Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var med mamma på akupunktur i dag. Så kommer det ei dame bort til meg og spør om jeg har flere piercinger. Jeg var ærlig og sa ja, at jeg har en til i navelen. Og da begynte hun å bable om at all enerigen i kroppen kom til å forsvinne ut av hullet osv. At jeg kom til å bli utbrent, men siden jeg er ung merker jeg det ikke enda. Og hvis jeg var kunde der hadde de visst bare tatt ut smykket uten å engang spørre.

Wtf!? Det der høres bare absurd ut i mine ører. Og ikke minst utrolig unødvendig. De får nå tro akkurat hva de vil, men å være til de grader påstålig?

 

Tror mamma skiftet mening om dem etter det besøket.

Lenke til kommentar

Spørs åssen man kombinerer det, sånn bare en blomst som det der er jeg enig med deg i......men foreks. noen roser med den gode gamle hodeskallen i blir litt annet syns jeg.

Selv om jeg skal ta en rose for å minne en kompis.....men jeg må få funka den opp litt, vil ikke ha noe vanlig rose ihvertfall.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg har i flere år tenkt på en konkret tatovering. Motivet skal være alá dette

williams5.jpg

 

Altså et utsnitt fra en sang, notelinjer med noter, og muligens noe tekst under. Den skal nok være mindre enn den viste, og litt mer artistisk, kanskje bølgete f.eks.

 

Spørsmålet mitt er, hvor plasserer man en slik? Jeg vil helst ha den rett vei(vannrett), og kunne se den selv. Samtidig vil jeg at den skal kunne skjules ved nødvendighet.

Nakke eller korsrygg tror jeg derfor ikke er aktuelt. nedover underarmen hadde vært tøft, men da kan den ikke skjules.

Så hvor kan den passe? Bryst eller legg, "rundt" overarmen? Hvor ville dere med erfaring plassert en slik? Om det er noen tatovører her hadde det vært knall å få svar fra dere.

 

Edit: en design alá dette

post-68079-1204111719_thumb.jpg

kan og være aktuelt.

 

Så om noen har gode forslag til utforming/design, så lenge notene kommer tydelig frem, tas det og mot med takk. :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...