Langbein Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Intervju med "Skullboy" på Modblog http://modblog.bmezine.com/2008/03/18/zomb...terview-posted/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Smart fyr... Ser at leserne har delte meninger om hvorvidt han er en tulling eller et "forbilde". Skjønner hvorfor. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Likte holdninga hans. BME: How do people react and what do they say when they see you? Depends who... Some people think I’m a joker... Some people don’t say anything... I get a lot more room on the bus though, so that’s cool... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noe så helt bak mål stilig. Fy flate. I'd totally hit that. Twice. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jævla bra tattiser http://www.thesmokinggun.com/archive/years...3forehead1.html Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hvor ble bildet av er ler det på de sidene ngt ikke finner :/ hater ngt for tiden Driftsmeldinger Våre kunder kan oppleve problemer med å nå et lite antall nettsteder, hovedsakelig i utlandet. Problemet er utenfor NextGenTels kontroll. Det arbeides med å løse problemet 18.03.2008 Så vi med NGT får vel snart se på øreguff i fri flyt vi og Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Skullboy var skamfin i utgangspunktet, jo. Syntes han kunne ansiktet være, men for all del - er ikke min kropp. Fascinerende uansett. Å LYKKE! Bestiller meg plugger om en ukes tid, fra paulsplugs. 200 dollar + shipping. Endret 20. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Snublet forøvrig over et innlegg på digi.no Lurer på hvorfor dette ikke har kommet frem i media enda.Telia-Sonera og Cogent har stoppet all trafikk seg i mellom, etter en disputt over betaling for trafikk. Dette skjedde for 6 dager siden. Dette gjør at b.la alle Nextgentels kunder, ikke kommer inn på servere og websteder som er i Cogents nett i USA. Man kan bruke f.eks hotpot shield for å komme rundt, men da til redusert hastighet. http://gigaom.com/2008/03/14/the-telia-cog...n-web-for-many/ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Snublet forøvrig over et innlegg på digi.no Lurer på hvorfor dette ikke har kommet frem i media enda.Telia-Sonera og Cogent har stoppet all trafikk seg i mellom, etter en disputt over betaling for trafikk. Dette skjedde for 6 dager siden. Dette gjør at b.la alle Nextgentels kunder, ikke kommer inn på servere og websteder som er i Cogents nett i USA. Man kan bruke f.eks hotpot shield for å komme rundt, men da til redusert hastighet. http://gigaom.com/2008/03/14/the-telia-cog...n-web-for-many/ Men jeg har dog problemer med å se hvordan dette er relevant til denne tråden. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Men jeg har dog problemer med å se hvordan dette er relevant til denne tråden. Fordi flere har hatt problemer med at de ikke får sett bildene i tråden, og her er grunnen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det var en forklaring på hvorfor en del av våre deltakere i denne tråden sleit med å få tilgang til bmezine.com Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De skal være gode etter det jeg har hørt, de kommer på Oslo Tatto Convention og da skal jeg ihvertfall sjekke ut båsen til de. Du kan jo sjekke hjemmesiden hvis du ikke har allerede gjort det=) http://www.lucky7tattoos.no/Jeg skal foresten bli tattovert av Electric Linda på OTC...noe som jeg gleder meg sykt til Er det noen steder hvor det står hvem som kommer til OTC? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mumsen: http://www.oslotattooconvention.no/general.htm Så går du inn på Links og der ser du announced artists og more announced artists. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tok to tattoveringer i går. Den ene på nedre del av armen har hovet en del opp, med det gjør ikke noe vondt. Den andre på skuldra har ikke hovnet opp, men den er litt øm... Er det normalt at man blir litt hoven de første dagene?.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ja det vil jeg si, man blir litt rød der man har blekket og den kan "stå" ut på en måte. Så utifra det du sier så skal alt være normalt. Du vasker med grønnsåpe 1-2 ganger om dagen og bruker helosan( eller annen krem ) ? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ja det vil jeg si, man blir litt rød der man har blekket og den kan "stå" ut på en måte. Så utifra det du sier så skal alt være normalt. Du vasker med grønnsåpe 1-2 ganger om dagen og bruker helosan( eller annen krem ) ? Er rød og hoven rundt hele tattoveringen. Altså der det også ikke er blekk... men det gjør ikke vondt. Lenke til kommentar
hiki Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ..det minnet meg på et spørsmål... Huden er jo litt ulik på forskjellige steder på kroppen. Hvor mye påvirker det tatoveringen? Jeg har en som kjennes litt "ruglete" ut når man tar på den, den "står" litt ut av huden på en måte, men de andre er helt glatte og kjennes ikke i det hele tatt. Er det huden som er grunnen, er det tatoveringsarbeidet som har skylden? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Skullboy var skamfin i utgangspunktet, jo. Syntes han kunne ansiktet være, men for all del - er ikke min kropp. Fascinerende uansett. Å LYKKE! Bestiller meg plugger om en ukes tid, fra paulsplugs. 200 dollar + shipping. Pluss 25% moms og 70,- i gebyr . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Kan ikke svare faktamessig her, men av de 14 jeg har så står 3 av de "ut" av og til. Tror det er huden som "reagerer" av og til. Alastor: Er ikke alltid man må betale momsen osv. Fikk 5 t-skjorter fra BME og ikke noe gebyr osv. der. Men når det er sagt så er det unntaket=) Endret 20. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hvor ble bildet av er ler det på de sidene ngt ikke finner :/ hater ngt for tiden Driftsmeldinger Våre kunder kan oppleve problemer med å nå et lite antall nettsteder, hovedsakelig i utlandet. Problemet er utenfor NextGenTels kontroll. Det arbeides med å løse problemet 18.03.2008 Så vi med NGT får vel snart se på øreguff i fri flyt vi og hvist du surfer gjennom en proxy så funker sidene hidemyass.com funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå