Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle egentlig være der å se på øre-gudinnen min, men min kjære var syk så pleie henne var valget mitt. Men gleder meg sykt til å se noen bilder av deg :new_woot:

 

Øre-gudinnen min :D Fantastisk sagt!

(Ikke det at ikke aidskake/ penis trygve har flott ørepynt), men øre-gudinnen min tok (aids)kaka! :thumbs:

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Det var en tattooartist som ble nevnt tidligere i denne tråden, og som jeg ikke orker å lete etter i alle disse 468 sidene. Det var vel new school hvis ikke jeg husker feil, og kjennetegnet var at han/hun brukte veldig sterke farger. Var ikke fra Norge tror jeg.. Noen som vet hvem jeg snakker om og evt. kan linke side?

Lenke til kommentar
Penis Trygve: Får du sove på ryggen nå? Og hvor lenge hang du?

 

Tøft :)

Det gikk fint, men måtte legge meg ned kjempeforsiktig. Er så sinnsykt øm. faktisk, så kjennes det ut som jeg har trent ryggen noe sinnsykt dagen før. Rar følelse..

Hang vel i 20 minutter eller noe. Føltes ut som 3 og 60 minutter på en gang. Man mister helt begrep på tiden når man henger.

Lenke til kommentar
Det var en tattooartist som ble nevnt tidligere i denne tråden, og som jeg ikke orker å lete etter i alle disse 468 sidene. Det var vel new school hvis ikke jeg husker feil, og kjennetegnet var at han/hun brukte veldig sterke farger. Var ikke fra Norge tror jeg.. Noen som vet hvem jeg snakker om og evt. kan linke side?

 

Var ikke noen av dem.. men de var veldig bra de også.. noen andre som vet? veldig fargerike, kraftige farger, new school hvis jeg ikke husker feil.. er nevnt i denne tråden med links til hjemmeside tidligere..

Lenke til kommentar

litt nervøs her, har kommet litt blod fra hullet etter at jeg utvidet fra 6 mm til 8 mm, tok ut utvidern litt nå, og da jeg ikke har peil på piercinger, bortsett fra å ha hatt 3, men syns huller ser litt "feilplassert ut" i øret, veldig inntill kinnet/fjeset, så og si...

 

er som sagt 8 nå, og håper på å komme meg opp til 16-20 mm, noe jeg også sa til pierceren da jeg tok hullet for drøyt 10 mnd sida..

 

edit:

har utvidet selv, med ca en mnd mellom hver str.

post-42377-1206396019_thumb.jpg

post-42377-1206396028_thumb.jpg

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Må svarer jeg utifra egen erfaring bare så det er sagt=)

Det skal jo helst ikke komme blod for da har du sansynligvis tatt i litt for mye, men skjedd har skjedd. Bare pass på at det gror som det skal osv.

Helst skal man gå ned en str. hvis det blør men det syns jeg er å ta i( spørs hvor mye of course), men du sier litt og da regner jeg med at det er litt.

Bare slapp av og følg med er rådet mitt.

Har blødd mye fra hulla mine siden jeg eier ikke tålmodighet for fem flate øre og ikke noe skade skjedd med meg( ennå ).

Er foresten bildene du har uten og med plugg?

Foresten angående at man blør, hvis det er mye så kan det bygge seg opp press..Det er grunnen til at jeg sier følg med.

Gjør det vondt foresten?

Du kjenner det godt hvis det begynner å presse. Dette ble litt mer enn jeg tenkte....

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Var snakk om veldig lite blod, som har grodd i løpet av 2 dager. Det er med og uten plugg, ja.

 

Men det jeg lurte på var om de hadde forskyvet seg litt vel mye mot hodet, og om det har noe å si for hvordan "det endelige resultatet" blir.

 

edit:

det gjør ikke vondt, men kjennes sårt ut. Følger med, og renser, samt dusjer uten pluggen hver dag, så bygger seg ikke opp en ting inni hullet ;)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke svare sikkert her, men tviler sterkt på det. Men du kan jo alltids prate med en piercer( hvis du har en i nærheten der du bor )

For å bli helt sikker altså. Så meg selv i speilet for å sjekke og hulla mine sitter ganske likt dine :D og jeg har fått beskjed om at 20mm skal gå greit.

Edit: Beklager feilsvaret...meg i nøtteskall:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Så et bilde av søstera mi sin 10 mm uten piercinga i nå, den hadde også flyttet seg ganske nære øret, så regner med at det er sånn det utvider seg de første millimeterne.. Meeen skal ta en tur innom piercern neste gang jeg er i tønsberg uansett ;) better safe than sorry, er det vel man sier ^^

 

thx for hjelpa, fluesopp, godt å se at det ikke bare er jeg som er litt døgnvill etter påska ;)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...