Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Tattoo World, med sin til tider skeptiske hygiene, minstepris på tusen spenn og så tusen kr timen etter det, ooh, for ikke å glemme alle de pene korsrygg-tribalene, som tidvis er så symmetriske atte. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Tattoo World, med sin til tider skeptiske hygiene, minstepris på tusen spenn og så tusen kr timen etter det, ooh, for ikke å glemme alle de pene korsrygg-tribalene, som tidvis er så symmetriske atte. hmm.. og jeg som vurderte min neste tattis der Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg tok min på Odins merke nå i helgen. Jeg ble veldig fornøyd med jobben tatovøren gjorde! Dessverre er det kanskje litt langt å dra fra Trondheim til Lillestrøm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Har selv tattovert meg på TattoWorld i Trondheim og har litt problemer med å anbefale de. Nå er det såpass lenge siden jeg bodde i Trondheim at jeg ikke vet hva som har dukket opp..det jeg vet er at det er vansklig for mange å etablere seg i Trondheim( angående Studio osv.) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 som jeg har sagt før og sier det igjen. tattooworld i Tr.heim søkks. gjorde det i alle fall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, du husker min, bruttern , men vet du om det har kommet noen nye sjapper da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Den ene nippelen min er så sinnsyk vond om dagen. Den væsker ikke eller noe, og jeg har starta med å rense den igjen. Alikevel er den veldig sår og vond. Vært sånn de siste ukene. Hva kan det være? Stanga har passe størrelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Den ene nippelen min er så sinnsyk vond om dagen. Den væsker ikke eller noe, og jeg har starta med å rense den igjen. Alikevel er den veldig sår og vond. Vært sånn de siste ukene. Hva kan det være? Stanga har passe størrelse.Den væsker ikke men gjør vondt? heh. *være creepy internettmann* Hvilken bh-type bruker du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Har hørt (og sett) mye bra fra Purple Pain på Heimdal (ligger i Trondhjem kommune for de uinnvidde). Vet ikke av noen andre særlig bra steder / steder å anbefale i Trøndelag. Det meste jeg kommer på å ha hørt og sett er negativt, uten at jeg vil kalle meg en kjenner engang Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Den væsker ikke men gjør vondt? heh. *være creepy internettmann* Hvilken bh-type bruker du? Jeg har ikke mensen, og er etter alt jeg vet ikke gravid. Bh? Tja. De som passer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har ikke mensen, og er etter alt jeg vet ikke gravid.Bh? Tja. De som passer? Hvis du er gravid så er jeg barnevakt og babyfotograf. Og dermed punktum. x)Jeg mener type. Blonde, bomull, polyester, silke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Åh. Stort sett bomull med noe blonder. Men det er rart om det skulle ha noe å si, for det har jeg jo brukt helt siden jeg faktisk fikk pupper. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ånei, da så. Fordi jeg fikk vondt uten væske en gang jeg kun brukte blonde bh-er en stund, liksom. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Picz or it didn't happend. Btw, en veninne skal se om hu finner en slikt tunnell til meg i england. De slelger dem på kropskunst men men. JEg ahr 3mm nå, går vel fint å presse inn den omd ene r på 4mm rett etter en dusj? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Vannbasert glidemiddel + dusj burde få det der i øret ditt, ja. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ja, du husker min, bruttern , men vet du om det har kommet noen nye sjapper da? Har hørt mye positivt om purple pain. Men nå skal jeg ikke sitte her og si at alle som jobber på tattoo world suger rompe for det gjør dem ikke. Men som mange andre steder er det noen som er mindre særiøse enn andre. Men når det kommer til piercing på tattoo world har jeg ikke noe negativt og si. EDIT: Spørsmål fra meg. Er det kun "metall" plugs som gir earcheese ? begynner og bli lei den driten liksom. Tror jeg skal kjøre fra 8mm til 1cm til uka. nippla satt meg i gang igjen gitt:p Endret 2. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Alt som ikke er organisk gir earcheese, dessverre. Tre ftw. <3 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Står sikkert en plass i tråden fra før men hvor er det best og bestille ifra? helst norsk plass men intet krav. PS: earcheese smells funny EDIT: noe annet enn tre som er organisk da? Null peil på det der jeg Endret 2. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Earcheese er ekkelt, men jeg skal holde ut til jeg er ferdig å strekke og heller investere i noen heftige treplugger. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Står sikkert en plass i tråden fra før men hvor er det best og bestille ifra? helst norsk plass men intet krav. PS: earcheese smells funny EDIT: noe annet enn tre som er organisk da? Null peil på det der jeg Wildcat, BME og barbarella har mye bra. Skal du ha plugger burde du sjekke ut paulsplugs.com onetribe.nu o.l. Organisk er produkter av tre, horn, ben o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå