Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke akkurat skitne fiskekroker de henges etter da ;)

 

Ikke for det, jeg har vært så "smart" å stikke hull i ørene mine med sikkerhetsnåler jeg.. Kunne godt spart meg for den lure ideen!

 

Har full tilltro til de som henger meg opp. (suspension)

Krokene er autoklavet, huden steriliseres, og de er veldig nøye på hva de gjør

for å ungå kontaminering.

Har heller aldri hatt noen problemer med noen av 'hullene' etter en suspension.

Litt luft og blåmerker såklart, men det er sånn som følger med :-)

Lenke til kommentar
Hvordan går man egentlig fram første gang man skal tatovere seg?

Jeg mener, sett at jeg har designet og alt, er det bare å valse innom hvilket som helst studio og si "Hei, jeg vil gjerne tatovere meg!"?

 

Det stemmer ja. Du må nok bestille en time hos studioet, og gjerne betale ett depositum.

Hvis tatovøren har noe å spørre om anngående designet o.l eller du har noen spørsmål, så tar man det vansligvis der og da =)

Er nesten litt som å bestille en frisørtime ^^

Lenke til kommentar

Alt egentlig, driver å leter etter ideer....Har allerede en god del bilder, men trenger flere.

Artig å tenke ut sleeve, rettere sagt jeg skal begynne på den i slutten av måneden. Vet ca. åssen jeg vil ha det i huet, men vil legge det frem i bilder.

Har sittet å tegnet en del med tanke på åssen den skal bygges opp, men er ikke verdens beste tegner for å si det sånn.

 

Her er foresten et meget pent studio http://www.antiartelite.com/

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Har så å si det meste i boks, men ville høre om noen hade noen bra links:)

Og skal jo planlegge med tatovøren også, men jeg vil ha litt bilder å vise frem det jeg mener. Er ikke alltid like flink å forklare av forskjellige grunner.

Og den timen er 1 av mange:P

Slutten av April, Eplefe....glemte at det er femdeles er Mars :blush:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Trenger ikke ideer, want zombies and brains:P

Og ja...det blir blå\grønne zombies ;)

 

 

burde vel holde med ett bilde av meg da.

 

Er det forresten godtatt å sterilisere nåler og lign. ved å brenne dem med en fyrstikk, eller burde jeg gå grundigere til verks?

 

 

Burde nok droppe nåla og tenke på andre ting. Som kanyler du får kjøpt på ett apotek til 3 kr stk kan være ett alternativ. Bare for å få deg vekk fra nål og fyrstikk idèen liksom.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Åssen utseende blir konkret vet jeg ikke ennå, men hva vi skal gå utifra vet jeg.

Men Frankenstein i sleeven hadde absolutt ikke vært dumt, siden Franken er et ikon innen grøsser\horror sjangeren som jeg elsker.

Men skal bruke see\hear\speak no evil og par ting til, bakgrunnen for det er mye av det jeg har opplevd...ja, selve ideen er brukt mye, men skal prøve å få den orginal alikevel. Så ikke døm den før bildet kommer :p

Lenke til kommentar
Nok en krangel om å pierce segselv her ja. Har gjort det selv, det gikk bra, ser ikke problemet. Er et valg man gjør selv, min er helt identisk til sånn den ville vært om en piercer hadde stukket den. En riskiko, OK, men faktum er likevel at den ble bra

 

snakker du om den du har i øyebrynet ? ;)

stemmer det ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...