Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Fuck, noe så latterlig kult. o0 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Fysj. Det der så udigg ut. Ståle fra Leading Light sier: Jeg har selv fått bekreftet av flere personer at de har tre tilfeller av anmeldelser for smitte av hepatitt-c ved dette studioet. Sakene ble visstnok henlagt da det ikke kunne bevises at smitten ble overført til kunden under tatoverings prossessen.. Men når det er sagt så har jeg også fått bekreftet at de har brukt en og samme nål til å tatovere tre venninder etterhverandre med. Det er sjelden at jeg går ut og advarer folk mot studioer (liker best å feie for egen dør) men når man får bekreftet slike tilfeller så kommer man til et punkt hvor man må ta stilling til om offentligheten bør få vite om tilfellene eller ikke. Dette er om Oslo Body Art. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Uffda, det hørtes ikke bra ut. God hygiene på et sånt sted er et must. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Nasty, men langt fra overraskende når det gjelder den plassen der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Okay, hva faen... Den plasswn må jo være mulig å få stengt? Jeg visste jeg aldri ville fått en nål i meg der, men jeg trodde ikke det var så ille heller. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) hmmm...........Noe må man jo kunne gjøre Endret 13. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
pwned Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Boikotte studioet? Det ender vel med at de må stenge... 0 kunder = 0 penger... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Det finnes dessverre enkelte mennesker som ikke gjør noe research. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) da var hullet utvidet fra 8 til 10mm.. men måtte jo kjøre opp i 11 eller 12mm (usikker på hvor mye:p)bare for å få en 10mm igjennom. argh. håper ikke øreskiten blir fucka Endret 13. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Boikotte studioet? Det ender vel med at de må stenge... 0 kunder = 0 penger... Ikke så lenge det er folk som anbefaler plassen, da er det alltid noen som går ditt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 http://www.aftenposten.no/helse/article1918033.ece Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Det der kommer ikke under min hud i hvert fall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Hva er det som skal hindre blekket i å sitte i huden når man stikker hull på perlene? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Hva er det som skal hindre blekket i å sitte i huden når man stikker hull på perlene? Det brukes vel en spesiell type blekk som er organisk nedbrytbar. Dermed vil blekket brytes ned etter man har punktert disse mikrokapslene. Vanlig blekk består nemlig av relativt store partikler som kroppen ikke klarer å bryte ned på egenhånd. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Det er alt annet enn lett å ta et bilde, klokken kvart over 2 natt til lørdag, uten bra lys og noen til å ta bildet for meg. Men jeg prøver alikevel. Jeg sitter en smule rart, men nå får dere hvertfall se hvordan det har blitt hittil. (Tatt med macbook, derfor speilvendt.) Endret 15. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Er det deilig å ta på ? Bare lurer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg tipper "ja". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Tja. Det er litt ruglete, på en måte. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 For oss som ikke er veteraner på området.. What is it? Scarification in progress? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Jau. Er vel snart 3 måneder siden jeg tok den? Ca. Har grodd pent! Bilder fra da den ble tatt ligger her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå