MSg Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Og da er det like greit å betale litt mer. Men meg om det. Enig med deg der. Blir som med alt annet; det er dyrt å kjøpe billig. Skal jeg først gjøre noe slikt gjør jeg det hos noen jeg vet har greie på hva de gjør. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Mens jeg er her, så kan jeg vel hørre hva folket syns om disse piercingene? Er lei av den gammle nå. Og om noen lurer så skal den i "flippen" . Eller kansje jeg burde gå for disse istedenfor? Selv likte jeg de hvite best, men er litt usikker ^^. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 De hvite var rå, de sorte ikke like rå. Jeg hadde valgt de hvite. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Enig med deg der. Blir som med alt annet; det er dyrt å kjøpe billig. Skal jeg først gjøre noe slikt gjør jeg det hos noen jeg vet har greie på hva de gjør. Derfor vi går til Christiane, eller hur? Jeg skal skjære i ørene mine neste uke. Hurra. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Derfor vi går til Christiane, eller hur? Jeg skal skjære i ørene mine neste uke. Hurra. Seff ^^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Hurra for plugg! 5mm atm. Blir nok utvidet til 8-9mm til slutt! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Spennende å se om du klarer å stoppe Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Spennende å se om du klarer å stoppe Ja veit, det var det også vett^^ Jeg synes ikke det blir så fett når man ser at øreflippen mister sin naturlige form, så jeg tror ikke det skal være noe problem! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Stilig var det uansett! Gratulerer så mye ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Spennende å se om du klarer å stoppe Ja, for det er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Spennende å se om du klarer å stoppe Ja, for det er lettere sagt enn gjort. Du vet det vel godt du <3 Knis. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Oh.. My.. God. Jeg skal prøve suspension 23. mars. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Har ikke du prøvd det før en gang? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Har ikke du prøvd det før en gang? Pulling var det. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Ah, stemmer. Forskjellen er? Nå skal du faktisk henges opp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Ah, stemmer. Forskjellen er? Nå skal du faktisk henges opp? Jepp. Pulling bare drar man. Suspension blir man hengt opp. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Spenstig. Får håpe huden holder! ^^ Kan du sende meg en sms med nummerert dit Christiane jobber? (husker ikke hva det heter) Må ringe og høre om litt forskjellig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Spenstig. Får håpe huden holder! ^^ Kan du sende meg en sms med nummerert dit Christiane jobber? (husker ikke hva det heter) Må ringe og høre om litt forskjellig. Done. Mange som tror huden ikke holder, men kroker som er plassert riktig kan holde utrolig mye. Lenke til kommentar
slins Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 ugh.. jeg blir kvalm bare ved tanken.. du er rå' ida - sLins Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg syns Penis Trygve bør ta den helt ut og gjennomføre en strappado-suspension. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå