Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sa også det tar 4-6 måneder, men du sa at han som tok hulla sa at det tok kortere tid=)

og smykkene stikker ikke av vet du...og jeg vet at du ikke får trøbbel med å få de igjennom. men ha tålmodighet kjære bror=)

 

 

Tålmodighet du liksom. den var ny. Er det en slags frukt?

Lenke til kommentar
Idaaa. Om du fortsetter å strekke nå. Lover du meg å stoppe før 58? :p
Jaaaaada. :wee:
Idaaa. Du mener det, sant? xD

For jeg tror 40 kan bli fint, men om du plutselig finner ut at du skal opp i 45, 50, 55, 60 osv, så tror jeg jeg ikke gjør annet enn å leke med ørene dine når jeg er i oslo. x)

Lenke til kommentar
Google + art nouveau. Alternativt kan du jo sjekke ut mesteren selv, Alphonse Mucha. Selv om hovedmotivene ikke nødvendigvis faller i smak, så er det utrolig mye av pynten rundt som hadde blitt raffe tatoveringer.

 

Tenkte egentlig på bilder av folk som allerede har en slik art nouveau lignende tatovering. Men, jeg kan jo google på det også jeg ;) Tenkte bare hvis noen visste om noen slike fra før.

Lenke til kommentar
April: Så du er tatovørlærling? Hvor? :) Hvor lenge har du holdt på?

 

Jobber på Let's Buzz i Bergen. Har jobbet der nå i 8 måneder sånn ca.

 

Tatoverer du på egenhånd allerede eller hvor lenge må du være lærling for å gjøre det?

 

Og kan de som tatoverer seg velge hvem som skal tatovere?

Lenke til kommentar
April: Så du er tatovørlærling? Hvor? :) Hvor lenge har du holdt på?

 

Jobber på Let's Buzz i Bergen. Har jobbet der nå i 8 måneder sånn ca.

 

Tatoverer du på egenhånd allerede eller hvor lenge må du være lærling for å gjøre det?

 

Og kan de som tatoverer seg velge hvem som skal tatovere?

 

Tatoverer helt på egenhånd, og det går kjempe fint. Jeg begynte vel egentlig ganske tidlig, så er ikke noe fasit svar på hvor lenge man må være i lære før man får begynne.

 

Er jo de som pleier å ha en fast tatovør, og man kan jo komme med ønsker. Så i de fleste tilfeller vil jeg si at det er valgfritt. Men det kommer jo også ann på hva tatovøren er flink til og mindre flink til som avgjør slikt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...