Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hvordan reagerer folk utenfor bodymod-samfunnet på dem som går rundt med hakekors på kroppen?

Med "jeg håper h*n er hindu og at det der bare så rart ut. Om ikke er h*n teit.". Jeg kan ikke snakke for alle da, men det var mine tanker til jeg smått ble satt mer inn i det av Eplefe. x)

 

 

Edit:

Jeg forhørte meg litt i klassen, og det kommer ann på utsendet hva de tenker først og fremst. Om personen ser ut som en standard nynazist så trekker de også de konklusjonene, men utenom det ville de egentlig tenkt "dum" og lignende i første omgang, men kanskje tenkt på solkongen etter en stund. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I andre omgang, og det er vel problemet. Håper det ikke tar mer enn noen år før allmennkunnskapen rundt swastikaen øker igjen. Det er så lett å dra konklusjonen "nazi" når man ser et hakekors. Selv har jeg ikke tenkt nazi når jeg ser swastikaer i bodymod-form siden sjette klasse eller noe. Selvsagt, jeg skal faktisk innrømme at det går på person og, dessverre. Jeg reagerer fortere om det er en snauskalle med blondt hår og blå øyne som har det enn en mulatt.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg har aldri vurdert det. Men min erfaring tilsier at det ikke nødvendigvis er så lurt å fly rundt med noe sånt i Norge. Det er mange innvandrere (Vil påpeke at jeg absolutt ikke er rasist, eller har som hensikt å dra alle over en kam) som kun er ute etter å finne den minste grunn til å lage bråk. Derfor vil jeg tro at dette vil være et frikort til uendelig med juling. Jeg tviler på at det nytter å prøve å ro seg unna med at det ikke har noe med nazisme å gjøre, og jeg tror heller ikke de nødvendigvis bryr seg.

Lenke til kommentar
Btw, fant ut at smykket mitt på nippelpiercingen jeg tok hos witchy bitchy er 1,2mm tykk:S Har hatt den i 4 år nå og kunne tenke meg en barbell, men var ikke så enkelt å finne.

Kan strekke til 1,6 da - om ønskelig. Ballevondt, men ja. Jeg vil strekke mine til 4 mm, men tror rett og slett ikke jeg tørr.

 

Kan vel ikke gjøre så forbanna vondt og strekke 0.4mm?

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig jeg hadde klart å få deng om jeg fikk det på grunn av den tattisen. Med et smil rundt munnen. Jeg blir litt glad når jeg får bekreftet fordommene mine, samme hvor rasistisk, fordomsfult og jævlig det høres ut. :wee:

Man blir sikkert litt lei av skamjuling i lengden. En tatovering skal jo vare livet ut

Lenke til kommentar
Man blir sikkert litt lei av skamjuling i lengden. En tatovering skal jo vare livet ut
Jeg lever i den salige tro om at folk vokser opp og muligens blir mer tolerante, og om ikke det, så ryker de som ikke er fullt så tolerante i fengsel eller på nålen eller lignende, og plager dermed ikke meg.
Lenke til kommentar

Hmm. Alltid likt swastikaen. Helt siden barneskole-alder, og jeg har fått juling for å like den og tegne swastikaer på pennal og kladdebøker.

 

Det var ikke hakekorset, men en regulær swastika.

Fortsatt like irriterende hvor inkompetente barn og ungdommer er når det gjelder slikt.

De ser en swastika og tenker nazi med en gang.

 

Tror kroppen min fikk nok bank i barndommen, så jeg tror ikke det blir noen swastika på meg med det første. Først skal drømmen om dragen oppfylles, og så kanskje et bergtroll?

Lenke til kommentar
Btw, fant ut at smykket mitt på nippelpiercingen jeg tok hos witchy bitchy er 1,2mm tykk:S Har hatt den i 4 år nå og kunne tenke meg en barbell, men var ikke så enkelt å finne.

Kan strekke til 1,6 da - om ønskelig. Ballevondt, men ja. Jeg vil strekke mine til 4 mm, men tror rett og slett ikke jeg tørr.

Say whaaat? Håper virkelig du ikke mener å strekke dem, slik folk gjør med ørene, for så å ta tunnels i dem? :p

 

Klarer ikke å se det for meg bare, men mulig jeg misforstod. :p

 

 

_______________

 

Klart folk tenker nazist når man ser en swatsika-tattovering, det er denne betydningen det har for folk flest. På samme måte som mange tenker at alle med synlige tattoveringer er enten sjømenn, harry folk som jobber med tungindustri, kriminelle eller helst alle tre på en gang.

 

Synd men sant.

Lenke til kommentar
Du syns vel virkelig ikke at det der er fint? :ph34r:

 

Men hvis du har en slik diger dings i øret, hvordan blir ørets utseende når du en vakker dag ikke vil ha de der lengre? :p

Klart jeg syntes det er fint. Jeg har det jo selv.

 

De blir slarkete, ja. Men jeg kan sy de om jeg en dag ikke lenger vil ha de sånn.

 

 

Say whaaat? Håper virkelig du ikke mener å strekke dem, slik folk gjør med ørene, for så å ta tunnels i dem? :p

 

Klarer ikke å se det for meg bare, men mulig jeg misforstod. :p

Hehe. Jeg skal ikke ha tunneller ikke, bare tykke barbeller. Men strekkeprosessen er den samme.

 

Nærmeste jeg kom ved kjapt søk:

bmepb365249.jpg

Lenke til kommentar
Du syns vel virkelig ikke at det der er fint? :ph34r:

 

Men hvis du har en slik diger dings i øret, hvordan blir ørets utseende når du en vakker dag ikke vil ha de der lengre? :p

Klart jeg syntes det er fint. Jeg har det jo selv.

 

De blir slarkete, ja. Men jeg kan sy de om jeg en dag ikke lenger vil ha de sånn.

 

 

Say whaaat? Håper virkelig du ikke mener å strekke dem, slik folk gjør med ørene, for så å ta tunnels i dem? :p

 

Klarer ikke å se det for meg bare, men mulig jeg misforstod. :p

Hehe. Jeg skal ikke ha tunneller ikke, bare tykke barbeller. Men strekkeprosessen er den samme.

 

Nærmeste jeg kom ved kjapt søk:

bmepb365249.jpg

Åja, "æ skjønner, æ skjønner".

 

Synes det er finere med vanlige piercinger i nippelen, synes det virker litt snålt å utvide dem. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...