Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hva synes folk her om piercing mellom øyenen(over nesen) hos gutter? Har fått inntrykk av at det nesten er en "jenteting", men synes det ser jævlig kult ut uansett egentlig.

 

Noen som har noen eksempelbilder på det? Vet liksom ikke hva jeg skal google på for å finne det :p

 

Syns absolutt ikke det er en jente-ting, når jeg hadde det fikk jeg flere positive tilbakemeldinger( joda fikk også de typiske negative også ). Og det er ikke lett å være feminin når du er 2 meter høy:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da her jeg vært og tatt min tatovering. Var jomfrustøtet, så jeg var litt nervøs :)

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd me resultatet. Plasseringen og størrelsen ble fin, og tatovøren kom med gode råd om begge deler. Selv kunne jeg tenke meg en som var noe mindre, men tror ikke det hadde sett like bra ut!

 

Bilde kommer tatoveringen ikke er dekket av bod og vaselin... :D

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Spurte for en stund siden men tar det opp igjen: Er det noen som har noe erfaring med noen tatoo-sjapper i trondheim som gjør bra arbeid?

 

Også en ting til: Jeg tenker på å ta en tatoo på overarmen, men hvordan funker dette med trening? Jeg trener overarmene til vanlig og ødelegger jeg tatoveringen hvis huden min blir strekt litt?

 

Ingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...