3.14 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Resultatet av tirsdagen. Tegna du den selv eller var det noen andre som gjorde det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Stakan: Surfacepiercinger er "festet" på samme måte som en vanlig piercing, det er smykket som er annerledes, og laget slik at det skal legge minst mulig trykk på hud og vev slik at det ikke gror ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I huden så klart.. Har du gjort litt research i det hele tatt ?Hvor mange gjør egentlig det? Hvor mange leser alt om piercinger før de går og skaffer seg en? Det er som oftest folk med en ekstrem interesse som skaffer seg infoen først. Jeg mener, helt seriøst. Det er lov å møte folk som faktisk spør før de gjør det slikt med litt vennlighet. Man får det meste man trenger av info av pierceren sin når man tar den, men når han faktisk spør, skal vi da bare bite ham av, fordi "dette burde du vite, og jeg gidder IKKE å fortelle deg det.." eller skal vi kanskje linke ham til Wiki@BME hvor han kan lese litt? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvordan festes surface piercinger. Tenker å kanskje få meg noen. I huden så klart.. Har du gjort litt research i det hele tatt ? Jafyfaenherregud. Denne tråden er da kun for connoisseurs. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvordan festes surface piercinger. Tenker å kanskje få meg noen. I huden så klart.. Har du gjort litt research i det hele tatt ? Jafyfaenherregud. Denne tråden er da kun for connoisseurs. Godt du er enig Glint. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hvordan festes surface piercinger. Tenker å kanskje få meg noen. Endret 20. februar 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Takker for svar. Glad ikke alle biter hodet av meg:P Da var surface piercing noe litt annet enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Må jo være greit å skaffe seg kunnskap herfra akkurat som andre steder . Alt har jo en begynnelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Takker for svar. Glad ikke alle biter hodet av meg:P Da var surface piercing noe litt annet enn jeg trodde.Tenkte du kanskje på dermal anchors eller noe lignende? :] Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor må man være det? Det er bare en måte å uttrykke seg påOg jeg tror personlig det bare kommer til å komme "verre" måter å uttrykke seg selv på siden "vanlig" tattovering og piercing begynner å bli litt vanlig. Og jeg må bare si det, smerten er en del av det...det er der kicket kommer inn for min sin del. Ja men hvorfor våkner man en morgen å finner ut at man skal kutte ut 250g kjøtt for å skille seg ut?. Hvorfor er det "nødvendig" med så drastiske tiltak når resultatet(i min mening) ikke blir spesielt fantastisk. Men der svarte jeg vel mitt eget spørsmål, hun syntes vel at det ble pent/flott. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Der sa du det:) Hun liker det og det er det viktigste..så klart alle har meninger på om det er pent,nødvendig osv. Men det viktigste er at hun liker det:) Jeg kan bare prate for min sin del, men jeg ser på tattoveringer, branding osv. som en form for å uttrykke meninger, følelser, ting som man har opplevd osv. ( og jeg sier igjen til meg selv, noen ting høres flott ut i huet..men når jeg skriver det ned...ja ) Endret 20. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ikke bestemt meg for fra mage til navle eller fra navle og nedover mot skritt. Forslag? Pynten vil kanskje stå litt mer ut om man velger siste alterativet siden pynten henger nedover? Forslag\innvendinger? Ikke det nei.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ta det du selv vil ha. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ikke bestemt meg for fra mage til navle eller fra navle og nedover mot skritt. Forslag? Pynten vil kanskje stå litt mer ut om man velger siste alterativet siden pynten henger nedover? Forslag\innvendinger? Ikke det nei.. Jeg stemmer for fra mage og mot navlen tror jeg. Tror det blir penest. Da blir den hengende finest. Vekten kommer nederst, så den vipper ikke fremover når man står. Endret 20. februar 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ikke bestemt meg for fra mage til navle eller fra navle og nedover mot skritt. Forslag? Pynten vil kanskje stå litt mer ut om man velger siste alterativet siden pynten henger nedover? Forslag\innvendinger? Ikke det nei.. Jeg stemmer for fra mage og mot navlen tror jeg. Tror det blir penest. Da blir den hengende finest. Vekten kommer nederst, så den vipper ikke fremover når man står. Bare du får rota deg til å hørt om pris nå så.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har erfaring med å ta i tragus på frisørsalong? Alle de jeg kjenner har gjort det. Men jeg er litt skeptisk.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har erfaring med å ta i tragus på frisørsalong? Alle de jeg kjenner har gjort det. Men jeg er litt skeptisk.. Jeg tok "Tragus" på en frisørsalong, min grodde skjevt. Uansett, enten den gror skjevt eller ikke så er det nok best å gå til en "piercingshappe". Les i førsteposten, der står de nogen gode grunner hvorfor man IKKE tar piercing hos frisører. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Man trenger vel ikke å lese førsteposten, sier seg selv at det ikke er det beste valget Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Man trenger vel ikke å lese førsteposten, sier seg selv at det ikke er det beste valget Ikke alle som fatter det. "Det er jo billigere" . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Selv vil jeg ha best mulig resultat. Liten vits i å sløse bort penger på noe som blir mislykket, for å senere innse at man må gjøre det på nytt et annet sted. Og da er det like greit å betale litt mer. Men meg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå