Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

gjorde det vondt? på en skala fra en til ti der 1 er myggstikk og 10 er smerte man besvimer av.

Det var dritvondt. Vanskelig å rangere det, er en veldig rar form for smerte. Føltes ut som hele overkroppen bare stramma seg noe intenst (noe den forsåvidt gjorde også.). Nålene gikk fint å sette inn, men akkurat de 10 cm der føttene ble løftet fra bakken.. Kan ikke beskrives. Var utrolig vondt, men totalt verdt det når man vandt seg til det.

 

Skal sies at suicide ofte er den stillingen folk opplever som mest ubehagelig. Var flere i går som ble overrasket over at jeg kom så fort opp, men tanke på at det var første gangen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt nervøs her, har kommet litt blod fra hullet etter at jeg utvidet fra 6 mm til 8 mm, tok ut utvidern litt nå, og da jeg ikke har peil på piercinger, bortsett fra å ha hatt 3, men syns huller ser litt "feilplassert ut" i øret, veldig inntill kinnet/fjeset, så og si...

 

er som sagt 8 nå, og håper på å komme meg opp til 16-20 mm, noe jeg også sa til pierceren da jeg tok hullet for drøyt 10 mnd sida..

 

edit:

har utvidet selv, med ca en mnd mellom hver str.

 

 

Nesj.. litt blod skader ikke.. bare å behandle det som ett nytt hull i en uke eller 2. funka greit hos meg. og jeg er som fluesoppen.. eier ikke tålmodighet så går fort 3 og 4mm på en dag.

Lenke til kommentar

@ strekke-duden: Det skal ikke blø, for da har huden sprukket, og det er ikke bra. Hvis du har pistolskudd hull, så er det sikkert derfor det er så trangt. Da bør du kanskje teipe til 7 før du strekker videre til 8.

Ang plassering av hullet, som kommer det nok til å bli mindre hud nærme øret. Du burde kanskje vuderer å skjære det dersom du skal opp til en stor størrelse. Ellers kan det se litt teit ut.

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar
Eller det du sa:p Jeg er bare sånn "det jeg ikke dør av tar jeg heller ikke skade av":p

Ligger tydeligvis i familien deres. =P

 

Nei, men ta deg god tid. Siden du skal opp i ganske stor størrelse vil du ikke ha sinte ører. Tro meg. Rusha litt i starten jeg også, men lærte fort at det ikke nytter.

 

Har time til piercing på torsdag! Isabella eller nefertiti.

Lenke til kommentar

Isabella, Isabella, Isabella! Skal du beholde den i forhuden når du tar den? Hvordan ligger planene an med #2 i forhuden? Åhååå, misunner deg, og er meganervøs for den dagen jeg skal ta min første intimpiercing. Noia for mitt eget underliv og skader det kan pådra seg. xD

Lenke til kommentar
Isabella, Isabella, Isabella! Skal du beholde den i forhuden når du tar den? Hvordan ligger planene an med #2 i forhuden? Åhååå, misunner deg, og er meganervøs for den dagen jeg skal ta min første intimpiercing. Noia for mitt eget underliv og skader det kan pådra seg. xD

Hihi. Spørs litt om jeg har plass. Egentlig vil jeg ha isabella + 2 x HCH, men tviler på at jeg har plass til det. Håper jeg kan beholde den jeg har fra før av, men må ofre den for isabellaen, så gjør jeg gjerne det. Juba!

Lenke til kommentar

Tror ikke mennesker tar intimpiercinger hvis det hadde vært vondt :)

Vurderer å ta i junior etterhvert...får se, må bli ferdig med de planene jeg har først.

Får å si det på en annen måte, de jeg kjenner som har det liker det. Men det finnes garantert de som har tatt og funnet ut at det ikke har vært noe for dem.

Men det du sier er det først de "fleste" tenker når man tenker på å stikke hull i underlivet. Det er jo en plass man er veldig følsom.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Selvfølgelig gjør det vondt? Jeg er litt smålei det spørsmålet. "Gjorde det vondt å ta piercing i leppen?", ja, det gjør omtrent like vondt som å kjøre en nål igjennom, og så fikle rundt med sølvringer og plastikktuber etterpå. Overrasket? Så ja, det gjør nok relativt vondt å ta en intimpiercing, spørsmålet er heller "er det verdt smerten?"

Lenke til kommentar

av dem 300 hullene jeg har tatt så er det ingenting som kan beskrives som VONDT før man kommer til nippla....min mening i alle fall. Men så var min mening også at leppa var dem jeg kjente minnst.. og der har jeg hatt 4.. 3 nu.. så tror det med hvor mye man kjenner det er opp til hver enkelt. For noen mener at nippla ikke gjør vondt i det hele tatt mens hos meg så kjentes det ut som om Fluesopp kom med saksa og klippte av meg nippla. Men men.. Smerte er da godt det og. i alle fall etter det er gjort.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Har bare i nippel selv, men synes da den ikke var SÅ ille. Vondt, ja. Men ikke så ille som jeg trodde. Var ikke så intens smerte. Har opplevd mye verre smerte enn det der.

 

Men smerte er som folk sier veldig individuelt.

 

Fikk en gang en metallbit fra et ekspoderende bål som borret seg inn under huden i panna. DET gjorde vondt. Å bli påkjørt gjorde også vondt. Piercingen var bare litt ubehagelig sammenlignet.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig med deg L4r5, har skadet meg mye og tilfellene der har vært mye verre enn å bli piercet.

Så spørs det også hvor følsom man er visse plasser, puppene til bruttern er vist som en katt i løpetid :!: ( skal ikke mobbe deg )

Men jeg ble bare mer følsom når jeg tok den...tror jeg må ta den igjen :love:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Etter at folk har snakket om at nippelen skulle være noe av de verste stedene å ta piercing så trodde jeg det skulle være mye verre. Det går jo ganske fort over og da er alt man sitter igjen med en dump smerte. Litt stikking av og til om man beveger seg brått eller noe, men alt i alt så er det veldig verd det. Jeg har også blitt ganske mye mer følsom etter at jeg tok piercing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...