Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Er det feil å si at fyren ikke er så flink som han liker å tro han er? Nei, det medfører riktighet. Han er også en av de få som tar seg godt betalt for å fikse på eventuelle feil på tatoveringen. Quote, tatoveringen er perfekt når kunden går ut, og er det noe feil på den når den er grodd, er det kundens feil, unquote. Bamse_: kjenner dessverre fint lite til tatovører utenfor Bergen. Roger, som jeg jobbet med tidligere, har startet studio i Trondheim, så han er egentlig den eneste jeg med hånden på hjertet kan anbefale utenfor Bergen. Det er også en Max (Hernandez?) som imponerte ganske mye under Oslo tattoo convention '04. Han driver Max Tattoo i Oslo. Kunst med puls (Oslo) kan jeg også anbefale, men de tatoverer på en radikalt annerledes måte enn tatovører flest. Det er ikke alle som liker den stilen, men personlig syns jeg den er utrolig kul. Kan hende jeg virker veldig urettferdig her, men jeg anbefaler ikke folk jeg mener gjør en middelmådig eller "grei" jobb. Det skal være eksepsjonelt bra, punktum. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Likte virkelig skyggeleggingen til de Kunst Med Puls folka Fett! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tror Kunst med puls skal få ta min første tatovering Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 men de tatoverer på en radikalt annerledes måte enn tatovører flest. Det er ikke alle som liker den stilen, men personlig syns jeg den er utrolig kul. Ble litt nysjerrig.. ossn radikalt annerledes da? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Klikk på linken hans da, svaret ligger der... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ja men er det bare det du ser? at det er prikkete isteden for helt fylt liksom? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det var jo en riktigsåbarsk måte å tattovere på. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja... Norrøn stil hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 En kompis av meg har en tatto fra Kunst med Puls, èn L på venstre "pupp". Meget bra utført og han blødde ikke en dråpe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 .. og skulle det være noen i Bergen som kunne tenkt seg å være gratisprøvekanin for den teknikken, ikke nøl med å ta kontakt. Over 18 år, selvsagt. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hmm.. frister men jeg er pysete med nåler lurer på en ting til, er det noen fare med rønken og tatoveringer? var en som sa at du ikke kunne bruke rønken på armen viss den var tatovert? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 I såfall sliter jeg.. Neida, det skal ikke være et problem. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har hatt litt lyst på en tatovering men vet ikke hva jeg vil ha tribals er kult, men så å si 90% av de som ikke er spesielt interiserte har det jo.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det var en som sa at du ikke kunne bruke røntgen på armen hvis den var tatovert? Sikkert hvis man tatoverer med blymaling eller noe liknende. Du vet aldri hva de finner på i "Syden". Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Altså det kunst med puls greiene virket jo genialt Og siden det ligger så nærme som Oslo kansje turen går dit i steden, morro med en litt mer utradisjonell tatovering, den skal jo tross alt være unik og prikkeneteknikken virket jo grei den Takker for tipset Psilo Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sånn ca. hvor mye vil to piercinger i øyebryne (pluss smykke, se link under) koste? Tenkte på sånn som den karen her har; http://home.no/snusk5k/0re/5mm085.jpg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hos meg, 500 for én, 600 for to. Hos andre.. dunno. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Blir sort tattoveringsblekk lysere og mer grønn/blå aktig med tiden? Kan man fylle på mer blekk senere? Har også hørt noe om at kroppen ikke alltid tåler blekket og at det "renner" utover. Stemmer det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå