Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig diskré sletting av blodbildet etter 45 minutters-seansen din. Det bildet fortalte jo nøyaktig hvor god jobb du gjorde.

 

LOL det var heller ikke grunnen til jeg sletta det. såklart blødde det når jeg måtte ta ut kanyla.

Men men. sorry for at jeg i det hele tatt sa noe.. Noen må virkelig ha PMS i dag. Spør om ett navn og ender opp med å bli ned dynka i drit kommentarer. Men men skal ikke spørre om noe mer.

 

Infeksjon er digg.

 

Aldri hatt en.. har du?

Lenke til kommentar
Som jeg mener at ble like bra som om jeg skulle fått noen andre til og gjort det. ..

Tsk. På de 45 minuttene hadde jeg rukket å få Christiane til å pierce meg twice, chitchatta med resepsjonisten, betalt, tatt meg en sig og gå til bussen. Skjønner du virkelig ikke hvorfor folk reagerer?

 

Har da ikke sagt jeg brukte 45min på å få dem inn. Tok ca 45 min fra jeg starta med den første til nr 2 var ferdig. Hvor lang tid det tok kun med hulla aner jeg ikke men langt ifra 45. Gjorde da andre ting i mellom hvert hull. Men uansett hvor mye jeg prøver og forklare så finner dere vel noe galt med det og.

 

 

Men men skal ikke spørre om noe mer.
For all del. Det er bedre at du kommer med spørsmål og får folks ærlige mening.

Vi kan kanskje være uenige, men dette er tross alt DISKUSJON.no

 

er vi ikke her for å utveksle meninger?

 

Jo for all del. men jeg spurte ikke om noens mening.. jeg spurte om navnet på området jeg hadde tatt dem.

Lenke til kommentar
Hvorfor sletta du det da? Hvis du mener du selv er flink burde du jo bare stå for det.

 

jeg mener ikke at jeg er flink.. var broren min som sa det.

Men jeg mener dem 2 der ble bra. Men når det bildet ble forbundet med at jeg brukte 45min til dem begge var inne (skal sies jeg er temmelig usikker på tiden . men men. sa 45 min så får vel bare si at det er 45min). Og at blod= dårlig jobb. Så da kan jeg ikke se poenget og ha bildet der for det var ikke en diskusjon jeg ville ha ut av det.

Lenke til kommentar

Spør meg ja, eneste plassen du kanskje hadde fått tatt på meg er øre-flippen.....Har hatt nok betennelser på grunn av hjemme-piercing. Du husker kanskje leppa mi. Så jeg vil ikke bli blandet inn i en "hvorfor ikke gjøre det selv-diskusjon"

Men legger man ut sånt her så får du ærlig meninger.

Glint: Den var bare rå...rett og slett.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Spør meg ja, eneste plassen du hadde fått tatt på meg er ørene.....Har hatt nok betennelser på grunn av hjemme-piercing. Du husker kanskje leppa mi.

Men legger man ut sånt her så får du ærlig meninger.

Glint: Den var bare rå...rett og slett.

 

 

Har ikke sagt noe annet heller. Såklart vet jeg at det er en risiko og gjøre det selv. Og infekjsonsfaren er der. Men den kan man forebygge. men men. nå har jeg gjort det og trives med det.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

som sagt. er ikke penger det står på. kunne lett gjort det hos noen som virkelig kan det. men jeg valge og gjøre det selv enkelt og greit. Og skal ikke ha på meg at jeg tror jeg er bedre enn dem som er utdannet til det. men som jeg har sagt før. jeg ville ta disse 2 selv.

 

 

EDIT: jo missforståelser er en fin ting og tror nok dere har feiltolka det jeg var ute etter og si deluxe. Men men, ikke noe jeg kan få gjort noe med.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Hvis du har råd til det så forstår jeg ikke det :ermm:

Uansett nok om dette fra meg ihvertfall.

 

Dette tror jeg noen reagerte på: Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre?

 

Hvor mange ganger skal jeg si det til deg både her og på MSN... Jeg gjorde det for jeg ville ta dem 2 selv... enkelt og greit. men om det vil gjøre dere happy så kan jeg ta dem ut og dra ned og ta dem en gang til.. null problem om det gleder dere.

 

EdIT: Greit folk reagerer på det jeg sa der. Men det jeg mente selv i mitt lille hodet var jeg var fornøyd med det jeg hadde gjort.....

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...