theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Auauauau! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ååååh, svarte. oO Forresten, Aids. Jeg vurderer å ta meg fri for å se deg henge. Er det SusCon du skal henge med, og er det et større arrangement (LES: Må jeg søke pressekort, eller skal jeg bare dra med meg kameraet). Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det er med wings of desire, slik jeg forstod det. Du må bare henge deg på, gjester er velkommen. Koster ingenting for å være der, med mindre du skal ha mat - som da koster 60,- Tomat-Ulf ville ikke være med. =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Okai. Skal se om jeg får råd og tid til å reise oppover. Hadde vært fett å få noen bilder fra din og andres henging. (Og ja, da sender jeg bildene til Shannon og forteller littegranne ) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Et bilde sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 I lol'd! :!: Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Damn. Edit: Så fantastisk genialt! Det første har vært postet i tråden før en gang om jeg husker riktig. Uansett er det ganske morsomt å se på bilder av slike folk akkurat som med den gullfisktypen som var før i tråden, men jeg kan ikke akkurat si det frister å gjøre noe lignende selv. Da holder jeg meg til tatovering og piercing. Skjønt jeg har lekt litt med tanken på litt skjæring med skallpell og brennmerking før eller siden. Tiden får vise. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror ikke det har vært postet bilder av Zygzag før, for i følge modblog er han ikke typen som liker å ha bilder av seg selv rundtom på nettet.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Zygzag uten plugs: ^^ http://bp3.blogger.com/__m14QtuWwjI/RxUmib...-h/zygzag-2.jpg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Da snakker vi Han hadde noen hull ja:) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Argh, jeg greier ikke bestemme meg for hvordan custom-pluggene mine skal se ut. >=( http://www.paulsplugs.com/index.html Kom gjerne med idéer og forslag. De skal være 20mm. Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Om jeg skulle hatt selv, hadde det nok blitt noe i stilen av den oppe til høyre med svart kant eller den på høykant i midten med rød kant og tigermønster. Ellers er det vanskelig å si hva som vil kle deg, og du vil trives med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Definitivt dråpeformet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Yes big ones! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Liker de dråpeforma der noe sykt, men liker de her meget godt http://onetribe.nu/item/66...med noen fete tre-ringer igjennom. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kom gjerne med idéer og forslag. De skal være 20mm. Lulz, småttis ører =D Sorte utenpå, hvitt inni sirklene. Uansett så stemmer jeg for flared. o-ringer er bajs. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror ikke det har vært postet bilder av Zygzag før, for i følge modblog er han ikke typen som liker å ha bilder av seg selv rundtom på nettet.. Var de samme bildene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Glint har heite ører, men Penis_Trygve har heitere. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Glint har heite ører, men Penis_Trygve har heitere. Dessuten fikk du ta i mine. Glint er bare prippen. =D Tror jeg går for en sånn 23.mars: Endret 25. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Har du en i halsgropa P.T ?? Syns jeg så det på et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå