffft. Fjerne pluggene. Hørt sånt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, for det er viktig åssen man ser ut på gamlehjemmet, klarer jeg å komme meg oppi 30mm så skal jeg vise de stolt frem til barnebarna mine :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ikke nødvendigvis gamlehjemmet, men hvis man skal ha seg en annen jobb en kassa på Rimi, eller kjøre langtransport, bør man ikke ha et alt for avvikende utseende. Endret 31. mars 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg er enig i det du sier der, man må vite at det kan få konsekvenser. Noen plasser får man jobb hvis man ser ut som en jarlsberg-ost, andre plasser ikke. Jeg har roa meg ned når det gjelder ansiktet mitt, er bare ørene igjen der:( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg skal bare nevne at Aidskake/Penis Trygve faktisk sitter i kassen på Rema.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Flere jeg kjenner også som ser ut som noen har skutt de med hagle i ansiktet jobber i butikker( min fine måte å si at de har mange hull), har alt å gjøre hvem som er sjefen der osv. Endret 31. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Man forandrer seg hele tiden. Det er ikke sikkert at smaken min er lik om 30 år. Derfor vil jeg ha muligheten til å gå tilbake dersom det skulle bli aktuelt. Og om det gjør det vanskelig å få jobb når jeg er ferdigutdannet, må de nok dessverre ut. Har dere noen kilder på det dere sier, eller har dere kun deres egen erfaring og at dere overlevde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå