Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
farger den opp igjen?

Ok, logisk :p

Har ikke så god greie på slikt, så jeg spurte jeg for og være på den sikre seiden :)

 

Bør ikke være no problem i alle fall. men om du går til noen andre enn den som tok den i første omgang kan du risikere at dem ikke vil røre en annenmanns kunst.

 

EDIT: han dærre Leif var innom

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
farger den opp igjen?

Ok, logisk :p

Har ikke så god greie på slikt, så jeg spurte jeg for og være på den sikre seiden :)

 

Bør ikke være no problem i alle fall. men om du går til noen andre enn den som tok den i første omgang kan du risikere at dem ikke vil røre en annenmanns kunst.

 

EDIT: han dærre Leif var innom

Hvorfor ikke det?

Det er jo nesten problematisk.

Lenke til kommentar

Hei sann..

 

Skal skaffe meg en tatovering på overarmen.. Og driver å titter etter hvilken, finner jeg et bilde skal jeg printe det ut og ta med til sjappa... Noen som vet om noen sider man kan finne bilder?? Altså ikke bilder av armer med tatovering, men sånn motiv eller sånn bilde av selve tatoveringen som de i sjappa kan gå etter..

Lenke til kommentar

Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene"

(ikke min feil at dem ikke selger skikkelig kanyler på apoteket, Joda kunne bestillt på nettet men da hadde jeg ikke fått dem på år og dag.)

 

 

EDIT: Jo snaxy plugger

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene"

Syntes det er litt frekt å påstå at man greier noe man "kan" på hobbybasis bedre enn noen som har mange års erfaring, kurs og skole.

Lenke til kommentar
Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene"

Syntes det er litt frekt å påstå at man greier noe man "kan" på hobbybasis bedre enn noen som har mange års erfaring, kurs og skole.

 

Det har ikke jeg sagt. alltid noen som er flinkere osv. men er ikke det som er poenget mitt. Sier ikke at jeg er flinkere enn noen. Men nå vet ikke du hvor lenge jeg har gjort ting og tang heller da så..men var ikke meninga og starte en diskusjon. Sorry..... :dontgetit: Sier bare at det jeg gjør er mer enn bra nok for meg. men å kalle det for LOL... det er en fornærmelse.

Lenke til kommentar
Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene"

Syntes det er litt frekt å påstå at man greier noe man "kan" på hobbybasis bedre enn noen som har mange års erfaring, kurs og skole.

 

Det har ikke jeg sagt. alltid noen som er flinkere osv. men er ikke det som er poenget mitt. Sier ikke at jeg er flinkere enn noen. Men nå vet ikke du hvor lenge jeg har gjort ting og tang heller da så..men var ikke meninga og starte en diskusjon. Sorry..... :dontgetit: Sier bare at det jeg gjør er mer enn bra nok for meg. men å kalle det for LOL... det er en fornærmelse.

Det er da vel ingenting og beklage for?

 

Heter jo www.diskusjon.no ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...