Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, husker at jeg syntes de var store ^^,

 

Men nå synes jeg de begynner å bli litt vel drøye.

 

Ikke noe særlig mot de som skulle være verdens største som ble postet for en liten stund siden. Var vel Bear han ble kalt. Øreflippene hans gikk jo langt ned på skuldrene.

 

Synes det er kult med strekking selv, men jeg er noe mindre ekstrem av meg. Har satt meg 20 mm som mål.

Lenke til kommentar
Var ikke planen at du skulle kjøpe noen dyre smykker til den størrelsen du hadde satt deg så du ville bruke dem og ikke gå lenger?

Det var planen. Men jeg fikk de smykkene nå, og jeg betalte vennepris - så sparte en god dæsj penger. Frister å skjære enda litt.

 

Christiane skulle plugge opp noen smykker til meg på en messe i april, så jeg får tenke frem til da.

Lenke til kommentar
Jeg skal i den nærmeste fremtid tatovere den høre underarmen og/eller venstresiden på brystet (over hjertet)

 

På underarmen har jeg mest planer om å ha teksten "You'll Never Walk Alone" eller noen kinesiske tegn. Hvordan tror dere som har peiling dette kan bli?

Du skal selvfølgelig ha YNWA eller noe annet Liverpool-relatert. :)

 

Har selv tenkt å tatovere meg i nær fremtid, har hatt det i tankene i sikkert et år, men har for så vidt utsatt det både fordi jeg ikke har fått somlet meg til det, men også fordi jeg vil være sikker på at jeg virkelig vil det først. Noe jeg er. Noen tatovører som anbefales spesielt i Stavanger/Sandnes-området?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du skal ikke skrive YNWA i kinesiske tegn i hvert fall.

 

Jeg har en sweet LFC/Tarantino-tatovering på skissestadiet, men den holder jeg fint kjeft om før den sitter i huden.

 

Angående tatovør så vet jeg Leading Light er ok. De er kanskje til og med bra, men jeg hadde aldri tatovert meg der. Hvorfor, spør du sikkert. Fordi hvis jeg først skal ha en relativt stor, permanent sak på kroppen så skal den være helt perfekt.

Lenke til kommentar

Haha, nei. :p

 

Leading Light har jeg hørt bra saker om, og har også ei venninne og en kamerat som har tatovert seg der, med gode resultat. Men jeg vetta faen jeg, er ikke inne i miljøet så jeg vet ikke hvem folk ser på som de beste å gå til. Jeg vil bare at det skal se så bra ut som mulig, og ikke minst møte helsekravene, men det gjør vel alle de store studioene nå hvert fall.

 

Har tenkt å ta en del forskjellige tatoveringer over lengre tid, men det blir en Liverpool-tatovering som blir det første, garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...