Chicharito Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvor mye tåler hud? regner med at det ikke hadde gått bra om Penis Trygve hadde hengt i bare 1 krok? Kult bilde. Tror ikke det er noe jeg kommer til å gjøre i nermeste fremtid Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hadde vært fint om de "hengebildene" ble lagt i spoiler. Får brekningstendenser når jeg ser de Hvis du reagerer på det der så har du kommet i feil tråd tror jeg. Ikke vondt ment, men skulle tro de fleste har sett verre ting enn det der ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Stilig, ja Hvor lenge hang du? 20 min? Jepp, noe rundt der. Så ikke se på de. Hooked on a feeeeeling! Hvor mye tåler hud? regner med at det ikke hadde gått bra om Penis Trygve hadde hengt i bare 1 krok? Kult bilde. Tror ikke det er noe jeg kommer til å gjøre i nermeste fremtid Er litt usikker, egentlig. Var en forrige gang på 150 kilo som hang i to kroker, så tror de tåler en del om de blir plassert riktig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 var faktisk ganske kul....pokèmon for alle penga :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Haha, herlig. Er det noen som har erfaring med cernit?. Fikk et hett tips om at det kan brukes til å lage plugger og spiraler med. Er en slags leire som man steker på 200 grader i ovnen.. Tenkte jeg skulle stikke innom en hobbybutikk i morgen og sjekke det ut. Finnes visst i ganske mange farger. Endret 27. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så gøy ut å henge, Trygve^^ Lyst til å prøve det selv jeg, sier ja om anledningen byr seg. Til tross for min lave smerteterskel Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mushi har jo en Pikachu-tattis. Penis Trygve: Ja, jeg har fått høre rykter om samme greien. Virker gøy da. Første mengden med tapers/claws har nå dukket opp i postkassen min \o/ Oh lykke. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er faktisk enig at hengebildene fortjener å havne i spoiler, ikke at jeg blir opprørt eller noe, men greit å ta hensyn fordet =) Kjenner faktisk litt for å prøve selv, når jeg så det bildet ^^ Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nå skal jeg pierce ørene mine så fort jeg får tak i plugger på 2mm. Derfor trenger jeg tips til en nettbutikk som sender kjapt som juling, og nødvendigvis fører greie plugger i 2mm. Det er også greit om prisen ikke er for brutal. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 pokèmon for alle penga :!: Ja, der sier du noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Artig å se sånt syns jeg orginalt ihvertfall! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Originalt kan tydeligvis være teit iblant det også =P | gitt at han tok den i blodig alvor... ( ) Endret 27. mars 2008 av pwned Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg laget meg plugger idag! Litt mongo lys da, de er egentlig lilla med glitter. =P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) De var jo ikke ille Første gang du har laget plugger? Endret 27. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 De var jo ikke ille Første gang du har laget plugger? Fornøyd, ja. Første gangen. Skillz! Ps: msn vil ikke snakke med deg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Øhm, såklart. Alle krokene blir autoklavert og pakket inn før dagen. Krokene som er brukt blir lagt i en egen boks, og de som henger videre får nye kroker. Ofc. Yesplz, Glintz0rz. Dette betalte du for? Isåfall how much? Endret 27. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 800,-. Inkluderte varm middag. Også fikk vi gratis tskjorter fra WoD. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg laget meg plugger idag! Litt mongo lys da, de er egentlig lilla med glitter. =P ordne noen 12 og 14 og 16mm plugger til meg da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå