BadFurDay Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Var den til meg? Jeg har vurdert både bak på leggen og et stykke opp på underarmen. Størrelse er jeg mer usikker på, men kanskje noe som 8cm*6cm. Egentlig ikke, hehe... var ment til fluesopp, eller hvem som helst som måtte ha noe å tilføye. Det jeg mente med det var hvor man burde plassert en slik tekst som dette From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? og hvor stort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg liker stort og hvis du skal de setningene, ¨så syns jeg du bør lage litt ut av det. Foreks. hele overarmen eller underarmen. Finnes jo flere plasser på kroppen også da, men syns man skal lage litt ut av noe sånt. Ikke bare skriften, ha noe i bakgrunnen osv. Men du kan få det lite og stort...men jeg tror det hadde blitt finest å lage noe sikkelig ut av det. Det er min mening=) Endret 27. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg liker stort og hvis du skal de setningene, ¨så syns jeg du bør lage litt ut av det. Foreks. hele overarmen eller underarmen. Finnes jo flere plasser på kroppen også da, men syns man skal lage litt ut av noe sånt. Ikke bare skriften, ha noe i bakgrunnen osv. Men du kan få det lite og stort...men jeg tror det hadde blitt finest å lage noe sikkelig ut av det. Det er min mening=) Ja, jeg tror jeg skal gå for denen ideen her =) Stikke innom ett studio neste gang jeg er i Oslo kanskje, høre hva de har å si. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Beste rådet er vel...gå for det som føler best for deg og betyr mest for deg=) Uansett hva du gjør så håper jeg du blir fornøyd Lykke til Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hvor ville du plassert noe slikt? Og til hvilken størelse?Teksten som jeg vurderer er From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Eventuelt bare første linja Akkurat det verset var i signaturen min her på forumet for en god stund siden! Digger det refrenget. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er egentlig ganske glad i skrift jeg, så lenge det ikke er dingdong eller wolla-yoyo. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det som er artig er når folk skriver ned det visdomsordet på kinesisk eller noe, og så står det "dagens rett: Vårrull" Leste en artikkel for en stund siden at en fange i USA måtte isoleres pågrunn av at det var mange som ville drepe han, grunnen var: han hadde tattovert skjulte budskaper(negative for den personen det var på) hos de han hadde tattovert. Så på nazister tattoverte han symbolet for crips og omvendt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jau, må være 101% sikker når man tatoverer sånt. Åh. Gleder meg til å få nye plugger. <3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har du bestilt deg nye? Gleder meg til at du skal være med på pinpoint Holde lille meg i armen :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har du bestilt deg nye? Gleder meg til at du skal være med på pinpoint Holde lille meg i armen :!: Nei, eller. Skal bestille. Men Christiane skal på en messe om noen uker, og da skulle hun kjøpe noe fint for meg. Vil ha noe i lilla. Matcher tatoveringene mine. Gleder meg jeg óg, tenk! Lenke til kommentar
slins Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det bringer meg til ett annet spørsmål, heh... Jeg lar ikke hvermansen røre meg med noen nåler som skal merke meg for livet. Er det noen virkelig dyktige tatovører som kan anbefales på vestlandet (helst bergen) eller rundt oslo området? Nå har jeg hengt her en stund og såvidt jeg skjønner, skal du tattovere deg i Norge så vil du helst til Lets Buzz i Bergen - sLins Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ...Som forøvrig har ca. 5 ukers ventetid nå om jeg ikke er totalt på bærtur. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 6, faktisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Aww, jeg var ikke så langt unna, da. Tror jeg fikk frem poenget med at "dyktige artister er populære og har mange kunder" ganske greit allikevel. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Tror ikke "drop-in" på tatoveringssjappa er ett særlig stort pluss akkurat nei Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Klart det. Og, ikke for å promotere studioet mer, men det er aldri noe sjakktrekk å tatovere seg i en annen by/annet land, med mindre tatovørene der du bor er helt på bærtur (eller man skal til Hernandez/Renshaw/Black/Booth og dess like). Skulle noe av fargen forsvinne under groprosessen (og det kan skje uansett hvem som tatoverer), så er det litt pes å reise landet/verden rundt for å få den fikset. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Tror ikke "drop-in" på tatoveringssjappa er ett særlig stort pluss akkurat nei Ikke akkurat, nei. xD Edit: Jeg drømmer om å ta turen til LA og få time med Kat eller Cory, jeg.. Det hadde eid så heftig. Endret 28. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ah, ja. De glemte jeg i all oppstandelsen. Strengt talt ingen svake folk i det studioet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, Hannah og Kim er og ufattelig dyktige, men Cory er jo tilnærmet en legende innen bransjen, og det har Kat og blitt. Cory er vel noe sånt som verdens beste frihåndsartist? Lenke til kommentar
marfant Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Tror ikke "drop-in" på tatoveringssjappa er ett særlig stort pluss akkurat nei Ikke akkurat, nei. xD Edit: Jeg drømmer om å ta turen til LA og få time med Kat eller Cory, jeg.. Det hadde eid så heftig. Er sååå lusten på det selv . Men måtte spart opp litt til det. Minstepris er 1000$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå