Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Septum. Tok den i dag! Ikke spesielt behagelig, men heldigvis er det kortvarig smerte. Tårene randt enten jeg ville eller ikke, og jeg fikk et lite hosteanfall (Oo). Dårlige bilde, men får dere et likevel. Endret 22. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 En skal se mye før øra detter av. http://itavisen.no/sak/511384/Her_er_digital-tatoveringen/ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den neseringen var litt vel dominerende imho. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Septum. Tok den i dag! Ikke spesielt behagelig, men heldigvis er det kortvarig smerte. Tårene randt enten jeg ville eller ikke, og jeg fikk et lite hosteanfall (Oo). Dårlige bilde, men får dere et likevel. Nooes, why oh why? Her lurte du i evigheter på om du skulle ta leppa eller ikke, så bestemmer du deg plutselig for å ta septum? Synes du er penere uten Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Septum. Tok den i dag! Ikke spesielt behagelig, men heldigvis er det kortvarig smerte. Tårene randt enten jeg ville eller ikke, og jeg fikk et lite hosteanfall (Oo). Dårlige bilde, men får dere et likevel. Får litt sånn okse assosiasjoner, men nok om det.. Cred for fett kamera, åssen nikon? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er nok D40^^. Og på det ene bildet er jo linsa døtta omtrent opp i ansiktet for å få mer med av smykket osv. Det jeg liker er at hvis jeg tar den ut en eller annen gang, så er det ingen som glor inn i nesa mi uansett. Også syns jeg selvfølgelig at den er søt, så jeg gidder ikke tenke på hva andre syns er pent eller ikke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er sikkert sær, men uansett den var pen:) Jenter og piercinger hører sammen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hurra for plugg! 5mm atm. Blir nok utvidet til 8-9mm til slutt! Gikk du rett på 5mm? Neinei, startet med å ta et hull på 2mm. Da det var ferdig å gro presset jeg bare inn 1mm større plugg hver 2-3uke! Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er nok D40^^. Og på det ene bildet er jo linsa døtta omtrent opp i ansiktet for å få mer med av smykket osv. Det jeg liker er at hvis jeg tar den ut en eller annen gang, så er det ingen som glor inn i nesa mi uansett. Også syns jeg selvfølgelig at den er søt, så jeg gidder ikke tenke på hva andre syns er pent eller ikke. D40 er digg da! Men vurdert en annen farge på smykket? Sprite det litt mer opp med blå f.eks? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ja, det er finfint det^^. Men er ikke så flink med det enda. Og joda, jeg har tenkt til å bestille meg en del spennende smykker. Det var planen fra starten av. Men lar det være i fred til jeg trygt kan bytte Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ja, det er finfint det^^. Men er ikke så flink med det enda. Og joda, jeg har tenkt til å bestille meg en del spennende smykker. Det var planen fra starten av. Men lar det være i fred til jeg trygt kan bytte Øvelse gjør mester Lang grotid er det på det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 6-8 uker forhåpentligvis ^^. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Septum. Fy. Faen. Priceless. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 6-8 uker forhåpentligvis ^^. Kunne ha hvert værre^^ Mye betalte du for det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Septum. Fy. Faen. Priceless. Søtt av deg. Jeg betalte 600 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Som jeg sa tidligere. Virkelig pen, Ida. Syns den passa deg kjempegodt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Søtt av deg. Alltid Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Som jeg sa tidligere.Virkelig pen, Ida. Syns den passa deg kjempegodt Jo takk^^. Fikk et litt stort smykke nå da. Men hun sa at det var best i starten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ah, syns det var passe størrelse jeg, men det er vel meg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 men det er vel meg. Mye mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå