Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner ikke Koi/karpe-motivene å bli litt utbrukt? Jeg føler det er japans bidrag til tribal-bølgen..

 

Selvfølgelig ganske stilige, liker dem selv, men synes det er noe "alle" som vil ha en "original" tatovering tar for tiden..?

Velger en tattovering jeg liker, og lar meg ikke stoppe av at den ikke er original nok. Design foran originalitet. Alt med måte selvfølgelig, velger ikke et random motiv fra veggen - men bruker god tid.

 

Vil ikke påstå at stiler som tribal, koi eller biomech for den saks skyld er oppbrukt, det er bare alt for mange som velger standardmotiver. F.eks. finnes det utrolig mye pent innen tribal-stilen bare man orker å lete litt, og ikke tar utgangspunkt i korsryggtattoveringene til Tattoo-Harald.

Lenke til kommentar
Kan det virkelig være behagelig?

Neh.

 

Muuuulig jeg spør dumt nå, men hvorfor tar man intimpiercinger? Hva er forskjellen liksom?

Nå har jeg bare clithood, men ble betydelig mer følsom rundt klitoris enn jeg var tidligere. Har en venninne som hadde isabella tidligere, og hun sier orgasmene ble dobbelt så sterke. Så det blir interessant. Men intimpiercinger som christina har neppe noen funksjon annet enn at det ser bra ut. Men den sitter jo relativt høyt oppe.

Lenke til kommentar
Begynner ikke Koi/karpe-motivene å bli litt utbrukt? Jeg føler det er japans bidrag til tribal-bølgen..

 

Selvfølgelig ganske stilige, liker dem selv, men synes det er noe "alle" som vil ha en "original" tatovering tar for tiden..?

Velger en tattovering jeg liker, og lar meg ikke stoppe av at den ikke er original nok. Design foran originalitet. Alt med måte selvfølgelig, velger ikke et random motiv fra veggen - men bruker god tid.

 

Vil ikke påstå at stiler som tribal, koi eller biomech for den saks skyld er oppbrukt, det er bare alt for mange som velger standardmotiver. F.eks. finnes det utrolig mye pent innen tribal-stilen bare man orker å lete litt, og ikke tar utgangspunkt i korsryggtattoveringene til Tattoo-Harald.

 

Er i prinsippet enig :D

 

Det er uansett viktig at man finner en tatovering som betyr noe, imho. Tattis fordi man bare vil ha en har lett for å blir litt "Tattoo-Harald" ;)

 

Kan det virkelig være behagelig?

Neh.

 

Muuuulig jeg spør dumt nå, men hvorfor tar man intimpiercinger? Hva er forskjellen liksom?

Nå har jeg bare clithood, men ble betydelig mer følsom rundt klitoris enn jeg var tidligere. Har en venninne som hadde isabella tidligere, og hun sier orgasmene ble dobbelt så sterke. Så det blir interessant. Men intimpiercinger som christina har neppe noen funksjon annet enn at det ser bra ut. Men den sitter jo relativt høyt oppe.

 

Personlig vet jeg ikke om en stålbit gjennom snoppen er verdt en bedre orgasme ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde selv aldri gjort noe slik. Men folk er forskjellig, gir dette glede for noen så fyr løs. Men skiftet de krokene fra person til person? Steriliserte dem i det minste?

 

En ting er å bli kroket, blø litt og få noen arr. Men hepatitt og verre er ikke fullt så kjekt.

Øhm, såklart. Alle krokene blir autoklavert og pakket inn før dagen. ;) Krokene som er brukt blir lagt i en egen boks, og de som henger videre får nye kroker. Ofc.

 

Yesplz, Glintz0rz.

Lenke til kommentar

Hvor går grensa når det gjelder å legge ut bilder her? f.eks. intimpiercinger ville blitt sensurert, men ikke nipplepiercing?

 

Og, hadde det gått ann å utvide flere hull oppover på samme øre? i minkende størrelse selvfølgelig.

(touchpad = dårlig bilde, veit...)

post-130006-1206546617.jpg

Endret av pwned
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...