MaSo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har sjekket det opp en par plasser på nettet, samt hørt med han som tattooverte meg om at det betyde: Doing the impossible så jeg velger å tro på det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva betyr det, MaSo? Doing the impossible Har sjekket det opp en par plasser på nettet, samt hørt med han som tattooverte meg om at det betyde: Doing the impossibleså jeg velger å tro på det Var tatovøren kinesisk ? Anyhow, mange som laster ned chinese font til word og skriver inn det de vil.. Blir skjelden rett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeez, la det ligge nå. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan jo bare sjekke ut china.about.com eller noe da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Damn. Edit: Så fantastisk genialt! Endret 25. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nice kinnpiercinger. Lurer på hvordan det er å strekke kinnene, og om han har brukt tapers eller skalpellert. Den siste der VAR bare genial. xD Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Må da være et helvete å spise med sånne kinn? Ooh.. Eide side 442.. Endret 25. februar 2008 av PerO0o. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Zygzag tar dem ut ganske ofte, om man skal tro ModBlog. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jess. Tror ikke det er så behagelig å sove med alt det der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Han har dem vel faktisk mer ute enn inne, fordi det blokkerte utsynet hans og var vanskelig og snakke? Lenke til kommentar
truba Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 damn. hehe:P det der var vel litt i overkant? men kara, jeg lurer på noe:P har tatt piercing i tunga her nå. åsså er den fremdeles ganske hoven, men hvor lang er det "normalt" at stanga er når hevelsen har gått ned? skal bestille noen smykker fra nett, og da hadde det vært litt digg om de faktsik passet selv om det er kulene jeg er ute etter;) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 4-6 uker er normal grotid for en tungepiercing hvis jeg ikke er helt på tur. Lenke til kommentar
truba Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 4-6 uker er normal grotid for en tungepiercing hvis jeg ikke er helt på tur. jess:) men hvor lang bruker stanga å være:P nå har jeg jo ett monster i kjeften:P men vil bestille nå, siden det er lang leveringstid;) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 4-6 uker er normal grotid for en tungepiercing hvis jeg ikke er helt på tur. jess:) men hvor lang bruker stanga å være:P nå har jeg jo ett monster i kjeften:P men vil bestille nå, siden det er lang leveringstid;) Man begynner med et "gigantisk" smykke, og så bytter man etter 5-6 uker til et kortere. Har ikke du fått denne informasjonen av pierceren din, forresten? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Rundt 16mm er vanlig på smykker, dem er litt lengre enn det trengs, så jeg ville gått for ca 14mm. Men folk har jo forskjellig tunge da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Han har dem vel faktisk mer ute enn inne, fordi det blokkerte utsynet hans og var vanskelig og snakke? Hepp. Men shit - tenk å kysse han. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Han har dem vel faktisk mer ute enn inne, fordi det blokkerte utsynet hans og var vanskelig og snakke? Hepp. Men shit - tenk å kysse han. =D Med eller uten smykker? Uten så kan du jo stikke tungen ut av kinnet hans mens dere tungekysser =D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vet ikke hva jeg foretrekker, gitt. Men over til noe annet. http://www.bodyartforms.com De har mye forskjellig i de fleste størrelser. Til og med jeg fant smykker i min size der. Gleder meg til lønning nå. Hurra! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hadde mye bra på den siden der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Med smykker må jo.. Være litt merkelig.. Vel. Uten og, men du skjønner hva jeg mener. xD Flotte smykker. Mmmh, må bestille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå