Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller ingen rolle hvor lenge du har stikki hull i deg selv, eller venner, for den saks skyld. Du har fortsatt i bunn og grunn ikke veldig peiling med mindre du har fått opplæring/utdannet deg.

 

 

Nei kjenner ingen jeg. stikker bare i hytt og pine og håper på det beste skal du se. Men men nok om det.

Lenke til kommentar
Nei kjenner ingen jeg. stikker bare i hytt og pine og håper på det beste skal du se. Men men nok om det.

Jasså? Skjønner ikke hvorfor man ikke kan få diskutere det. Synd hvis folk som ikke vet bedre leser i tråden og tror at det er kjempesmart å pierce seg selv for å spare noen sure lapper.

Edit: Sier seg selv at det ikke er bra å bruke 45 minutter på å sette en conch..

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar
Nei kjenner ingen jeg. stikker bare i hytt og pine og håper på det beste skal du se. Men men nok om det.

Jasså? Skjønner ikke hvorfor man ikke kan få diskutere det. Synd hvis folk som ikke vet bedre leser i tråden og tror at det er kjempesmart å pierce seg selv for å spare noen sure lapper.

Edit: Sier seg selv at det ikke er bra å bruke 45 minutter på å sette en conch..

 

Vel jeg gjorde det ikke for å spare penger om du tror det. og nei jeg kan ikke sitte her og anbefale folk å gå å kjøpe seg utstyr og begynne og stikke på seg selv. Men akkurat disse ville jeg gjøre selv pga at da fikk jeg dem nøyaktig som jeg ville uten og måtte begynne og forklare og styre. Men ja jeg forstår hvor du vil hen. Sa jo også at er det piercinger eller no jeg er usikker på eller noe så har jeg null problem med å gå å få gjort det hos noen som VIRKELIG kan det. Vel 45 min inklusiv 3 røyk. og ja hadde sikkert gått lettere om jeg hadde fått noen til og gjort det for meg. grunnen til tiden var at det ikke var lett og dytte dem igjennom fra den vinkelen:p så klart hadde jeg brukt rett kanyle og utstyr så hadde det vært gjort på sekunder men men., gjort er gjort og elg er elg. Jeg lever enda.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Vel jeg gjorde det ikke for å spare penger om du tror det. og nei jeg kan ikke sitte her og anbefale folk å gå å kjøpe seg utstyr og begynne og stikke på seg selv. Men akkurat disse ville jeg gjøre selv pga at da fikk jeg dem nøyaktig som jeg ville uten og måtte begynne og forklare og styre. Men ja jeg forstår hvor du vil hen. Sa jo også at er det piercinger eller no jeg er usikker på eller noe så har jeg null problem med å gå å få gjort det hos noen som VIRKELIG kan det. Vel 45 min inklusiv 3 røyk. og ja hadde sikkert gått lettere om jeg hadde fått noen til og gjort det for meg. grunnen til tiden var at det ikke var lett og dytte dem igjennom fra den vinkelen:p så klart hadde jeg brukt rett nål og utstyr så hadde det vært gjort på sekunder men men., gjort er gjort og elg er elg. Jeg lever enda.

Sier jo seg selv at det er idioti. Når øret blir hovent og teit fordi du knoter med det blir det jo hvertfall ikke lettere å sette de rett. Slippe å forklare? Det er bare å merke opp, for så å si om du vil ha det lengre ned, opp eller whatever.. Kommer aldri til å skjønne meg på hjemmepiercing. Du sier selv at det hadde gått bedre om noe med peilig hadde gjort det, men alikevel fortsetter du med det? Jeg ser ikke logikken..

Lenke til kommentar
Hjemmepiercing er knall. Skeivt, blødende og skittent lekkert. Topp gjerne det hele med nikkelholdige smykker.

 

Der kan jeg forsvare meg med at det er verken Skeivt , blødende eller skittent og det er skikkelig smykker.. jeg er veldig påpasselig med at ting skal være rent når det kommer til sånnt... Men men nytter ikke¨å si noe så jeg kan like greit si at jeg brukte stoppenål til og stikke hulla med, ekte titan barbeller som jeg fant hos en gateselger til 15kr stk, og så bruker jeg selvfølgelig sølevann til å rense det med.

Lenke til kommentar
Det har funket i tusenvis av år... Hvorfor i all verden skal vi da la oss bry av at verden har gått videre og vi har kommet frem til bedre metoder? :roll:

Fordi moren til kompisen til tanta til naboen gjør det, og det går kjeeempefint! :)

 

 

Jeg er nå litt fristet til å bruke et godt gammelt body-modder-ordtak mot dere selv.

 

"La nå folk få gjøre hva de vil med sin egen kropp".

 

;).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Det har funket i tusenvis av år... Hvorfor i all verden skal vi da la oss bry av at verden har gått videre og vi har kommet frem til bedre metoder? :roll:

Fordi moren til kompisen til tanta til naboen gjør det, og det går kjeeempefint! :)

 

 

Jeg er nå litt fristet til å bruke et godt gammelt body-modder-ordtak mot dere selv.

 

"La nå folk få gjøre hva de vil med sin egen kropp".

 

;).

 

nei gud bedre, fali det og la folk få gjøre hva dem vil med sin egen kropp uten og få masse drit slengt tilbake...

Lenke til kommentar
Jeg er nå litt fristet til å bruke et godt gammelt body-modder-ordtak mot dere selv.

 

"La nå folk få gjøre hva de vil med sin egen kropp".

 

;).

For all del. Jeg er enig. Det er opp til folk å gjøre hva de vil. Men det skal ikke stoppe noen fra å si om det er smart eller ikke. For min del så kan folk gjerne sprøyte kroppene sine fulle med heroin og hva de nå vil. Men jeg kommer ALDRI til å stoppe å si det er usmart.

Og jeg kommer til å ha argumeter klare. Jeg kommer til å vis bilder av stafylikokker og streptokokker.

Så lenge de er klar over at det ikke er smart og hva som kan være resultatet så skal de få lov til å mishandle seg selv alt de vil. Jeg skal tilogmed hjelpe dem til åfå hjelp etterpå.

Det betyr ikke atjeg er enig i hva de gjør.

Lenke til kommentar
nei gud bedre, fali det og la folk få gjøre hva dem vil med sin egen kropp uten og få masse drit slengt tilbake...

Jeezez, ta litt kritikk da. Hva med alle kidsa som får smarte idéer om at de burde gjøre det de også, fordi du påstår du kan gjøre det minst like bra som proffene? Hvorfor skulle ikke de klare det, når du klarer det?

Nei, det er og blir dumt. Jeg liker bodymodification i alle dens former, men gjør det for guds skyld hos noen som faktisk vet hva de driver med. Men ja - din kropp. For all del. Men det er fortsatt dumt.

Lenke til kommentar
Amatørnisser som piercer seg selv har jeg overhodet ingen problemer med. Deres kropp, deres valg, deres risiko. Det er når de sier at de kan gjøre en like god jobb som profesjonelle jeg mister mitt berømte stoiske sinnelag.

 

Nå ser jeg meg verken som en amatør eller proff. er ikke ute etter og være flink i stikke hull. Og skal jeg ta noen hull så gjør jeg det hos noen som kan det.. men akkurat disse 2 og resten jeg har i ørene har jeg tatt selv. resten av trynet har jeg fått dem som JOBBER med det til å gjøre. og dem nedenfor halsen... Men men. må vel passe på hva jeg sier før jeg blir tjeppjaga fordi jeg tok 2 hull på meg selv. Som jeg mener at ble like bra som om jeg skulle fått noen andre til og gjort det. ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...