Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du syns vel virkelig ikke at det der er fint? :ph34r:

 

Men hvis du har en slik diger dings i øret, hvordan blir ørets utseende når du en vakker dag ikke vil ha de der lengre? :p

Klart jeg syntes det er fint. Jeg har det jo selv.

 

De blir slarkete, ja. Men jeg kan sy de om jeg en dag ikke lenger vil ha de sånn.

 

La ikke du ut noen bilder for en stund siden om et øre som ble sydd? Mener det så ganske normalt ut etterpå.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal prøve å strekke da. Hvordan er den prosessen? Skal jeg kjøpe meg en 1,6 barbell og bruke makt og glidemiddel?
Jeg fikk vondt av å lese det. :cry:

Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt litt ekstra penger og investert i et 1,4 smykke i tillegg. Sånn at du kan ta det litt mindre enn 0,4 mm med en gang. Bare min mening.

Lenke til kommentar
Liker din ide bedre. Får sjekke ut litt.

 

DET SKAL IKKE VÆRE VONDT :thumbup: , øk bare en størrelse om gangen, bruk masse olje( jojoba er min favoritt :love: ), det skal IKKE blø.

Jo mer tålmodighet du har jo bedre blir det. Var mine kjappe råd:)

( hvis man ikke har tålmodighet så kutt istedenfor å spreng ut ørene, de blir ikke fine...ene mitt ser ut som en Gilde-reklame på innsiden)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Les på bme osv. hvis du ikke tror på de, men som jeg sa til deg..det tar laaaang tid med puppene.

Jeg tror du hadde blitt fin med 40mm :grin:

 

 

Du som sa i telefonen at det var null problem og stappe 1.6mm i 1.2mm hull. Bestillte 2x 1.6mm titanium barbeller fra barbarella og dem hadde jo for pokker ikke noe mindre. Det er 3 dager siden jeg tok dem og har liksom ikke planer om å skifte når dem kommer om en uke liksom men,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...