Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen. Får berre mindreverdighetskompleks av det der. =(

Gief viskelær.

Haha, skal jo litt til for å overgå den da. Den er sinnsykt fin.

 

Den er lei.

 

Hvordan utdanner man seg til å bli piercer?

Er vel ingen spesifikk utdanning, men helsefag + div kurs om anatomi o.l. I tillegg må man ha peil på autoklav, papirer på hygiene og bla bla bla. Psilo kan sikker fortelle mer om det. Dessverre er det mange dårlige piercere. Derfor man skal velge med omhu.

Lenke til kommentar
pwned: Do It Yourself.

 

So what? Når vi idag vet at det går bedre om vi man gjør sånn og sånn, hvorfor skal vi ta til takke med det som er crappy da? Mange som piercer seg selv osv i starten, men så lenge man lærer.. Da er det vel det beste?

 

 

så lenge man har lest noe opp om hva man holder på med ser ser ikke jeg noe problem med og gjøre ting selv , klart man kan ikke forvente at alt går like "smertefritt" som hos et studio

 

mange av de som er flinke tatto artister og pircere har selv begynt i "kjellerne" og eksperimentert

 

klart man burde ikke opfordre til og gjøre ting selv , men det er ikke noe galt med og man burde ikke skjelle de som kommer og sier at de har gjort det selv bare for det er selv gjort .

Lenke til kommentar

det er da fult mulig og lære seg ting uten et kurs , det finnes bøker , filmer og onlineinformasjon .

 

og uten diy miljøet ville det neppe vært noe framgang innen bodymod , da hadde du vært stuck med pistolhull i øret .

 

det er diy miljøet som stårfor utforsking og fremgang i miljøet , når de klarer og bevise at noe nytt er nestet trykt så begynner proffene og lukte på det .

Lenke til kommentar

Det er deres kropp. Akkuratt det bygger hele denne tråden på. Da må det vel være helt opp til dem om de vil påføre seg infeksjoner og annet dritt, sålenge de ikke gjør dette på noen andre.

 

Dessuten så er det (ikke vondt ment), men litt rart å høre at stikke hull på seg selv er helt uakseptabelt. Men henge seg opp i utallige kroker foran folk er helt greit. Jeg skjønner at dette er et eget miljø, og dere har deres egne normer, men still. ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo at i denne tråden og i dette miljøet så er den sammenligningen vanskelig å skjønne. Men vist du tenker helt vekk i fra om det er sterilisert eller ikke. Så er det rart å høre råd fra en person om egenpiercing, når denne personen for en kort stund siden lot seg henge opp etter kroker.

 

Seff burde man ikke ta piercinger selv, er bare et tidig og ikke minst rar verden dette.

Lenke til kommentar
Hadde to venniner av meg som tok i "brysken" i øret. Er vel ti år siden eller noe nå. Men de ble helt flammerød på øret, så helt grusomt ut. Gikk fint en dag og så var det infeksjon. Skikkelig ekkelt.

 

BrUsk ;) Tok flere der selv jeg. Gikk bra til slutt men var vondt lenge. Å sove om natta var ett mareritt den gangen jeg tok i begge ørene samtidig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvordan går man egentlig fram første gang man skal tatovere seg?

Jeg mener, sett at jeg har designet og alt, er det bare å valse innom hvilket som helst studio og si "Hei, jeg vil gjerne tatovere meg!"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...