Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vært lysten på tattis en stund, men er litt satt ut grunnet hudproblemer.. Har pigmentflekker, som det stadig kommer flere av (hvite hudflekker forskjellige steder på kroppen, michael jackson-opplegg, men ikke så ille og jeg er hvit), samt en kvise fra tid til annen på rygg og overarmer. Er 20, og kviseproblemet har roet seg veldig, men lurer litt på hvordan dette, samt pigmentflekkene, vil påvirke en eventuell tattovering.

 

Noen som vet? mvh

Lenke til kommentar

Ah shit, bra jeg spurte. Jeg målte fra ende til ende.

 

Btw, fant ut at smykket mitt på nippelpiercingen jeg tok hos witchy bitchy er 1,2mm tykk:S Har hatt den i 4 år nå og kunne tenke meg en barbell, men var ikke så enkelt å finne.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Tenker fortsatt over den idéen med et fargeløst DSotM-cover til tross for all pepper'n jeg fikk for det. Har også tenkt på å tatovere et lite timeglass med samme prinsippet (altså svart firkant med et lite timeglass inni)

Endret av haarod
Lenke til kommentar
vært lysten på tattis en stund, men er litt satt ut grunnet hudproblemer.. Har pigmentflekker, som det stadig kommer flere av (hvite hudflekker forskjellige steder på kroppen, michael jackson-opplegg, men ikke så ille og jeg er hvit), samt en kvise fra tid til annen på rygg og overarmer. Er 20, og kviseproblemet har roet seg veldig, men lurer litt på hvordan dette, samt pigmentflekkene, vil påvirke en eventuell tattovering.

 

Noen som vet? mvh

 

noen som vet?

Lenke til kommentar
Ørenamnam:

 

bilder

 

 

Du syns vel virkelig ikke at det der er fint? :ph34r:

 

Men hvis du har en slik diger dings i øret, hvordan blir ørets utseende når du en vakker dag ikke vil ha de der lengre? :p

 

Vi bare gjør det for at vi vet at ørene får noen store hull når vi sitter på gamlehjem og kan vise barnebarna våres det og putte div. ting igjennom....det er grunnen min ihvertfall.

Fra spøk til revolver....jo, det er meget pent :)

Lenke til kommentar

Heftige ører, Ida :wee:

Frister nesten å gå større enn atten nå... :p

29619-med.jpg

Blir ca. der jeg stopper, satser jeg på.

Kom over en helt ufattelig fin swastika-scarification i dag. Bare meg som syntes det at det er helt ufattelig flott at et helt samfunn med bodymoddere tar tilbake hakekorset? :wee:

Lenke til kommentar
Kom over en helt ufattelig fin swastika-scarification i dag. Bare meg som syntes det at det er helt ufattelig flott at et helt samfunn med bodymoddere tar tilbake hakekorset? :wee:

Hvordan reagerer folk utenfor bodymod-samfunnet på dem som går rundt med hakekors på kroppen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...