Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens du spiser påskeegg med munnen full av myk melkekrem? :p Også ser jeg det gugget der, og får følelsen av at det er det jeg har i kjeften.. *spy* Men joda, det finnes langt verre bilder. men de regner jeg ikke med å se i denne tråden.

Spiste faktisk knekkebrød med Cottage Cheese, fikk noen ekle asosiasjoner - men klarte å spise opp uten de store problemene. :p

Lenke til kommentar
Mens du spiser påskeegg med munnen full av myk melkekrem? :p Også ser jeg det gugget der, og får følelsen av at det er det jeg har i kjeften.. *spy* Men joda, det finnes langt verre bilder. men de regner jeg ikke med å se i denne tråden.

Spiste faktisk knekkebrød med Cottage Cheese, fikk noen ekle asosiasjoner - men klarte å spise opp uten de store problemene. :p

 

Cottage Cheese som pålegg? Sært...

Lenke til kommentar
Mens du spiser påskeegg med munnen full av myk melkekrem? :p Også ser jeg det gugget der, og får følelsen av at det er det jeg har i kjeften.. *spy* Men joda, det finnes langt verre bilder. men de regner jeg ikke med å se i denne tråden.

Spiste faktisk knekkebrød med Cottage Cheese, fikk noen ekle asosiasjoner - men klarte å spise opp uten de store problemene. :p

 

Cottage Cheese som pålegg? Sært...

Jesus Kristiansen azz, det er jo pålegg ... jeg bruker det i hvert fall som det ... :p

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om arbeidet til "lucky 7 tattoos"?

 

De skal være gode etter det jeg har hørt, de kommer på Oslo Tatto Convention og da skal jeg ihvertfall sjekke ut båsen til de. Du kan jo sjekke hjemmesiden hvis du ikke har allerede gjort det=) http://www.lucky7tattoos.no/

Jeg skal foresten bli tattovert av Electric Linda på OTC...noe som jeg gleder meg sykt til :D

 

razh0r: Det bilde har nettopp blitt lagt ut her...ligger på forrige side som spoiler eller hva det nå heter=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

mmm digg bilde, er en grunn til at man renser og dusjer uten piercinga i ;p

 

fikk expanders til øret i dag, 10 ukedager tok det fra crazy factory, og de presterte å ikke sende med 18 og 20 mm :/ sendte mail i går, still no response...

 

fikk 6-16 mm da, så var heldigvis ikke slik at jeg trengte 18 og 20 mm med en gang, men dårlige greier still.. Billig er det da..

Lenke til kommentar
mmm digg bilde, er en grunn til at man renser og dusjer uten piercinga i ;p

 

fikk expanders til øret i dag, 10 ukedager tok det fra crazy factory, og de presterte å ikke sende med 18 og 20 mm :/ sendte mail i går, still no response...

 

fikk 6-16 mm da, så var heldigvis ikke slik at jeg trengte 18 og 20 mm med en gang, men dårlige greier still.. Billig er det da..

 

så det er ikke bare meg som har fått litt håpløs leveranse fra de... jeg bestillte noen 4mm plugger.. 3-4 stykker tror jeg. Og 3 av dem var 4mm... men den siste var tjah.. vet ikke.. 8mm kanskje? minst dobbel så stor iaff..

bare.. eeh..

 

jau. men ja. billig var de.

 

- sLins

Lenke til kommentar
lain
fluesopp

Regner vel nesten med på at det var en respons på denne posten:

 

Kan ikke noen legge opp bildet? Bmzine (whatevs) funker ikke her. Jeg vil se nasty shit!

 

Edit: Fucka opp quotene, men dere skjønner.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...