Mato Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 bare følg snapbacken til det orginale inlegget Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Lal! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført <{POST_SNAPBACK}> Siden det er blekk, vil den vare lenge og ikke miste farge ol. i løpet av tid? <{POST_SNAPBACK}> Noen? tengte bare jeg skulle nevne at den enda sitter alt tullet man finner på Hvar det ikke den hvor det sto HAT med svarte bokstaver? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Tatover en hatt ved siden av. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Fordelen med et så kort ord er at man har mange muligheter til å bygge ut tattisen hvis man angrer: - hatt - hattemaker - hat-trick - hater Enga Eller min personlige favoritt: Hattifnatt, helst med bilde såklart Endret 10. mars 2008 av Langbein Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Nå har jeg begynt å tenke på en tatovering av et skip/en båt. Noen gode idéer til hva man kan gjøre ut av det? Vil helst bare ha en enkel tattoo som kan passe på armen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Nå har jeg begynt å tenke på en tatovering av et skip/en båt. Noen gode idéer til hva man kan gjøre ut av det? Vil helst bare ha en enkel tattoo som kan passe på armen et anker Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført <{POST_SNAPBACK}> Siden det er blekk, vil den vare lenge og ikke miste farge ol. i løpet av tid? <{POST_SNAPBACK}> Noen? tengte bare jeg skulle nevne at den enda sitter alt tullet man finner på Hvar det ikke den hvor det sto HAT med svarte bokstaver? stemmer det Tatover en hatt ved siden av. skal snart begynne på en 3/4 sleeve på den armen så det blir nok dekket over . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Ro ned quotingen a. Æsj, han er altfor feit til at jeg får han igjennom. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 eg elsker og quote du får slanke pelsdotten litt da . Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg veit om noe jeg kan presse gjennom. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) du får slanke pelsdotten litt da . Vel, han er skremmende tynn allerede egentlig. Du skal se broren, Reidar. Han er dobbelt så tykk. Jeg veit om noe jeg kan presse gjennom. Jeg har planer om å finne ut av det, ja. Edit: ååååh! Elskpelsk! Endret 10. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Æsj, han er altfor feit til at jeg får han igjennom. Hehe. Du får utvide litt til da vettu Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Kjøp mindre hamster Billigere og mer lettvint! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Det er en rotte ffs! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Ørkenrotte? Jepp. Nam nam. Jeg er svak for store ører. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Det er en rotte ffs! Kjøp en mus. (ikke den nigerianske varianten du får tilbud om på Karl Johan.) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg veit om noe jeg kan presse gjennom. Hihi, småen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Den er ikke så lang, men den er jævla tynn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå