Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ja, du husker min, bruttern :nei: , men vet du om det har kommet noen nye sjapper da?

 

Har hørt mye positivt om purple pain. Men nå skal jeg ikke sitte her og si at alle som jobber på tattoo world suger rompe for det gjør dem ikke. Men som mange andre steder er det noen som er mindre særiøse enn andre. Men når det kommer til piercing på tattoo world har jeg ikke noe negativt og si.

 

 

EDIT: Spørsmål fra meg. Er det kun "metall" plugs som gir earcheese ? begynner og bli lei den driten liksom. Tror jeg skal kjøre fra 8mm til 1cm til uka. nippla satt meg i gang igjen gitt:p

 

Har du fått igjen gleden, bra at smerten jeg fikk påført deg hjalp på noe da :w00t:

Begynn med treplugger,bruttern :thumbup: som andre sier her så er det goody. BME har jeg bestilt i fra...billig også er det. Men de har fetere smykker hos paulsplugs.com, onetribe.nu med tanke på organisk.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tittet litt og finner bare sånne svære klosser. Vil ha ikke ha masse dilball og mønster og greier. svart igjennomhullet (dvs minimalt tre/plast eller hva det blir til) , men det finner jeg ikke. Lurer litt på plast eller glass og. uansett lettere og rense greia for ost når man ikke trenger og skru av og på ....

 

EDIT: noe sånnt som dette http://www.barbarella.se/Public/Store/show...03&from=397

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Eple: Sånt gir meg litt lyst på piercing i tungen. Jeg begynner snart å gå tom for plasser.

 

Earcheese er nasty, ja. Må vaske mine daglige for at det ikke skal bli noen ekkel lukt.

Jeg vet tungen min er heit. :wee:

 

Denim: Jeg har smykker med strikk i stedet for skru. Praktisk.

Lenke til kommentar
Si jeg skulle ta en tattovering på overarmen, hvor mye må den overarmen forandre seg for at det skal gå utover tattoveringen? og er det litt av fargen som ryker sånn at man bare kan fylle på , eller flytter tattoveringen på seg?:p

 

Alt fra "litt" til "kjempemye", helt avhengig av hva du snakker om. Veier du 400 kilo og tar av 350 av dem, så blir gjerne tatoveringen litt slapp i fisken. Blir overarmen spist opp av en krokodille, så går det også ut over tatoveringen. Da blir det vanskelig å fylle på igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...