Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ikke bare ødelegger det coveret fra Pink Floyds utmerkede album, det bryter også fysikkens lover om du kutter ut fargene. Sett deg inn i teorien bak brytning av lys, og finn deg en glassgjenstand/vinkel som beholder alle fargene samlet (hvitt lys) dersom du ikke liker farger.

 

Vi vil vel ikke ha en tatovering som er ukorrekt, vil vi vel?

Alle tatoveringer er jo anatomisk korrekte og sånn!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spurte for en stund siden men tar det opp igjen: Er det noen som har noe erfaring med noen tatoo-sjapper i trondheim som gjør bra arbeid?

 

Også en ting til: Jeg tenker på å ta en tatoo på overarmen, men hvordan funker dette med trening? Jeg trener overarmene til vanlig og ødelegger jeg tatoveringen hvis huden min blir strekt litt?

Lenke til kommentar
Ikke bare ødelegger det coveret fra Pink Floyds utmerkede album, det bryter også fysikkens lover om du kutter ut fargene. Sett deg inn i teorien bak brytning av lys, og finn deg en glassgjenstand/vinkel som beholder alle fargene samlet (hvitt lys) dersom du ikke liker farger.

 

Vi vil vel ikke ha en tatovering som er ukorrekt, vil vi vel?

Alle tatoveringer er jo anatomisk korrekte og sånn!

Selvfølgelig er ikke alle tatoveringer 100% realistiske, men når man først skal tatovere et bestemt fysisk fenomen er det litt tåpelig å fjerne hele poenget

Lenke til kommentar

Hør på de som liker pink floyd...det kom jeg frem til :yes:

selv om man tenker på kunsterisk frihet så ødelegger man vel uansett poenget med coveret.

Men hva syns dere om blå zombier? bør de holdes til grønt eller kan blått bli bra? har sett en god del blå zombier som går under bra, men klarer ikke å bestemme meg for grønt eller blått i sleeven.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Nope, du tar ikke feil....bekreftelse på at jeg ikke er helt tullete :!:
Erhm... Hadde jeg vært deg så hadde ikke jeg bare tatt mitt ord for det å "ikke være helt tullete", for å være ærlig. Du skulle sett noen av maleriene mine. Jeg ble mistenkt av en psykiater for å bruke syre da hun så dem.
Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over at det ikke er en nøyaktig gjengivelse av coveret, og hvordan et prisme fungerer.

 

Poenget er at jeg ikke vil tatovere bare et cd-cover, men noe eget og originalt, og om andre ikke skjønner hva det er eller betyr så gjør ikke det noe. Jeg vil som sagt holde den svart, men jeg er ikke langt på nær ferdig med å tenke.

 

EDIT: Må dog innrømme at det hadde vært fett med denne + boksen rundt

Pink_Floyd_tattoo.jpg

Endret av haarod
Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg har i flere år tenkt på en konkret tatovering. Motivet skal være alá dette

williams5.jpg

 

Altså et utsnitt fra en sang, notelinjer med noter, og muligens noe tekst under. Den skal nok være mindre enn den viste, og litt mer artistisk, kanskje bølgete f.eks.

 

Spørsmålet mitt er, hvor plasserer man en slik? Jeg vil helst ha den rett vei(vannrett), og kunne se den selv. Samtidig vil jeg at den skal kunne skjules ved nødvendighet.

Nakke eller korsrygg tror jeg derfor ikke er aktuelt. nedover underarmen hadde vært tøft, men da kan den ikke skjules.

Så hvor kan den passe? Bryst eller legg, "rundt" overarmen? Hvor ville dere med erfaring plassert en slik? Om det er noen tatovører her hadde det vært knall å få svar fra dere.

 

Edit: en design alá dette

post-68079-1204111719_thumb.jpg

kan og være aktuelt.

 

Så om noen har gode forslag til utforming/design, så lenge notene kommer tydelig frem, tas det og mot med takk. :)

Prøver igjen..

Noen råd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...