Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pass også på at det er helt tørt før du tar på Helosan osv. Så det ikke samler seg fuktighet i skorpene. Og når du tørker tattisen så klapp den de første dagene. Ikke ta på krem med en gang la den luft-tørke litt også så du er sikker på at det ikke er noe fuktighet i skorpa.Litt dårlig forklart kanskje.

Sikkert litt hyper nøye:)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
PENIS TRYGVE, lille flyfilla mi, du linket til noen intarweb-boutiqz som solgte jäklig kule tre/horn/ben/stein tunneller, plugs og så videre. Er i gang med å utvide til 20mm nu, og trenger da noen nye, fine smykker. Gi meg linkz!

Bæibi, www.paulsplugs.com er god. :)

 

 

Søt septum, Ida. Men hva sa mamma? :p

Jo, som jeg sa i sta (-__-) så ble hun med meg til Personal Art. Men hun hadde visst ikke lyst til å se på da. Koselig at hun ble med hvertfall.

 

Sandra (damen som tok den på meg) er veldig koselig/heit da, hjelper mye det også^^.

Lenke til kommentar
ikke bruk vaselin, bruk 98% aloe vera, eller Helosan.

jeg har bare på plasten i 2 dager og vasker den med grønnsåpe i 1 uke eller 2.

 

Jeg fikk beskjed om å IKKE bruke aloe vera produkter før såret var grodd helt. Dette pga at aloe vera trekker ut farge. Bruk Helosan og smør på mange ganger om dagen. Et tynt lag. Jeg tok at plasten samme dagen og vasket med intim såpe over det. Man skal ikke vaske for mye heller, ikke gni, men la det renne over. Skorpen kommer natrulig når såret gror.

Lenke til kommentar

Jeg skal i den nærmeste fremtid tatovere den høre underarmen og/eller venstresiden på brystet (over hjertet)

 

På underarmen har jeg mest planer om å ha teksten "You'll Never Walk Alone" eller noen kinesiske tegn. Hvordan tror dere som har peiling dette kan bli?

 

Og om det er noen her som har litt peiling, som kanskje er tatovør av yrke, må jeg regne med at det blir mye dyrere når jeg tatoverer noe som ikke er i katalogene på studioet?

 

Gidder ikke ha en slik randomtattoo som hundrevis av andre i landet har. (tribal ol.)

Lenke til kommentar
Jeg skal i den nærmeste fremtid tatovere den høre underarmen og/eller venstresiden på brystet (over hjertet)

 

På underarmen har jeg mest planer om å ha teksten "You'll Never Walk Alone" eller noen kinesiske tegn. Hvordan tror dere som har peiling dette kan bli?

 

Og om det er noen her som har litt peiling, som kanskje er tatovør av yrke, må jeg regne med at det blir mye dyrere når jeg tatoverer noe som ikke er i katalogene på studioet?

Gidder ikke ha en slik randomtattoo som hundrevis av andre i landet har. (tribal ol.)

 

*vente på respons på denne her*

Lenke til kommentar

Brystvortepiercinger er homofilt.

 

Men, spøk til alvor. Jeg har begynt å lure litt på å ta ut centerpiercingen i leppen og gå til anskaffelse av medusa. Saken er den, at jeg har litt lyst på medusa med ring, men tviler kraftig på at jeg finner noen som er villig til å pierce dette.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg skal i den nærmeste fremtid tatovere den høre underarmen og/eller venstresiden på brystet (over hjertet)

 

På underarmen har jeg mest planer om å ha teksten "You'll Never Walk Alone" eller noen kinesiske tegn. Hvordan tror dere som har peiling dette kan bli?

 

Og om det er noen her som har litt peiling, som kanskje er tatovør av yrke, må jeg regne med at det blir mye dyrere når jeg tatoverer noe som ikke er i katalogene på studioet?

Gidder ikke ha en slik randomtattoo som hundrevis av andre i landet har. (tribal ol.)

 

*vente på respons på denne her*

 

Da er vi to.

Lenke til kommentar
Jeg skal i den nærmeste fremtid tatovere den høre underarmen og/eller venstresiden på brystet (over hjertet)

 

På underarmen har jeg mest planer om å ha teksten "You'll Never Walk Alone" eller noen kinesiske tegn. Hvordan tror dere som har peiling dette kan bli?

 

Og om det er noen her som har litt peiling, som kanskje er tatovør av yrke, må jeg regne med at det blir mye dyrere når jeg tatoverer noe som ikke er i katalogene på studioet?

 

Gidder ikke ha en slik randomtattoo som hundrevis av andre i landet har. (tribal ol.)

Sarkasme og ironi fungerer aldri over internett, men jeg trooor dette er et tilfelle av det.

Lenke til kommentar

Da var ørene mine skåret til 32 mm. Jeg fikk glassplugger av hun ene søte resepsjonisten som jobber på PP fordi jeg er der så ofte. Hihi. Men.. nå vil jeg har enda større. Hirr.

 

Var en fyr der som spurte om han kunne se på når hun skalpelerte de. Og når jeg var ferdig fikk jeg se på når han fikk fjernet stingene sine etter en tungesplitt. Så jævlig vondt ut.

 

I måned til suspension idag! Tror kanskje jeg har bestemt meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...