Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det bringer meg til ett annet spørsmål, heh... Jeg lar ikke hvermansen røre meg med noen nåler som skal merke meg for livet. Er det noen virkelig dyktige tatovører som kan anbefales på vestlandet (helst bergen) eller rundt oslo området?

 

Nå har jeg hengt her en stund og såvidt jeg skjønner, skal du tattovere deg i Norge så vil du helst til Lets Buzz i Bergen :)

 

- sLins

Takker for tipset, sjekka på sida deres, og må si jeg ble imponert ^^

 

Noen som liker å sitte å tegne her? Som kanskje kunne tenke seg å prøve å designe ett lite forslag for meg?

Og da trenger dere ikke spørre om hvordan jeg vil ha, da gjør dere slik dere selv skulle føle for :) om noen er lystne på å gjøre ett forsøk da :) Eneste kravet er at denen teksten skal være med:

 

From green to red our days pass by

Waiting for a sign to tell us why

Are we dancing all alone?

 

Blir veldig glad om noen gidder prøve =)

Lenke til kommentar

FHM har kåret norges værste (fylle?)tattoveringer.

 

Les historiene bak og se bilder

 

Trodde jeg skulle dø på meg av noen av dem :!:

 

 

 

Jeg og vennegjengen spaserte brisne ned gata da jeg plutselig så et norsk flagg i ett butikkvindu - og logoen Harald's Tattoo! Jeg var full og tenkte at nå var det på tide å få seg en tattis. En norsk tatovør måtte jo være seriøs, og billig var han helt sikkert også - vi var jo tross alt i Spania.

 

:new_woot: Der er der harald har blitt av :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
lurer på å ta en pin-up tattoo. Av en nydelig jente fra 50 tallet!

pin-up jenta skal være så realistisk som mulig :D

Så lurte på om noen tatovører som er gode på den slags, portretter og liknende? :D

( jeg bor i kristiansand, men kan godt gå til Oslo området for å ta )

 

Takker :p

 

hvis du orker å gå til oslo, kan du stikke innom Lucky 7

Lenke til kommentar
$1000 er jo ikkje så gale det. Hjelper vel berre på å luke ut dei som vil ha kinategn og krussedullar over toern.

6K er minstepris? Holy hell. Hadde skjønt det dersom det var noe fantastisk fancy med litt størrelse, men gudameien.

Du får vel antagelegvis samme value som om du skulle tatt ein tatovering til $1000 ein annan plass.

Lenke til kommentar

Tegna opp et rektangel på 6cm*8cm noe som dekker ca. halve underarmen min, og jeg tror det er en fin størrelse. Er dog ikke sikker på hvor den skal plasseres, men det er et lite overslag hvis den skal på underarmen.

 

Lurer på om jeg skal gjøre noe mer ut av det, men jeg vil heller ikke at det skal bli for mye. Jeg har det heldigvis ikke travelt med å ta den så jeg får se om jeg kommer på noe etterhvert.

 

Kom gjerne med innspill og idéer.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg ignorerer ;) andres mening om hva som er pent eller ikke betyr ikke noe for meg i denne sammenhengen, for jeg har funnet en tattovering som er kjempe pen, og som betyr noe for meg. den har en indre mening, så det er ikke bare for å være "kul" at jeg gjør det. Jeg vet at dette er en tattovering jeg ikke kommer til å angre på å ha tatt, så da gjør jeg det (Y)

og anyways; det er bedre å angre på noe en har gjort, enn å angre på at man aldri gjorde det. og tross alt, så lever man bare en gang ;)

Endret av reitan90
Lenke til kommentar
Nei, jeg har tenkt på hele motivet, men at både trekanten og "strålene" skal være utatoverte slik at det er hudfargen min, men rødt kan også gå an, selv om jeg i utganspunktet hadde tenkt å ha bare svart.

Litt av poenget med det motivet der er hvitt lys som brytes til hele fargespekteret, så det blir litt teit om hvitt lys kommer inn og ut igjen på andre siden (bare plutselig breiere stråle).

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg å gjøre om boksen til et rektangel hvor de hvite/fargede delene er huden min, og tatovere det svarte rundt. Noen synspunkter på hvordan dette ville sett ut?

 

Det tror jeg blir utrolig stygt. Forferdelig stygt faktisk. And hey, don't shoot me because of my opinion.

Lenke til kommentar

Ikke bare ødelegger det coveret fra Pink Floyds utmerkede album, det bryter også fysikkens lover om du kutter ut fargene. Sett deg inn i teorien bak brytning av lys, og finn deg en glassgjenstand/vinkel som beholder alle fargene samlet (hvitt lys) dersom du ikke liker farger.

 

Vi vil vel ikke ha en tatovering som er ukorrekt, vil vi vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...