RaW_DeNiM Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Skulle hatt ett par i 12mm. min neste størrelse.. Hvordan er finishen på dem? glatte eller litt sånn ruglete eller hva? Matte. Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Denne var jo kul Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Stilig den og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 "I screw BME girls"? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 "I screw BME girls"? Boys. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Nevnte jeg at jeg er på ModBlog? ^___________________^ hostharkkremtohyeshostahem Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Nevnte jeg at jeg er på ModBlog? ^___________________^ hostharkkremtohyeshostahem Derfor jeg skal ha den, vel. Nå har forresten påmeldingen til Oslo Suscon starta, for de som vil henge. Jeg kan dessverre ikke, da jeg skal på interrail med en kamerat. Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Psilo, hvor mye kan du utvide ørene før de ikke vokser tilbake igjen? altså hvor langt kan du utvide dem, uten å få "slapsehull" når du tar ut pluggene? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Ja det lurer faktisk jeg på og. Mon tro om 20mm går bra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Bme wiki sier: "If the jewelry is removed from the piercing, the hole will shrink in diameter over the course of weeks and months. The amount a stretched earlobe will shrink if jewelry is removed long-term is dependent on the specific person pierced, and it's impossible to give an exact amount that will apply to everyone. Please note, however, that it's generally accepted that a piercing stretched to 4 gauge or over is not likely to shrink to the point it won't be noticeable. Earlobes which which have been scalpelled or punched will typically not shrink beyond the size they were when the procedure was performed." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Har tidligere blitt delvis slått fast at 10mm er "gjennomsnitt" for at ørene skal gro uten "hjelp". Og nå, må jeg presentere: Ludvig! \o/ Ludvig har en fantastisk personlighet, driver for tiden å planlegger et sett med sleeves. En måned er ikke fullkommen uten en ny tatovering, piercing, eller annen kroppsmodifikasjon. Han og vennene hans driver litt med suspension på fritiden, gjerne på byggeplasser eller ute i naturen. Litt old fashion-bodymodgeek. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) aaalt for sent ute:P *edit* Endret 30. mars 2008 av scarface15 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 De pluggene så kjente ut. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 hehe nice Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 De pluggene så kjente ut. Høhø. Rart det der! xD hehe nice Eplefe Tsh, aner ikke hva du snakker om. Jeg bare la ut litt bilder, Ludvig har en egen fri vilje og velger selv hva han gjør med den lille elefaentkroppen sin (pun intended). Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Hvor mye er 4 gauge? kan jeg utvide opp til f.eks. 6 mm, uten at det vil "ødelegge" ørene mine? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 6g er 4 mm, i believe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Dersom dere er redde for å "ødelegge" øreflippene deres, så bør dere ikke utvide de i det hele tatt. Joda, jeg vet det er i vinden å ha utvida flipper, men trendnisser kan få suge kablene mine spiss og stikke seg selv med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå