theoriginalAidskake Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Haha, ikke sant. Fikk et par bilder nå. Ingen av meg. Jonas her. Har ørliten crush på han. Oddbjørn Krister Sånn ser forresten ryggen min ut nå: Endret 23. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Der ja keep it coming, baby Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Må jo det. Hun her var helt vill! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Skulle egentlig være der å se på øre-gudinnen min, men min kjære var syk så pleie henne var valget mitt. Men gleder meg sykt til å se noen bilder av deg Øre-gudinnen min Fantastisk sagt! (Ikke det at ikke aidskake/ penis trygve har flott ørepynt), men øre-gudinnen min tok (aids)kaka! Endret 24. mars 2008 av Glimti Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Det var en tattooartist som ble nevnt tidligere i denne tråden, og som jeg ikke orker å lete etter i alle disse 468 sidene. Det var vel new school hvis ikke jeg husker feil, og kjennetegnet var at han/hun brukte veldig sterke farger. Var ikke fra Norge tror jeg.. Noen som vet hvem jeg snakker om og evt. kan linke side? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Sean Herman? Josh Woods? Joe Capobianco? Glimti: Takk tror jeg Endret 24. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Penis Trygve: Får du sove på ryggen nå? Og hvor lenge hang du? Tøft Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Penis Trygve: Får du sove på ryggen nå? Og hvor lenge hang du? Tøft Det gikk fint, men måtte legge meg ned kjempeforsiktig. Er så sinnsykt øm. faktisk, så kjennes det ut som jeg har trent ryggen noe sinnsykt dagen før. Rar følelse.. Hang vel i 20 minutter eller noe. Føltes ut som 3 og 60 minutter på en gang. Man mister helt begrep på tiden når man henger. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Det kan jeg tenke meg. Er sånne events åpent for alle som vil komme og se på? Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Det var en tattooartist som ble nevnt tidligere i denne tråden, og som jeg ikke orker å lete etter i alle disse 468 sidene. Det var vel new school hvis ikke jeg husker feil, og kjennetegnet var at han/hun brukte veldig sterke farger. Var ikke fra Norge tror jeg.. Noen som vet hvem jeg snakker om og evt. kan linke side? Var ikke noen av dem.. men de var veldig bra de også.. noen andre som vet? veldig fargerike, kraftige farger, new school hvis jeg ikke husker feil.. er nevnt i denne tråden med links til hjemmeside tidligere.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Det kan jeg tenke meg. Er sånne events åpent for alle som vil komme og se på? Tja, sånn ca. Det er egentlig én gjest per person, men om man vil komme er det bare å sende en mail til Håvve - så går det nok greit. Er Oslo Suscon i sommer da. Skal nok henge da også, med mindre det kræsjer med interrail-turen vår. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Ok. For jeg har sinnsykt lyst til å se på en gang. Det er en opplevelse å bare se på, vil jeg tro:) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 gjorde det vondt? på en skala fra en til ti der 1 er myggstikk og 10 er smerte man besvimer av. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) litt nervøs her, har kommet litt blod fra hullet etter at jeg utvidet fra 6 mm til 8 mm, tok ut utvidern litt nå, og da jeg ikke har peil på piercinger, bortsett fra å ha hatt 3, men syns huller ser litt "feilplassert ut" i øret, veldig inntill kinnet/fjeset, så og si... er som sagt 8 nå, og håper på å komme meg opp til 16-20 mm, noe jeg også sa til pierceren da jeg tok hullet for drøyt 10 mnd sida.. edit: har utvidet selv, med ca en mnd mellom hver str. Endret 24. mars 2008 av scarface15 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Må svarer jeg utifra egen erfaring bare så det er sagt=) Det skal jo helst ikke komme blod for da har du sansynligvis tatt i litt for mye, men skjedd har skjedd. Bare pass på at det gror som det skal osv. Helst skal man gå ned en str. hvis det blør men det syns jeg er å ta i( spørs hvor mye of course), men du sier litt og da regner jeg med at det er litt. Bare slapp av og følg med er rådet mitt. Har blødd mye fra hulla mine siden jeg eier ikke tålmodighet for fem flate øre og ikke noe skade skjedd med meg( ennå ). Er foresten bildene du har uten og med plugg? Foresten angående at man blør, hvis det er mye så kan det bygge seg opp press..Det er grunnen til at jeg sier følg med. Gjør det vondt foresten? Du kjenner det godt hvis det begynner å presse. Dette ble litt mer enn jeg tenkte.... Endret 24. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Når jeg utvida fra frisørhull til 3mm så blødde det litte frann, gikk fot over, skal utvide til 4-5 tror jeg nå. Hmms. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Var snakk om veldig lite blod, som har grodd i løpet av 2 dager. Det er med og uten plugg, ja. Men det jeg lurte på var om de hadde forskyvet seg litt vel mye mot hodet, og om det har noe å si for hvordan "det endelige resultatet" blir. edit: det gjør ikke vondt, men kjennes sårt ut. Følger med, og renser, samt dusjer uten pluggen hver dag, så bygger seg ikke opp en ting inni hullet Endret 24. mars 2008 av scarface15 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Nå skal jeg ikke svare sikkert her, men tviler sterkt på det. Men du kan jo alltids prate med en piercer( hvis du har en i nærheten der du bor ) For å bli helt sikker altså. Så meg selv i speilet for å sjekke og hulla mine sitter ganske likt dine og jeg har fått beskjed om at 20mm skal gå greit. Edit: Beklager feilsvaret...meg i nøtteskall:P Endret 24. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Så et bilde av søstera mi sin 10 mm uten piercinga i nå, den hadde også flyttet seg ganske nære øret, så regner med at det er sånn det utvider seg de første millimeterne.. Meeen skal ta en tur innom piercern neste gang jeg er i tønsberg uansett better safe than sorry, er det vel man sier ^^ thx for hjelpa, fluesopp, godt å se at det ikke bare er jeg som er litt døgnvill etter påska Endret 24. mars 2008 av scarface15 Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Fant det jeg lette etter, Jesse Smith Tattoos! Er det noen i Norge som gjør noe lignende, og med bra resultat? Jeg lurte også på om det er noen bra tatovører eller studioer som kan anbefales i Rogaland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå