Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål: Er det unormalt at en piercing begynner å krangle litt når jeg begynner å bli forkjøla? Den har vært helt fin lenge nå, men de siste dagene så har jeg blitt litt småsjuk. Samtidig så merket jeg at det begynte å klø inne i piercingen og i dag kom det litt gugge ut.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke lete/søke gjennom 445 sider her, så jeg vet ikke om det allerede står noe om noe slikt ett sted :p

Men anyways, jeg har nå over lengre tid hatt lyst på en tatovering, jeg vil ha litt størrelse på den, men vet ikke hvor stor, jeg vet heller ikke hvor jeg vil ha, og jeg vet ikke hvordan den skal se ut :p....

 

Alt jeg vet er at jeg vil ha noe som vil være pent å se på, kan godt være fascinerende, og ikke se ut som noe jeg bare har satt meg ned og bladdgjennom noen permer hos et studio og bestemt meg for den første og beste... med andre ord, litt original...

 

Jeg er altså gutt (så ingen feminine motiver her altså :p), er ganske høy, slank (ikke muskuløs.... enda, satser vi på :p hehe)... har piercing i leppa (midten) mørkebrunt hår.... (dersom noe av infoen skulle være litt nødvendig når det gjelder valg av tatovering, :p)..

 

Det jeg håpte på var at det kanskje var noen litt kreative/kunstneriske, med erfaringer fra tatoveringer, som kanskje kunne komme med forslag/tips osv :)

Lenke til kommentar

Du bør vite ovenfor deg selv hva du vil ha, hvor stor den skal være osv. før du spør om tips...det er du selv som vet hva du liker og ikke liker. Du skal ha det på kroppen resten av livet.

Det jeg kan gi av tips er å foreks. sjekke ut http://www.tattooartists.org/ og finne ut hvilken stil du liker og kanskje du også får noen ideer selv. Man kan hjelpe til å utvikle idèn din videre, men du bør selv komme med hovedforslaget:)

Skulle gjerne kommet med forslag, men du sier ikke noe om hva du liker osv.:)

Foresten...go big:D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

ÅÅh, vanskelig, hehe... Jeg har hatt tankene på alt mulig, utdrag av sangtekst, drager, skorpioner, tribaler, noe som ser lit rocka ut, en stor en på armen, ryggen, leggen.... "Hei. Det er jeg som er Vinglepetter" :p

 

Jeg tror jeg er litt allsidig i grunn, har litt forskjellige personligheter inni meg :p

 

Men jeg skal ta en titt på den sida der og se hva jeg finner ut av, har tenkt på dette i over 3 år allerede. Hehe.

 

Edit: ja, akkurat nå har jeg lyst på noe stort (ikke tolk den setninga feil!!!!)

Endret av mumsen
Lenke til kommentar

Lag et tema ut av det med teksten inni foreks. Ta med noen ting som er kjent for å være In Flames i den...osv.=)

En sikkelig tattovør hjelper deg med å få idèene dine ned på et ark.

Sitter selv å venter på at hun som driver på med meg skal komme med sitt forslag...altså jeg sa det jeg hadde i huet og hun kommer med en idè på åssen det kan gjøres...det blir en morsom greie mellom deg og tattovøren. Det er en måte du kan gjøre det på.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Hvor ville du plassert noe slikt? Og til hvilken størelse?

Teksten som jeg vurderer er

 

From green to red our days pass by

Waiting for a sign to tell us why

Are we dancing all alone?

 

Eventuelt bare første linja :)

 

Sitter selv å venter på at hun som driver på med meg skal komme med sitt forslag...altså jeg sa det jeg hadde i huet og hun kommer med en idè på åssen det kan gjøres...det blir en morsom greie mellom deg og tattovøren. Det er en måte du kan gjøre det på.

Det bringer meg til ett annet spørsmål, heh... Jeg lar ikke hvermansen røre meg med noen nåler som skal merke meg for livet. Er det noen virkelig dyktige tatovører som kan anbefales på vestlandet (helst bergen) eller rundt oslo området?

Endret av mumsen
Lenke til kommentar
Hvor ville du plassert noe slikt? Og til hvilken størelse?

Teksten som jeg vurderer er

 

From green to red our days pass by

Waiting for a sign to tell us why

Are we dancing all alone?

 

Eventuelt bare første linja :)

 

Var den til meg? Jeg har vurdert både bak på leggen og et stykke opp på underarmen. Størrelse er jeg mer usikker på, men kanskje noe som 8cm*6cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...