theoriginalAidskake Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Får man noen som helst form for bedøvelse? Og tar det lang tid?(Minte om baconsvor, de de hadde skrelt av) Det tviler jeg på at de får. Ja, det tar en god stund - så håper at hun lå behagelig. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er tøffe folk må jeg si. Jeg hadde falt i koma. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det har vel litt med motivasjonen å gjøre og. Altså, bare fordi de gjør det betyr det ikke at de ikke syntes det er grisevondt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vondt gjør det garantert, men det er jo litt av prosessen også syns nå jeg det er da. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det har vel litt med motivasjonen å gjøre og. Altså, bare fordi de gjør det betyr det ikke at de ikke syntes det er grisevondt. Sant det. (: Lurer litt på om det er mulig å ta scarification på hele kroppen, sånn at man blir helt rød? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 det så ikke mye godt ut . scaring på hele kropen , tja , over flere sesjoner så er det vell mulig Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei. Lurte på om det var noen som har erfaring med denne siden? Takk! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har vært andre her som har bestilt derfra og du kan få custom laget også Skal være en bra side:) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei. Lurte på om det var noen som har erfaring med denne siden? Takk! Har snakket med en del som har bestilt derfra, og de er storfornøyd. Han fyren er utrolig dyktig! Lyst på plugger derfra selv. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ikke bestemt meg for fra mage til navle eller fra navle og nedover mot skritt. Forslag? Pynten vil kanskje stå litt mer ut om man velger siste alterativet siden pynten henger nedover? Forslag\innvendinger? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 http://www.b0g.org/wsnm/articles/Scar+Tattoo^^Måtte bare poste denne her. Tror ikke jeg hadde klart så stor scarification. Respect! Fy grisen, må ha gjort forferdelig vondt. Man må jo være litt kokko for å klare/ville noe slikt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor må man være det? Det er bare en måte å uttrykke seg på Og jeg tror personlig det bare kommer til å komme "verre" måter å uttrykke seg selv på siden "vanlig" tattovering og piercing begynner å bli litt vanlig. Og jeg må bare si det, smerten er en del av det...det er der kicket kommer inn for min sin del. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 vell hva vil være det neste steget etter Scaring / brandig ?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Det var mer tenke høyt utifra åssen det har gått fremover, når punkerne kom så var det stort med sikkerhetsnål igjennom øret osv. Men at det kommer noe nytt gjør det sikkert, men hva vet ikke jeg:) Var vel mer en måte å forklare hva jeg mente på, tror det ble litt feil formulert Endret 19. februar 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Neste blir vel å flytte på øyne, nese og andre kroppsdeler. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 vell hva vil være det neste steget etter Scaring / brandig ?? Implants, amutere, osv.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 vell hva vil være det neste steget etter Scaring / brandig ?? Implants. Samt å splitte penisen sin, pungen, og gjøre annet down under. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvordan festes surface piercinger. Tenker å kanskje få meg noen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvordan festes surface piercinger. Tenker å kanskje få meg noen. I huden så klart.. Har du gjort litt research i det hele tatt ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Nei Stakan has now been banned for asking a question Endret 19. februar 2008 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå