Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om det gjerne ikke ser slik ut for noen, så er faktisk arbeidet på yourmeatismine.com av snabla høy kvalitet. Linjene er av jevn tykkelse hele veien, svarte felt er kølsvart og ting som denne er arbeid som vil gi en vanlig tatovør mareritt.

 

neu6_017.gif

 

Du vet mye mer enn meg om dette, men hva var poenget ditt egentlig? At de bildene Kleif kom med var av god kvalitet? Ta det først feks, er det rett og slett ment å se ut som noe tegnet av en 4åring? Forstår poenget ditt om jevn tykkelse, men det ser jo ut som en barnetegning. Er det meningen?

 

Og et spørsmål til ang. noe annet. Du har tideligere skrevet at hvite tatoveringer ikke vil se helt hvite ut pga. at den nye huden som legger seg over får tatoveringen til å se grumsette ut. Men går det bra å tatovere svart og hvitt i samme tatovering? Og vil det gå over store områder? Vil det se svart og hvitt ut eller svart og grumsete?

Lenke til kommentar

Selvsagt er det meningen at det skal se ut som at den er tegnet som en fireåring. Det er jo kjempetøft, egentlig. Har og sett på modblog mange som lar barna sine (7-9 og 12åringer som jeg kommer på) tatovere seg. Kvaliteten er ikke på LANGT nær like god, selv om det er barnetegninger det og.

Lenke til kommentar
Du vet mye mer enn meg om dette, men hva var poenget ditt egentlig? At de bildene Kleif kom med var av god kvalitet? Ta det først feks, er det rett og slett ment å se ut som noe tegnet av en 4åring? Forstår poenget ditt om jevn tykkelse, men det ser jo ut som en barnetegning. Er det meningen?

 

Det er nok det som er meningen, ja. Tatoveringer med sjarm og personlighet i et hav av tribaler og stjerneomriss.

 

Og et spørsmål til ang. noe annet. Du har tideligere skrevet at hvite tatoveringer ikke vil se helt hvite ut pga. at den nye huden som legger seg over får tatoveringen til å se grumsette ut. Men går det bra å tatovere svart og hvitt i samme tatovering? Og vil det gå over store områder? Vil det se svart og hvitt ut eller svart og grumsete?

 

Problemet er at hvitt ofte ikke blir særlig jevnt, og blir farget av din normale hudfarge (liten misfarging for blekansikter, men guloransje for afro-nordmenn). Hvitt som highlight ("gjenskinn" eller tilsvarende) funker fint i ellers mørke tatoveringer.

Lenke til kommentar
Yann Black er sinnsvakt god, sjølv om ikkje alt er heilt i mi gate. Er sjølv veldig fan av det aller, aller enklaste.

 

Strekemen og alt det der er eg ikkje så glad i, men linjene. <3

Ja! Fantastiske saker. Han har en leken og utrolig klar og tydelig strek. Ved å kikke litt rundt på siden hans ser du at han absolutt vet hva han driver med.

Lenke til kommentar
Du vet mye mer enn meg om dette, men hva var poenget ditt egentlig? At de bildene Kleif kom med var av god kvalitet? Ta det først feks, er det rett og slett ment å se ut som noe tegnet av en 4åring? Forstår poenget ditt om jevn tykkelse, men det ser jo ut som en barnetegning. Er det meningen?

 

Det er nok det som er meningen, ja. Tatoveringer med sjarm og personlighet i et hav av tribaler og stjerneomriss.

 

Og et spørsmål til ang. noe annet. Du har tideligere skrevet at hvite tatoveringer ikke vil se helt hvite ut pga. at den nye huden som legger seg over får tatoveringen til å se grumsette ut. Men går det bra å tatovere svart og hvitt i samme tatovering? Og vil det gå over store områder? Vil det se svart og hvitt ut eller svart og grumsete?

 

Problemet er at hvitt ofte ikke blir særlig jevnt, og blir farget av din normale hudfarge (liten misfarging for blekansikter, men guloransje for afro-nordmenn). Hvitt som highlight ("gjenskinn" eller tilsvarende) funker fint i ellers mørke tatoveringer.

 

Selvsagt måtte man trekke inn tribal. Overrasker meg ikke at stjerner ble nevnt heller. Men du glemte å nevne kinategn og hoppende delfiner.

 

Så hvitt kan gå i mørke tatoveringer altså? Har sett det på Luchy Diamond Rich og har lurt på å ta noe hvitt selv sammen med svart. Skjønt i en litt annen stil enn han har.

Lenke til kommentar
Lucky Diamond Rich har vel UV-tatoveringer, ikke hvite. Med mindre jeg roter fælt her.

Selvfølgelig nevner han tribals og stjerner, fordi de er populære, og mange av dem er elendig utført.

 

Beklager å si det, men det hjertet du har er skeivt og dermed elendig utført. Forstår heller ikke at du er imot populære/ uoriginale tatoveringer når du har en selv. Et hjerte er nemelig ikke noe originalt motiv.

Lenke til kommentar
Beklager å si det, men det hjertet du har er skeivt og dermed elendig utført. Forstår heller ikke at du er imot populære/ uoriginale tatoveringer når du har en selv. Et hjerte er nemelig ikke noe originalt motiv.

 

Ikke misforstå meg nå, Eplefe. Jeg er fullstendig klar over at du klarer å svare for deg selv, men noen ganger klarer jeg ikke styre meg...

 

Kjære Glimti: Hvor mange ganger skal man ta den diskusjonen her? Hvorfor henger alle seg opp i om hjertet var skjevt eller ikke. Kanskje det er meningen?? Og det er ikke et hjerte, i den forstand som alle andre har. Det er et cyberhjerte, altså en geeke (les:nerd) tattis. Hun har mang en gang forklart at det stod mellom en NES eller et cyberhjerte. Og hun kommer sikkert til å ta en NES senere også..

Så hvorfor henger du det oppi det? Get over it...

 

:p

Lenke til kommentar

Er hjertet skeivt da? Altså, man kommenterer alltid tatoveringer som er skeive, enten de er på forumister eller ukjente. Jeg forventer at hvis jeg tar en tatovering i fylla som er skeiv og legger den ut for folk her, så vil de fortelle meg om den er god eller ikke. Det er litt av motivasjonen min til å ikke tatovere meg på festival. =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...