Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hva synes folk her om piercing mellom øyenen(over nesen) hos gutter? Har fått inntrykk av at det nesten er en "jenteting", men synes det ser jævlig kult ut uansett egentlig. Noen som har noen eksempelbilder på det? Vet liksom ikke hva jeg skal google på for å finne det Syns absolutt ikke det er en jente-ting, når jeg hadde det fikk jeg flere positive tilbakemeldinger( joda fikk også de typiske negative også ). Og det er ikke lett å være feminin når du er 2 meter høy:P Endret 1. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Sånne? Erl/nosebrige/niebuhr. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Telefon + treigt nett + småforelska = treig ida. Syntes brigepiercing er utrolig fint, jeg. Hadde lyst på det i en periode selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Har fortsatt lyst på det, men jeg vil ha vertikal. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Oh, dette ser bra ut. Bare redd for at det vil ta mye av oppmerksomheten min opp til pannen hvor jeg har en del kviser, hehe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bare ikke velg røde kuler, så skal nok det gå greit. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Da her jeg vært og tatt min tatovering. Var jomfrustøtet, så jeg var litt nervøs Alt i alt er jeg veldig fornøyd me resultatet. Plasseringen og størrelsen ble fin, og tatovøren kom med gode råd om begge deler. Selv kunne jeg tenke meg en som var noe mindre, men tror ikke det hadde sett like bra ut! Bilde kommer tatoveringen ikke er dekket av bod og vaselin... Endret 1. mars 2008 av Osse-Mon Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ahhh må bare skryte av meg selv. 5 års utsettelse så pierca jeg endelig begge brystvortene i kveld. ( ble gjort skikkelig jah). og til alle som sa det ikke gjorde vondt? kyss meg.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Så ille er det da ikke. Joda vondt, men ikke SÅ ille. Gratulerer forresten. Får vi bilde? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) hinta du til meg, bruttern skal komme å kysse deg jeg. Syns foresten det var bra jeg klarte å overbevise deg Og at du var flink...good boy=) Endret 1. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ja. kunne du ikke bare latt meg ta den industri greia da. Edit: Bilde? vel ikke i dag i alle fall. får se i morgen. har ikke vanen med å slenge ut mannepuppa mine i hytt og pine Endret 1. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, for du lo av meg når jeg tok den for noen år siden :!: og du trengte de....trenger ikke en indust. til. Vær glad for at du tok de Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Trenge en piercing? den var ny:p joda. angrer ikke for fem øre men gjorde jo vondt. Greit nok jeg har hatt og har en del ifra før men kan ikke sammenlignes. Men men. Gjort er gjort. Hva blir det neste tro? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Du kan jo alltids ta en i snurrebassen din, jeg lover deg at du ikke kjenner noe Uansett så skal jeg treffe deg snart...gjett hva jeg skal gjøre :!: PS.klype deg i puppen Men legg ut bilde snart da=) Endret 1. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ja deg hører jeg i alle fall ikke på mer. skal være glad du bor der du bor EDIT: men det har vel litt med hvor følsom man er der og. Siden jeg syns tanga var ille nok:p Endret 1. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
reitan90 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Lurer på en ting; hvordan må jeg sitte, når de tatoverer på korsryggen? skal jeg ligge, eller skal jeg sitte bøyd framover? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Spurte for en stund siden men tar det opp igjen: Er det noen som har noe erfaring med noen tatoo-sjapper i trondheim som gjør bra arbeid? Også en ting til: Jeg tenker på å ta en tatoo på overarmen, men hvordan funker dette med trening? Jeg trener overarmene til vanlig og ødelegger jeg tatoveringen hvis huden min blir strekt litt? Ingen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Purple-Pain på Heimdal. Men der er det visst 3-4 måneders ventetid. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 TattoWorld i Trondheim er nokk også en av de beste. Ligger på andre siden av Royal Garden, over Elva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå