Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I huden så klart.. Har du gjort litt research i det hele tatt ?
Hvor mange gjør egentlig det? Hvor mange leser alt om piercinger før de går og skaffer seg en? Det er som oftest folk med en ekstrem interesse som skaffer seg infoen først. Jeg mener, helt seriøst. Det er lov å møte folk som faktisk spør før de gjør det slikt med litt vennlighet. Man får det meste man trenger av info av pierceren sin når man tar den, men når han faktisk spør, skal vi da bare bite ham av, fordi "dette burde du vite, og jeg gidder IKKE å fortelle deg det.." eller skal vi kanskje linke ham til Wiki@BME hvor han kan lese litt?
Lenke til kommentar
Hvorfor må man være det? Det er bare en måte å uttrykke seg på:)

Og jeg tror personlig det bare kommer til å komme "verre" måter å uttrykke seg selv på siden "vanlig" tattovering og piercing begynner å bli litt vanlig.

Og jeg må bare si det, smerten er en del av det...det er der kicket kommer inn for min sin del.

Ja men hvorfor våkner man en morgen å finner ut at man skal kutte ut 250g kjøtt for å skille seg ut?. Hvorfor er det "nødvendig" med så drastiske tiltak når resultatet(i min mening) ikke blir spesielt fantastisk.

 

Men der svarte jeg vel mitt eget spørsmål, hun syntes vel at det ble pent/flott. :hmm:

Lenke til kommentar

Der sa du det:) Hun liker det og det er det viktigste..så klart alle har meninger på om det er pent,nødvendig osv. Men det viktigste er at hun liker det:)

Jeg kan bare prate for min sin del, men jeg ser på tattoveringer, branding osv. som en form for å uttrykke meninger, følelser, ting som man har opplevd osv.

( og jeg sier igjen til meg selv, noen ting høres flott ut i huet..men når jeg skriver det ned...ja )

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Ikke bestemt meg for fra mage til navle eller fra navle og nedover mot skritt. Forslag? Pynten vil kanskje stå litt mer ut om man velger siste alterativet siden pynten henger nedover?

 

Forslag\innvendinger?

 

Ikke det nei..

 

Jeg stemmer for fra mage og mot navlen tror jeg. Tror det blir penest. Da blir den hengende finest. Vekten kommer nederst, så den vipper ikke fremover når man står.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Ikke bestemt meg for fra mage til navle eller fra navle og nedover mot skritt. Forslag? Pynten vil kanskje stå litt mer ut om man velger siste alterativet siden pynten henger nedover?

 

Forslag\innvendinger?

 

Ikke det nei..

 

Jeg stemmer for fra mage og mot navlen tror jeg. Tror det blir penest. Da blir den hengende finest. Vekten kommer nederst, så den vipper ikke fremover når man står.

 

Bare du får rota deg til å hørt om pris nå så.. :p

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med å ta i tragus på frisørsalong? Alle de jeg kjenner har gjort det. Men jeg er litt skeptisk..

Jeg tok "Tragus" på en frisørsalong, min grodde skjevt. Uansett, enten den gror skjevt eller ikke så er det nok best å gå til en "piercingshappe". Les i førsteposten, der står de nogen gode grunner hvorfor man IKKE tar piercing hos frisører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...