theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har du en i halsgropa P.T ?? Syns jeg så det på et bilde. Det stemmer. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan var den å ta egentlig? Jeg ser for meg at den er smertefull i forhold til eks leppa? Jeg så et bilde av ei som hadde mange på ryggen/nakken. Formet som ei stjerne eller noe. Litt stilig.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan var den å ta egentlig? Jeg ser for meg at den er smertefull i forhold til eks leppa? Jeg så et bilde av ei som hadde mange på ryggen/nakken. Formet som ei stjerne eller noe. Litt stilig.. Sikkert microdermals hun hadde der. Den var faktisk en av de minst vonde piercingen jeg har tatt. Og jeg har hatt sånn.. mellom 25-30 stykker. Eneste kjipt med de er at de ofte gror ut. Men jeg har 3 surfacer som sitter i enda, så håper jeg er heldig med den også. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tar de disse på vanlig piercingstudio? Hvor fort gror de ut da ? ei uke eller et år liksom? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jepp. Vel, det varierer veldig. Noen kan ha en piercing leeenge før den plutselig bestemmer seg for å gro ut. Men det tar litt tid å "oppdage" det. Når man merker at huden blir tynnere er det bare å ta ut hele dritten, med mindre man vil sitte igjen med et kjipt arr. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kult Hvor mye koster det? Jeg har blitt sykt pingle de siste årene. Før var det null problem å ta piercing, stakk jo i nippelsene selv og var gal. Lurer på å ta to i navlen til sommeren *manne meg opp*. Hvilken nålstr. må jeg ha, om jeg skal få i vanlig ring ?? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kult Hvor mye koster det? Jeg har blitt sykt pingle de siste årene. Før var det null problem å ta piercing, stakk jo i nippelsene selv og var gal. Lurer på å ta to i navlen til sommeren *manne meg opp*. Hvilken nålstr. må jeg ha, om jeg skal få i vanlig ring ?? Selv? Smart. Madison koster mellom 500-800,- Varierer fra studio. Vil du ha sånn tøff bling som meg koster det litt ekstra. Men det ser megapent ut. 1,6 mm er de fleste navlesmykker på. Og tro meg - jeg er pingle selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg nekter å tro at du er pingle med den nakken du har Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg klynket som en liten valp. Grusomt vondt. Men jeg burde legge ut et nytt bilde av den snart! Gror pent, ser kjempefint ut! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så lenge det er sterilit og du vet hvor du skal stikke er det jo null problem Vurderte en periode å bli 'piercer', men la fra meg tanken. Men jeg vil ikke anbefale andre å ta selv.hehe. Jeg klynket som en liten valp. Grusomt vondt. Men jeg burde legge ut et nytt bilde av den snart! Gror pent, ser kjempefint ut! hvilken piercing var det ? *føler at meg må følge med mer i denne tråden*. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Lulz, småttis ører =D Pass deg, eller så skal jeg strekke ut høla dine skikkelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Så lenge det er sterilit og du vet hvor du skal stikke er det jo null problem Jeg orker ikke ta denne diskusjonen atter en gang. Ingen piercing det er snakk om. Scarification. Kan se bildene her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10271705 Pass deg, eller så skal jeg strekke ut høla dine skikkelig. 10hi. I double dare ya. Endret 26. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ah. shit. Det så faktisk lite godt ut Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) fant denne: http://www.theforceintheflesh.com/topten/index.php vet ikke om det er vist før starwars:) Endret 26. februar 2008 av eimo99 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Josh Woods som har laget den på 10ende har noen geniale zombie-tattooveringer. Meget artig stil:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jæævlig råe implants. oO Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ser innmari kult ut ja, men jeg kan aldri forestille meg at det er delig å pjuskekose med armen hans mens man sitter i sofakroken og ser en romantisk film Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ser innmari kult ut ja, men jeg kan aldri forestille meg at det er delig å pjuskekose med armen hans mens man sitter i sofakroken og ser en romantisk film Jeg kan, men stryk romantisk film og kjør på med en grøsser eller thriller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå