osse-mon waits for alice Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Din også!?!?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det nederste øret var helt latterlig dritfint, Ida. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Den er ikke så lang, men den er jævla tynn! Q-tip? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det nederste øret var helt latterlig dritfint, Ida. Fin størrelse, men ser litt mongo ut med teip. Den var søt! Synd jeg ikke har noe særlig til pupper. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 haha, siste der var ganske snærrtent. Synes nå jentene på forumet skal poste bilder av nipple piercingen sin, hint hint. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 de finner du andre plasser Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Det nederste øret var helt latterlig dritfint, Ida. Fin størrelse, men ser litt mongo ut med teip. Den var søt! Synd jeg ikke har noe særlig til pupper. Enig med deg at det så litt mongo ut med teip. Sånn piercing vil jeg haa. Symmetriske, da. For cleavage bare skjer ikke. Er ikke det at jeg er redd den skal bli skeiv eller noe, men all gnissingen kommer til å plage meg. Så da er disse som mest aktuelle. Boob-piercings. Endret 11. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Eplefe. Har du et veldig stort behov for å alltid si at du er enig med Aidskake? Synes du skriver det i minst annenhvert av innleggene dine. Endret 11. mars 2008 av medlem-105476 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Eplefe. Har du et veldig stort behov for å alltid si at du er enig med Aidskake? Synes du skriver det i minst annenhvert av innleggene dine. Fordi jeg er kul, vel! Åååh! fint. Jeg har lekt litt med tanken på implants på armen. Play, stop, forward osv. Tror det kunne blitt fett. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Er det mange som driver med implants i norge egentlig? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Na-ah. Men Christiane hos Pin Point gjør det. Ikke at jeg hadde gjort det et annet sted. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Eplefe. Har du et veldig stort behov for å alltid si at du er enig med Aidskake? Synes du skriver det i minst annenhvert av innleggene dine. Fordi jeg er kul, vel! Åååh! fint. Jeg har lekt litt med tanken på implants på armen. Play, stop, forward osv. Tror det kunne blitt fett. Ttly, Ida. x)Men jeg syntes ikke toneimplants er så fine steder hvor huden ikke legger seg helt tett inntil den. En antydning av en tone er ikke like fint som en antydning av et hjerte, liksom. Æsj, nå brøt jeg mønsteret mitt. x) Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Na-ah. Men Christiane hos Pin Point gjør det. Ikke at jeg hadde gjort det et annet sted. =D Jeg forestiller meg at det er ubehagelig å ha implants, vil man ikke få vondt når man kommer borti dem ol.? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 LOL musikksvulst. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Na-ah. Men Christiane hos Pin Point gjør det. Ikke at jeg hadde gjort det et annet sted. =D Jeg forestiller meg at det er ubehagelig å ha implants, vil man ikke få vondt når man kommer borti dem ol.? Aner ikke. Kjenner ei som har implants på begge hendene, skal høre med hun. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Implants er ikkeno fint, imo. Kanskje unntatt på øya, det er ganske pent. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Implants er ikkeno fint, imo. Kanskje unntatt på øya, det er ganske pent. Hæ? På øyna? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Høres dritfett ut i alle fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Implants er ikkeno fint, imo. Kanskje unntatt på øya, det er ganske pent. Implants på øynene? Mente du rundt øynene? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 http://www.mavromatic.com/archives/000121 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå