Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/27/528150.html^muahahahahaha Åh. Jeg digga de på rompeballene. =D Meg og Nie leste den i FHM da vi var på Bunnpris med Nyhus og Bazukh, og fy søren, jeg ELSKET de rumpeballene =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kjapt spørsmål: Er det unormalt at en piercing begynner å krangle litt når jeg begynner å bli forkjøla? Den har vært helt fin lenge nå, men de siste dagene så har jeg blitt litt småsjuk. Samtidig så merket jeg at det begynte å klø inne i piercingen og i dag kom det litt gugge ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om den er lagt ut her, men en ny link til smykker....WWW.LEROI.COM Har noen kule smykker. L4r5: Har opplevd det selv når jeg har vært syk, men vet ikke om det er en tilfeldighet eller at det har en sammenheng. Men tror at det har med forkjølelsen siden jeg har opplevd det flere ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da velger jeg å tro at det ikke er noe å bekymre seg for og så er jeg bare litt ekstra nøye med rensing en liten stund. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Håper det går fort over for deg...ikke noe artig å være syk:( Så god bedring ihvertfall:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/27/528150.html^muahahahahaha Fornøyelig lesing. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg orker ikke lete/søke gjennom 445 sider her, så jeg vet ikke om det allerede står noe om noe slikt ett sted Men anyways, jeg har nå over lengre tid hatt lyst på en tatovering, jeg vil ha litt størrelse på den, men vet ikke hvor stor, jeg vet heller ikke hvor jeg vil ha, og jeg vet ikke hvordan den skal se ut .... Alt jeg vet er at jeg vil ha noe som vil være pent å se på, kan godt være fascinerende, og ikke se ut som noe jeg bare har satt meg ned og bladdgjennom noen permer hos et studio og bestemt meg for den første og beste... med andre ord, litt original... Jeg er altså gutt (så ingen feminine motiver her altså ), er ganske høy, slank (ikke muskuløs.... enda, satser vi på hehe)... har piercing i leppa (midten) mørkebrunt hår.... (dersom noe av infoen skulle være litt nødvendig når det gjelder valg av tatovering, ).. Det jeg håpte på var at det kanskje var noen litt kreative/kunstneriske, med erfaringer fra tatoveringer, som kanskje kunne komme med forslag/tips osv Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Først burde du nok komme med hva du kunne likt av motiver! Så om du liker musikk, vil du kanksje ha noe noter/musikkopplegg, eller om du er nerd kunne du kanksje likt noe nerdemotiver. Ganske umulig å si noe fascinerende uten å vite hva du liker =] Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg lurer litt på hvordan det ville sett ut med en svart firkant med skrift inni? Altså at du tatoverer en svart firkant og skriften er hudfargen din? EDIT: Eventuelt et symbol. Et symbol vil kanskje være mer tydelig? Endret 27. februar 2008 av haarod Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Du bør vite ovenfor deg selv hva du vil ha, hvor stor den skal være osv. før du spør om tips...det er du selv som vet hva du liker og ikke liker. Du skal ha det på kroppen resten av livet. Det jeg kan gi av tips er å foreks. sjekke ut http://www.tattooartists.org/ og finne ut hvilken stil du liker og kanskje du også får noen ideer selv. Man kan hjelpe til å utvikle idèn din videre, men du bør selv komme med hovedforslaget:) Skulle gjerne kommet med forslag, men du sier ikke noe om hva du liker osv. Foresten...go big:D Endret 27. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) ÅÅh, vanskelig, hehe... Jeg har hatt tankene på alt mulig, utdrag av sangtekst, drager, skorpioner, tribaler, noe som ser lit rocka ut, en stor en på armen, ryggen, leggen.... "Hei. Det er jeg som er Vinglepetter" Jeg tror jeg er litt allsidig i grunn, har litt forskjellige personligheter inni meg Men jeg skal ta en titt på den sida der og se hva jeg finner ut av, har tenkt på dette i over 3 år allerede. Hehe. Edit: ja, akkurat nå har jeg lyst på noe stort (ikke tolk den setninga feil!!!!) Endret 27. februar 2008 av mumsen Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Har alltid hatt lyst til å ta en tatoering. Så i går gjennom vel 140 sider her og fant mye som var kult. None som vet om noen tatoo bilde sider, som man kan få ideer av ? Var inne på bodymod i går og titta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) BMEink Endret 27. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Insider: Den jeg linka til over er bra og den Eplefe linka til er bra=) Mumsen: Kjenner meg igjen i det du sier, er derfor jeg sier "vær sikker", har tatt noen selv som jeg ikke hadde gjort i dag:) Endret 27. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe, kanskje derfor jeg enda ikke har bestemt meg etter 3-4 år. Jeg vil være helt sikker. En tanke som jeg ikke får bort er ett utdrag fra en sangtekst, fra en av mine favorittsanger, enten trigger eller metaphor fra in flames. Noen forslag om hva mer som kan gjøres med noe slikt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Lag et tema ut av det med teksten inni foreks. Ta med noen ting som er kjent for å være In Flames i den...osv.=) En sikkelig tattovør hjelper deg med å få idèene dine ned på et ark. Sitter selv å venter på at hun som driver på med meg skal komme med sitt forslag...altså jeg sa det jeg hadde i huet og hun kommer med en idè på åssen det kan gjøres...det blir en morsom greie mellom deg og tattovøren. Det er en måte du kan gjøre det på. Endret 27. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Se innlegget mitt over. Kanskje litt sært, men i hodet mitt ser jeg for meg at det kunne vært kult. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hvor ville du plassert noe slikt? Og til hvilken størelse? Teksten som jeg vurderer er From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Eventuelt bare første linja Sitter selv å venter på at hun som driver på med meg skal komme med sitt forslag...altså jeg sa det jeg hadde i huet og hun kommer med en idè på åssen det kan gjøres...det blir en morsom greie mellom deg og tattovøren. Det er en måte du kan gjøre det på. Det bringer meg til ett annet spørsmål, heh... Jeg lar ikke hvermansen røre meg med noen nåler som skal merke meg for livet. Er det noen virkelig dyktige tatovører som kan anbefales på vestlandet (helst bergen) eller rundt oslo området? Endret 27. februar 2008 av mumsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Leading Light,Letsbuzz,Kunst med puls, Lucky7 Tattoos, Invictus( Jimmy Duvall )....er flere, men det er de jeg kom på nå, de 2 førstnevnte er i Bergen. Endret 27. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hvor ville du plassert noe slikt? Og til hvilken størelse?Teksten som jeg vurderer er From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Eventuelt bare første linja Var den til meg? Jeg har vurdert både bak på leggen og et stykke opp på underarmen. Størrelse er jeg mer usikker på, men kanskje noe som 8cm*6cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå