Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare i nippel selv, men synes da den ikke var SÅ ille. Vondt, ja. Men ikke så ille som jeg trodde. Var ikke så intens smerte. Har opplevd mye verre smerte enn det der.

 

Men smerte er som folk sier veldig individuelt.

 

Fikk en gang en metallbit fra et ekspoderende bål som borret seg inn under huden i panna. DET gjorde vondt. Å bli påkjørt gjorde også vondt. Piercingen var bare litt ubehagelig sammenlignet.

 

Men frivillig smerte og ufrivillig smerte er da to forskjellige ting. Det er som Eplefe sier; er det verdt smerten? - Selv gruet jeg meg masse til tatoveringen min, og da ble jeg heldigvis positivt overrasket over hvor lite vondt det gjorde :D

 

Selv ser jeg det stilige i dette med piercinger, men blingbling i kjønsorganene er ikke helt greia mi.. Har riktig nok aldri sett det live, så så helt bombstisk skal jeg ikke være!

 

Penis Trygve: Takk for det fine bildet, heldigvis var jeg alene på kontoret ;)

Lenke til kommentar

Håper med tiden at piercing og sånnt blir godtatt mer med tid og stunder. Har selv ikke møtt så mye negativt enda. en arbeidsgiver men ikke noe mer. Husker når jeg starta og utvide ørene.... Max 3mm tenkte jeg.. kom til 3.. nesj.. max 5.. nei vi sier max 8 vi.. holdt på 8 i ett års tid.. Tok hull i nippla... da kom lysten til å utvide i øra igjen... så nå har jeg 10mm og har i alle fall ikke planer om å stoppe før 15mm...

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har allverden til ulumskheter "der nede", men jeg regner med at det er av samme grunn som folk vil ha en i leppa. Det skal se pent ut. Guttetisser synes jeg ofte blir litt skumle da. Jentetisser derimot blir ofte pene. Har vel ikke direkte noen funksjon ,har det det? :hmm:

 

Edit: Leif

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar

Om du ser sånn på det, er jo "alt" oppbrukt, så hvorfor ta noe som helst?

 

Om man skal tenke på hva alle andre har, og ikke fokusere på hva man selv ønsker, vil jeg påstå at man har feil fokus.

 

Uansett så betyr ikke det at han ønsker en koi tattoo at det blir en kopi av alle andre, da koi motivene kan gjøres på utrolig mange måter, og fortsatt være stilige. Greit nok at motivet i seg selv er brukt endel, men takke meg til å ta noe jeg ønsker, i stedet for å "måtte" gå for noe "orginalt" fordi det er mange som har en tattoo med samme theme.

Lenke til kommentar

Om man ordner seg en råfet og dødsorginal tatovering risikerer man jo at noen ser den (eller bilde av den) og skaffer seg en helt maken. Og vips så er den ikke så unik som den var i utgangspunktet :ohmy:

 

Menn var jo fryktelig orginale før i tiden. Alle mennene i min familie var sjømenn da de var yngre, og har båt / anker med rose tatovert på overarma :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...