Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

lite spm. om flere hull i ørene vs. strekking.

Hvis jeg tar tre hull i ørene etter hverandre slik som øret til venstre her. Kan jeg senere strekke det nederste hullet til ca 10-12 mm uten å måtte ta ut de to øverste som på øret til høyre?

Eller burde jeg strekke det nederste hullet først, og så få de to hullene ovenfor?

: p

post-130006-1203887021_thumb.jpg

Endret av pwned
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg vil tro det skulle gå greit. Jeg har 3 hull selv, og har begynt dog å strekke det øverste hullet. Foreløpig har jeg kommet til kun 4mm da, men det ser ikke ut som det vil berøre de andre hullene på ganske lang tid. Dog, jeg tror det kommer også litt an på fra øre til øre..

 

- sLins

Lenke til kommentar

Of course, reaksjoner er helt normalt å få når man legger opp tatoveringer, og jeg regner med at en av grunnene til at man legger ut en tatovering er for å få litt reaksjoner også, både positivt og negativt. Det jeg bare prøver å si er at jeg ikke helt skjønner folk som henger seg voldsomt opp i andres tatoveringer og kaller dem stygge og teite og lignende (jeg sier ikke at det har skjedd her nå, altså, jeg er bare så lei av å lese det hver gang jeg sjekker ut andres tatoveringer rundt omkring). Smak og behag. Alle liker forskjellige ting.

 

Jeg personlig er for eksempel ikke noen fan av slike kinategn-tatoveringer, men skjønner godt at andre liker dem. Jeg skal tatovere et Liverpool-motiv, det er sikkert mange som rister på hodet over at jeg vil permanent brenne inn noe så usselt som fotball på kroppen min. :p

Lenke til kommentar
Hva betyr det, MaSo?

 

Doing the impossible

Sikker på at det ikke betyr pølse er digg..? :roll:

 

Tåpelig og unødvendig innlegg. Man kan selvfølgelig mene hva man vil om andres tatoveringer, men det er ingen grunn til å himmle med øynene. At kinategn har fått et dårlig rykte på seg i denne tråden er jo klart, men det er ingen grunn til å være oppgitt og himmle med øynene. Noen liker det motivet, andre liker et annet motiv.

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig skeptisk til slike tegn. Så en dokumentar om slike en gang for litt siden (husker ikke helt hvor) om hvordan mange som tattoverer inn "kjærlighet" eller noe egentlig har skrevet nettopp pølse er digg eller andre ting i stedet for det de tror det står. Men om hans betyr det den skal eller ikke skal jeg ikke begi meg ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...