Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er artig er når folk skriver ned det visdomsordet på kinesisk eller noe, og så står det "dagens rett: Vårrull" :D

Leste en artikkel for en stund siden at en fange i USA måtte isoleres pågrunn av at det var mange som ville drepe han, grunnen var: han hadde tattovert skjulte budskaper(negative for den personen det var på) hos de han hadde tattovert. Så på nazister tattoverte han symbolet for crips og omvendt. :roll:

Må bare spørre, hvor kommer forbindelsen nazi - crips inn ? Litt forskjellig gate de gutta der driver på med egentlig

Lenke til kommentar

cribs( sikkert skrevet feil) er en afroamrikansk gjeng...i fengslene der er det delt opp i 4 grupper: Hvite, afrikanere, mexikanere og mulatter.( er sånn jeg husker det, er ikke sikker....men i den duren ihvertfall) Poenget var at han tattoverte inn ting på de forskjellige menneskene som var totalt motsatt av det de mente.Nazister hater så klart afrikanere osv. du ser smørbrød-lista her.......

Den meste kjente Nazi-gjengen der bruker tre-kløver som merket sitt, så kan du jo tenke deg hvis en med brun kroppsfarge har det....( lenge leve TV:P)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
cribs( sikkert skrevet feil) er en afroamrikansk gjeng...i fengslene der er det delt opp i 4 grupper: Hvite, afrikanere, mexikanere og mulatter.( er sånn jeg husker det, er ikke sikker....men i den duren ihvertfall) Poenget var at han tattoverte inn ting på de forskjellige menneskene som var totalt motsatt av det de mente.Nazister hater så klart afrikanere osv. du ser smørbrød-lista her.......

Den meste kjente Nazi-gjengen der bruker tre-kløver som merket sitt, så kan du jo tenke deg hvis en med brun kroppsfarge har det....( lenge leve TV:P)

Ok sånn sett ja :p

Tenkte ute på gata at crips var erkefiende med naziene, og omvent, og at bloods bare drakk øl og var venner med alle

Lenke til kommentar

heii. Jeg skal ta tattovering på korsryggen om 2 uker, og lurer på diverse ting. JAA, TRAMP STAMP må dere bare si, men fuck off haters! jeg har funnet en tattovering jeg synes er kjempe fin, og har falt pladask for den :D tar den ikke for at "alle andre har det". korsryggen er også en av de få plassene jeg synes det er pent å ha tattovering på jenter.

Blir 18 i år, men ikke fylt, så må ha med meg muttern for å "holde i hånden". :D det jeg lurer på der:

1. Gjør det sinnsykt vondt? (tenker rent generelt, vet det er en smaksak).

2. En tattovering som er ca. 16-17 cm bred og 6-7 cm høy, tar det lang tid?

3. Hun sa det ble en pris på ca. 1800. synes dere dette er en bra pris?

4. hvor lenge må jeg vente med solarium og bading?

5. hvordan skal jeg "passe på" den de første dagene? (i dusjen og til vanlig. må det være noe over?)

Lenke til kommentar
Er sååå lusten på det selv :love: . Men måtte spart opp litt til det. Minstepris er 1000$

WHAT!? :ph34r:

Ei venninde av meg skal til USA neste mnd og ville ta turen til LA for å ta seg en tattoo.

Men når hun fant ut at minsteprisen var så pass høy fant hun ut at da tar hun heller en her hjemme.

Lenke til kommentar

Synes ikke 5-6k er så galt, om det gir deg en stor bra tattoo.

Skjønner godt at de ikke ønsker å ta småtattoos fra randoms som bare vil skryte av å ha en tattoo fra dem.

Med en sånn pris luker man fort ut endel folk som man like gjerne kanskje hadde klart seg uten i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

reitan90:

1. Det kjennes nøyaktig ut som om noen stikker deg med nål 1000 ganger i minuttet.

2. Et sted mellom 45 sekunder og 3 timer, alt okkesom.

3. Penger er omtrent sisteprioritet når jeg tatoverer meg, så jadda, sikkert en kjempefin pris. Hva vet jeg.

4+5. Den informasjonen skal du få av tatovøren din. Ikke hør på hva hobbyeksperter mener du skal/bør gjøre. Jeg følger Let's Buzz sine anvisninger, og de funker som eff for min del.

Lenke til kommentar
Er sååå lusten på det selv :love: . Men måtte spart opp litt til det. Minstepris er 1000$

WHAT!? :ph34r:

Ei venninde av meg skal til USA neste mnd og ville ta turen til LA for å ta seg en tattoo.

Men når hun fant ut at minsteprisen var så pass høy fant hun ut at da tar hun heller en her hjemme.

Er man i "Uniten" og finner LA Ink for dyr, dra til Big Dogz Ink isteden :dribble:

USA's svar på Tattoo-Harald?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...