Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Var den til meg? Jeg har vurdert både bak på leggen og et stykke opp på underarmen. Størrelse er jeg mer usikker på, men kanskje noe som 8cm*6cm.

Egentlig ikke, hehe... var ment til fluesopp, eller hvem som helst som måtte ha noe å tilføye.

Det jeg mente med det var hvor man burde plassert en slik tekst som dette

From green to red our days pass by

Waiting for a sign to tell us why

Are we dancing all alone?

og hvor stort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker stort og hvis du skal de setningene, ¨så syns jeg du bør lage litt ut av det. Foreks. hele overarmen eller underarmen.

Finnes jo flere plasser på kroppen også da, men syns man skal lage litt ut av noe sånt. Ikke bare skriften, ha noe i bakgrunnen osv. Men du kan få det lite og stort...men jeg tror det hadde blitt finest å lage noe sikkelig ut av det. Det er min mening=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg liker stort og hvis du skal de setningene, ¨så syns jeg du bør lage litt ut av det. Foreks. hele overarmen eller underarmen.

Finnes jo flere plasser på kroppen også da, men syns man skal lage litt ut av noe sånt. Ikke bare skriften, ha noe i bakgrunnen osv. Men du kan få det lite og stort...men jeg tror det hadde blitt finest å lage noe sikkelig ut av det. Det er min mening=)

Ja, jeg tror jeg skal gå for denen ideen her =) Stikke innom ett studio neste gang jeg er i Oslo kanskje, høre hva de har å si.

Lenke til kommentar

Det som er artig er når folk skriver ned det visdomsordet på kinesisk eller noe, og så står det "dagens rett: Vårrull" :D

Leste en artikkel for en stund siden at en fange i USA måtte isoleres pågrunn av at det var mange som ville drepe han, grunnen var: han hadde tattovert skjulte budskaper(negative for den personen det var på) hos de han hadde tattovert. Så på nazister tattoverte han symbolet for crips og omvendt. :roll:

Lenke til kommentar
Det bringer meg til ett annet spørsmål, heh... Jeg lar ikke hvermansen røre meg med noen nåler som skal merke meg for livet. Er det noen virkelig dyktige tatovører som kan anbefales på vestlandet (helst bergen) eller rundt oslo området?

Nå har jeg hengt her en stund og såvidt jeg skjønner, skal du tattovere deg i Norge så vil du helst til Lets Buzz i Bergen :)

- sLins

Lenke til kommentar

Klart det. Og, ikke for å promotere studioet mer, men det er aldri noe sjakktrekk å tatovere seg i en annen by/annet land, med mindre tatovørene der du bor er helt på bærtur (eller man skal til Hernandez/Renshaw/Black/Booth og dess like).

Skulle noe av fargen forsvinne under groprosessen (og det kan skje uansett hvem som tatoverer), så er det litt pes å reise landet/verden rundt for å få den fikset.

Lenke til kommentar
Tror ikke "drop-in" på tatoveringssjappa er ett særlig stort pluss akkurat nei :p
Ikke akkurat, nei. xD

Edit: Jeg drømmer om å ta turen til LA og få time med Kat eller Cory, jeg.. :love:

Det hadde eid så heftig.

Er sååå lusten på det selv :love: . Men måtte spart opp litt til det. Minstepris er 1000$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...