Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

..det minnet meg på et spørsmål...

 

Huden er jo litt ulik på forskjellige steder på kroppen. Hvor mye påvirker det tatoveringen?

 

Jeg har en som kjennes litt "ruglete" ut når man tar på den, den "står" litt ut av huden på en måte, men de andre er helt glatte og kjennes ikke i det hele tatt. Er det huden som er grunnen, er det tatoveringsarbeidet som har skylden?

 

Kan ikke svare annet enn fra erfaring. Den på magen kjenner man godt med fingrene, den på underarmen er helt nedtil resten av huden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok to tattoveringer i går. Den ene på nedre del av armen har hovet en del opp, med det gjør ikke noe vondt. Den andre på skuldra har ikke hovnet opp, men den er litt øm... Er det normalt at man blir litt hoven de første dagene?..

 

Hver gang jeg har tatovert overarmene og opp til øret har jeg blitt temmelig hoven der og da, men det har gått over i løpet av en times tid. Når jeg tatoverte underarmen og fingrene ble det ikke hovent i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Kan ikke svare faktamessig her, men av de 14 jeg har så står 3 av de "ut" av og til. Tror det er huden som "reagerer" av og til.

 

 

Kan ikke svare annet enn fra erfaring. Den på magen kjenner man godt med fingrene, den på underarmen er helt nedtil resten av huden

 

Ok. Så jeg kan konkludere med at jeg ikke er unormal da. (ikke på det området i alle fall..)

Lenke til kommentar
IM.AA.HOMO :p

 

tenk deg godt om før du satser på fødselsdato i romertall (det står på wikipedia hvordan du skriver det btw)

 

edit:

04.06.1988.

IV.VI.MCMLXXXVIII mener jeg

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Romertall

Hehe, sure.. vet nå ikke helt det første der ;)

 

Ja, tenker jeg tenker. Så stresser det ikke akkurat. Men, de fleste angrer jo uansett så.

Det var ikke værre enn det nei? Takk :)

Lenke til kommentar

Har en tatovering på siden på ankelen. Den er spesiell og veldig "meg". (Har tegnet motivet selv) Har fått masse skryt for den, og tviler på at jeg noengang kommer til å angre. Jeg vurderer å ta en nederst på magen, eller en liten på håndleddet. Det eneste jeg er litt bekymret for er om den på magen vil strekke seg, f.eks under graviditet. Noen som har erfaring med dette? Vil uansett anbefale alle som skal ta å tenke nøye gjennom både motivet og plasseringen, for meg var det viktig å ha den såpasse diskre at den lett kan skjules. Velg et motiv som skiller seg ut, det verste jeg ser er motiver som f.eks hjerter med pil gjennom og delfiner, eller enda verre: Playboy-bunny'er og tekster a'la "TeamTøs". Det blir fort veldig harry og selv om du syns det er tidig/kult nå, så kan jeg garantere at den meningen kommer til å forandre seg med tiden..

Lenke til kommentar
kverna: Den var jo bare lekker da, elsker tattovering på hals-området.

Gleder meg til halsen min får litt blekk også :love:

Leste en artikkel om en som driver med den stilen der, han sa at han havnet omtrent i en transe når han arbeidet med sånt.

 

Tattovering på halsen er kult ja, men min favoritt er i ansiktet. Og da helst tribal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...