Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 gå å kutt når det har grodd så slipper du 12-14 osv. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 gå å legg deg. liker strekkinga jeg, Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Er black-coat og blackline det samme? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Hva gjør man når ei tattovering begynner og eldres? Den får utydelige farger osv. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 farger den opp igjen? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 farger den opp igjen? Ok, logisk Har ikke så god greie på slikt, så jeg spurte jeg for og være på den sikre seiden Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) farger den opp igjen? Ok, logisk Har ikke så god greie på slikt, så jeg spurte jeg for og være på den sikre seiden Bør ikke være no problem i alle fall. men om du går til noen andre enn den som tok den i første omgang kan du risikere at dem ikke vil røre en annenmanns kunst. EDIT: han dærre Leif var innom Endret 27. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 farger den opp igjen? Ok, logisk Har ikke så god greie på slikt, så jeg spurte jeg for og være på den sikre seiden Bør ikke være no problem i alle fall. men om du går til noen andre enn den som tok den i første omgang kan du risikere at dem ikke vil røre en annenmanns kunst. EDIT: han dærre Leif var innom Hvorfor ikke det? Det er jo nesten problematisk. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Sa ikke at det var umulig... Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 www.kunstmedpuls.no Går fremover saaaakte men sikkert.....damn! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Liker stilen der ,meget pent Begynner på min sleeven hos Sunset i slutten av april. Og som du sier det tar tid. Endret 28. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hoho selvgjort er velgjort. Er det ikke det man sier.. Ett evig helvette når man har får små kanyler. fikk ikke inn 1.6mm barbellene jeg hadde planer om. Så får ta det når dem er healet. Hull 1 hull 2 Endret 29. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Får håpe du ikke får noe trøbbel med hulla under groing, men du er flink............... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Har jeg noensinne hatt trøbbel? Nai. Your next! EDIT: Ikke for å virke helt noob men hva heter den plassen jeg tok hulla på? altså øreområde. Det me dnavn og sånnt har aldri brydd meg egentlig:p Endret 28. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Conch. Hjemmepiercinger er lol. Fine plugger. Glass? Endret 28. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Hei sann.. Skal skaffe meg en tatovering på overarmen.. Og driver å titter etter hvilken, finner jeg et bilde skal jeg printe det ut og ta med til sjappa... Noen som vet om noen sider man kan finne bilder?? Altså ikke bilder av armer med tatovering, men sånn motiv eller sånn bilde av selve tatoveringen som de i sjappa kan gå etter.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene" (ikke min feil at dem ikke selger skikkelig kanyler på apoteket, Joda kunne bestillt på nettet men da hadde jeg ikke fått dem på år og dag.) EDIT: Jo snaxy plugger Endret 28. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene" Syntes det er litt frekt å påstå at man greier noe man "kan" på hobbybasis bedre enn noen som har mange års erfaring, kurs og skole. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene" Syntes det er litt frekt å påstå at man greier noe man "kan" på hobbybasis bedre enn noen som har mange års erfaring, kurs og skole. Det har ikke jeg sagt. alltid noen som er flinkere osv. men er ikke det som er poenget mitt. Sier ikke at jeg er flinkere enn noen. Men nå vet ikke du hvor lenge jeg har gjort ting og tang heller da så..men var ikke meninga og starte en diskusjon. Sorry..... Sier bare at det jeg gjør er mer enn bra nok for meg. men å kalle det for LOL... det er en fornærmelse. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Vel. kan ikke kalle meg nybegynner på området akkurat. Og hvorfor betale andre for å gjøre det når man kan gjøre det selv like bra.. om ikke bedre? Har tatt fleste av mine selv jeg. bare spør flua. Men plasser som jeg har null peil på overlater jeg til "proffene" Syntes det er litt frekt å påstå at man greier noe man "kan" på hobbybasis bedre enn noen som har mange års erfaring, kurs og skole. Det har ikke jeg sagt. alltid noen som er flinkere osv. men er ikke det som er poenget mitt. Sier ikke at jeg er flinkere enn noen. Men nå vet ikke du hvor lenge jeg har gjort ting og tang heller da så..men var ikke meninga og starte en diskusjon. Sorry..... Sier bare at det jeg gjør er mer enn bra nok for meg. men å kalle det for LOL... det er en fornærmelse. Det er da vel ingenting og beklage for? Heter jo www.diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå