Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

En kompis av meg er fenrik og piercet i nippelen. Det eneste han fikk problemer med, var vår mobbing. Hva fikk deg til å ta dem ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe... greia var at den hadde ikke grodd helt enda... var helg = sove med trøye + daffe rundt hele neste dag med samme trøye... tipper den got lost kvelden før, siden det var umulig å presse gjennom en annen neste kveld da jeg merka den var borte =( det som var mest synd though var at jeg fikk smykket jeg mista av typen, og at det var kult : /

Lenke til kommentar
En kompis av meg er fenrik og piercet i nippelen. Det eneste han fikk problemer med, var vår mobbing. Hva fikk deg til å ta dem ut?

 

Når du er fenrik er det jo ikke noe problem :p Da står du jo bare å ser på som en anna tulling.. :p Det gikk forsovet fint de to første mnd... Men når det var tid for nærkamp tok jeg de ut før de ble dratt ut, virka som at de var på vei til å gro igjen når jeg nesten prøvde å ta de i igjen på kvelden... Gjør ikke så veldig mye akkuratt nå egentlig, la nipplene mine prøve å finne sin orginale form, har fått gått igjennom ganske mye på de 2 årene jeg har hatt metal i dem...

 

...Om man må plukke ut ansiktspiercinger for millitærtjeneste er det et ekstra punkt på "NEI!"-listen min. :wee:

 

Ansiktpiercinger blir som regel kun tatt ut for ditt eget beste med tanke på at de kan bli dratt ut når du ruller rundt og leker krig. Jeg har hatt i mine 10mm hull siden jeg begynte.. :) (akkuratt nå er grunnen at jeg ikke får ut pluggene jeg har i ..... :O)

 

Jeg vil absolutt anbefale millitæret for jenter, generelt for de fleste. Utrolig gøy! :D (Fri år fra utgifter og mas.. :))

Lenke til kommentar

Mulig dette er dumt spørsmål men, jeg fyrer løs anyways.

Oslo Tattoo Convention, fikk jeg nettopp greie på at det er noe som heter (ja, det meste med tatovering er nytt for meg enda :p heh).

Noen som kan gi litt info om dette? Er det åpent for alle til å dra dit? Og omså, må man booke time der om man vil tatovere seg?

 

Har veldigveldig lyst å tatovere meg for første gang en gang i nær fremtid, og tenkte dette var midt i blinken da :)

Lenke til kommentar

Raskt spm om utviding av ører;

jeg har frisørhull, og i det ene øret har jeg ett og ett halvt hull. To innganger, en utgang (frisøren skjøt skeivt). Bør jeg da begynne med å skalpellere, eller går det fint å utvide "normalt"? Jeg har ikke planer om å gå større enn max 15mm (men tenkte å stoppe på 10mm), men jeg vil gjerne ha muligheten til å angre meg uten å få totalt fuckede øreflipper. x)

Lenke til kommentar
Mulig dette er dumt spørsmål men, jeg fyrer løs anyways.

Oslo Tattoo Convention, fikk jeg nettopp greie på at det er noe som heter (ja, det meste med tatovering er nytt for meg enda :p heh).

Noen som kan gi litt info om dette? Er det åpent for alle til å dra dit? Og omså, må man booke time der om man vil tatovere seg?

 

Har veldigveldig lyst å tatovere meg for første gang en gang i nær fremtid, og tenkte dette var midt i blinken da :)

 

Du må dra til Hammerfest, er ikke i Oslo i år.

Hammerfest Tattoo Convention 2008 går av stabelen 9-11. mai 2008.

Er åpent for alle ja, må betale inngangspenger og noen som er der tatoverer deg, mens andre har med seg en. Det var litt raskt oppsumert.

Lenke til kommentar
Mulig dette er dumt spørsmål men, jeg fyrer løs anyways.

Oslo Tattoo Convention, fikk jeg nettopp greie på at det er noe som heter (ja, det meste med tatovering er nytt for meg enda :p heh).

Noen som kan gi litt info om dette? Er det åpent for alle til å dra dit? Og omså, må man booke time der om man vil tatovere seg?

 

Har veldigveldig lyst å tatovere meg for første gang en gang i nær fremtid, og tenkte dette var midt i blinken da :)

 

Du må dra til Hammerfest, er ikke i Oslo i år.

Hammerfest Tattoo Convention 2008 går av stabelen 9-11. mai 2008.

Er åpent for alle ja, må betale inngangspenger og noen som er der tatoverer deg, mens andre har med seg en. Det var litt raskt oppsumert.

Her står det da at det skal være i Oslo 2-4 mai. Oslo Tattoo Convention 2008? :hmm: Men om det er flyttet til Hammerfest, så blir dette uaktuelt for min del :\

Lenke til kommentar
Mumsen: Den linken der kan jeg ikke nekte på :yes: , for jeg håper at det skal være i Oslo i år ja.

Det kan jo være på begge plasser da....."krysser fingrene"

Hehe ja, mest sannsynlig blir det vel begge steder ser det ut som :)

Hvordan pleier det å være på slike messer? Er det stor pågang hos de forskjellige artistene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...