MSg Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mange som tror huden ikke holder, men kroker som er plassert riktig kan holde utrolig mye. Jeg hadde aldri gjort dette selv.. Da nøyer jeg meg med en stang i øret :b Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Takker for svar. Glad ikke alle biter hodet av meg:P Da var surface piercing noe litt annet enn jeg trodde.Tenkte du kanskje på dermal anchors eller noe lignende? :] Det gjorde jeg nok ja. Trodde en stund at slikt jeg tenkte på ikke fantes overhodet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det gjorde jeg nok ja. Trodde en stund at slikt jeg tenkte på ikke fantes overhodet Hehe. Hvor har du tenkt å plassere dem? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da ble jeg usikker på metoden, hehe. Er foreløpig bare en ide, skal sjekke rundt mer, men tanken var rett over tissefanten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da ble jeg usikker på metoden, hehe. Er foreløpig bare en ide, skal sjekke rundt mer, men tanken var rett over tissefanten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ser morsomt ut. Får la tanken godgjøre seg litt. Litt igjen å bestemme seg for. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg syns Penis Trygve bør ta den helt ut og gjennomføre en strappado-suspension. http://en.wikipedia.org/wiki/Strappado ????? litt vell brutal vell ? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hurra for plugg! 5mm atm. Blir nok utvidet til 8-9mm til slutt! Gikk du rett på 5mm? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen med erfaringer på billige smykker man får kjøpt på ebay? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, for det er jo ikke mer enn én selger der. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Det kommer jo klart ann på hvem man kjøper av, og hva man kjøper. Men vil nok tro at kvaliteten på mye der er vell så god som mye man får kjøpt i butikker o.l. andre steder. Klart, det er vel som med mye annet der og; noe er bra, annet ikke. Endret 21. februar 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, for det er jo ikke mer enn én selger der. Helt klart... Men tør vedde på at det meste som selgser er ''made in thailand'' Det jeg lurer på er om ''made in thailand'' er noe som er brukanes.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg syns Penis Trygve bør ta den helt ut og gjennomføre en strappado-suspension. Du har skitne fantasier. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg har lyst å enten tatovere eller pierce overarmen. Bildet viser Piercing-ideen min i tenkt utgave. Barbells tett i tett nedover på linje. Hva synes folket? Gjennomførbart? Endret 22. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tviler på at de der vil sitte så lenge. Dessuten kommer de til å ha problemer med å gro dersom alle blir satt samtidig. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sitte så lenge som i....Falle av etter inflamatorisk skjærsild? Eller jeg som river dem alle av i frustrasjon eller ved et uhell? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Som i at de sannsynligvis kommer til å gro ut. Kroppen støter de fra seg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Ooooh.... Et poeng hvis det stemmer. Hva sier overdommer psilocybe? Endret 22. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Intet håp for sånne. Sjekk ut surface piercing på bmezine (risks, bilder, etc), så ser du hva problemet er. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Skjønner... "I don't recommend those. They are such a ***** to heal." "I don't suggest those either, they have a high rejection rate, and rejection scars are so ugly." Case closed. http://wiki.bmezine.com/index.php/Surface_Piercing_Rejection Endret 22. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå