Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 For en ufin nippels. Ser ut som den er full av verk.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ser ut som stanga er litt snau. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Klemmer litt på brystvorten. Hadde jeg hatt smykke som var så trangt tror jeg jeg hadde vurdert en litt lengre stang, gitt.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du syns vel virkelig ikke at det der er fint? Men hvis du har en slik diger dings i øret, hvordan blir ørets utseende når du en vakker dag ikke vil ha de der lengre? Klart jeg syntes det er fint. Jeg har det jo selv. De blir slarkete, ja. Men jeg kan sy de om jeg en dag ikke lenger vil ha de sånn. La ikke du ut noen bilder for en stund siden om et øre som ble sydd? Mener det så ganske normalt ut etterpå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ligger masse bilder her: http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/fixlobe001.html Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje jeg skal prøve å strekke da. Hvordan er den prosessen? Skal jeg kjøpe meg en 1,6 barbell og bruke makt og glidemiddel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje jeg skal prøve å strekke da. Hvordan er den prosessen? Skal jeg kjøpe meg en 1,6 barbell og bruke makt og glidemiddel?Jeg fikk vondt av å lese det. Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt litt ekstra penger og investert i et 1,4 smykke i tillegg. Sånn at du kan ta det litt mindre enn 0,4 mm med en gang. Bare min mening. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liker din ide bedre. Får sjekke ut litt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 bestillte nettopp 2x 1.6mm barbeller. tror dem ringene jeg har nå er 1.2mm. men tro mine ord dem skal igjennom om så nippla detter av. Men kan jeg skifte smykke etter 4 uker der eller bør jeg vente lenger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er piercingen din helt ny? Hvis ja, ikke begynn å utvide før den er grodd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Liker din ide bedre. Får sjekke ut litt. DET SKAL IKKE VÆRE VONDT , øk bare en størrelse om gangen, bruk masse olje( jojoba er min favoritt ), det skal IKKE blø. Jo mer tålmodighet du har jo bedre blir det. Var mine kjappe råd:) ( hvis man ikke har tålmodighet så kutt istedenfor å spreng ut ørene, de blir ikke fine...ene mitt ser ut som en Gilde-reklame på innsiden) Endret 5. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er ikke ører vi snakker om. Med ører har jeg så langt gått fra frisørhull til 2,5mm og så til fem igjen, skal sakke litt ned nå, men ikke mye. Vi snakker om brystvorten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) beklager så mye "husk Jan og lese før du åpner kjeften neste gang" gikk fra frisør hull til 4mm og det kjenner man. Noe som var ren dumhet også. Endret 5. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er piercingen din helt ny? Hvis ja, ikke begynn å utvide før den er grodd. Når man strekker brystvorter må de ha hatt den en stund, ja. Og man burde gå et halvt år mellom hver størrelse. Du kan fint gå fra 1,2 til 1,6. Kjøpt PMMA tapers og en romslig barbell. Bruk lang tid. Ta en lang, varm dusj og invester i et vannbasert glidemiddel. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 så det dere sier er at jeg må vente ett halvår før jeg utvider 0,4mm? :S. 0,4mm er jo ikke noe i det hele tatt. knapt merkbart under mikroskop jo, Når det gjelder ørene så er det vel anbefalt max 2mm pr gang? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Litt forskjell på brystvorte og ører. Bv bruker mye lengre tid på å gro, og kommer garantert til å gjøre vondt lenger. "by posiant on 3/5/2008: your ears are rad, stretch bigger!!!!" Damn. Nå fikk jeg lyst på 40 mm. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Les på bme osv. hvis du ikke tror på de, men som jeg sa til deg..det tar laaaang tid med puppene. Jeg tror du hadde blitt fin med 40mm Endret 5. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Idaaa. Om du fortsetter å strekke nå. Lover du meg å stoppe før 58? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Les på bme osv. hvis du ikke tror på de, men som jeg sa til deg..det tar laaaang tid med puppene.Jeg tror du hadde blitt fin med 40mm Du som sa i telefonen at det var null problem og stappe 1.6mm i 1.2mm hull. Bestillte 2x 1.6mm titanium barbeller fra barbarella og dem hadde jo for pokker ikke noe mindre. Det er 3 dager siden jeg tok dem og har liksom ikke planer om å skifte når dem kommer om en uke liksom men,,, Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) jeg sa også det tar 4-6 måneder, men du sa at han som tok hulla sa at det tok kortere tid=) og smykkene stikker ikke av vet du...og jeg vet at du ikke får trøbbel med å få de igjennom. men ha tålmodighet kjære bror=) Endret 5. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå